Ομαδικότητα και αθλητισμός
Την Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου 2025, οι μαθητές και μαθήτριες των Γ’ και Δ’ τάξεων του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια όμορφη και δημιουργική εκπαιδευτική δράση με θέμα «Ομαδικότητα και Αθλητισμός».
Κατά τη διάρκεια της δράσης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη σημασία της συνεργασίας και του σεβασμού μέσα από ομαδικά αθλητικά παιχνίδια και δραστηριότητες. Με ενθουσιασμό και χαμόγελα, έμαθαν ότι ο αθλητισμός δεν είναι μόνο νίκη και ανταγωνισμός, αλλά κυρίως προσπάθεια, αλληλοϋποστήριξη και χαρά.
Στο τέλος της ημέρας, οι μαθητές μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους και δημιούργησαν αφίσες με μηνύματα που προβάλλουν την αξία της ομαδικότητας και του «ευ αγωνίζεσθαι». Ήταν μια δράση που συνδύασε τη μάθηση, την ψυχαγωγία και το αληθινό πνεύμα του αθλητισμού!
