Σχολικό έτος 2021-2022 Οι μαθητές/τριες του Δημοτικού Σχολείου Βορεινού-Νεοχωρίου αποχαιρετούν τη σχολική χρονιά 2021-2022. Αποχαιρετιστήριες κάρτες από τις Α ΄ και Β ΄ τάξεις: Δημιουργίες από τις Ε ΄ και ΣΤ ΄ τάξεις: