Ευχαριστήριο
Ευχαριστούμε τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας για την ευγενική προσφορά του να αντικαταστήσει τις κουρτίνες σε όλες τις αίθουσες των διδακτηρίων Βορεινού και Νεοχωρίου.
Πλην αυτού, αγόρασαν και μας παρέδωσαν έναν καινούργιο overhead projector, που τοποθετήθηκε στην αίθουσα ολοημέρου κάνοντας την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων.
Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι με δικά τους έξοδα, ο ηλεκτρολόγος ανάρτησε τους προβολείς από το ταβάνι ώστε να διευκολυνθούν οι εκπαιδευτικοί στο μάθημα τους και παράλληλα να αποτραπεί κίνδυνος ατυχήματος από τα καλώδια.
Η συμβολή σας είναι πολύτιμη !
