Στολισμός του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου στο Δημοτικό Σχολείο Βορεινού – Νεοχωρίου
Σήμερα, το σχολείο μας γέμισε ζεστασιά, συγκίνηση και γιορτινή λάμψη, καθώς πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος στολισμός του χριστουγεννιάτικου δέντρου. Η ημέρα αυτή αποτελεί μια από τις πιο αγαπημένες παραδόσεις του Δημοτικού Σχολείου Βορεινού – Νεοχωρίου, καθώς σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της εορταστικής περιόδου για μικρούς και μεγάλους.
Η ΣΤ’ Τάξη τιμά το έθιμο
Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος, οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης είχαν την τιμητική τους. Με ιδιαίτερη χαρά, υπευθυνότητα και ενθουσιασμό, ανέλαβαν να στολίσουν το μεγάλο δέντρο του σχολείου — ένα έθιμο που περιμένουν με ανυπομονησία από τότε που πρωτομπήκαν στις μικρές τάξεις.
Με προσοχή τοποθέτησαν κάθε στολίδι, φωτάκι και κορδέλα, δημιουργώντας ένα δέντρο που δεν είναι απλώς όμορφο, αλλά και γεμάτο συναισθήματα, αναμνήσεις και την ενέργεια των παιδιών που μεγάλωσαν μέσα στους διαδρόμους του σχολείου.
Μία γιορτινή συνεργασία
Οι μαθητές όλων των τάξεων συμμετείχαν με τον τρόπο τους: άλλοι δίνοντας ιδέες, άλλοι βοηθώντας στη διακόσμηση του χώρου και όλοι μαζί μοιράζοντας χαμόγελα. Η ομαδικότητα και το πνεύμα συνεργασίας ήταν εμφανή παντού. Η χαρά των παιδιών φώτιζε περισσότερο κι από τα λαμπάκια του δέντρου!
Μουσική που γεμίζει το σχολείο
Το γιορτινό κλίμα ολοκληρώθηκε χάρη στη χριστουγεννιάτικη μουσική, που εδώ και μέρες ακούγεται καθημερινά στους διαδρόμους και σήμερα συνόδευσε την τελετουργία του στολισμού. Οι μελωδίες έδιναν ρυθμό στις κινήσεις των παιδιών και έκαναν τη στιγμή ακόμη πιο μαγική.
Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά
Με τον στολισμό του δέντρου, το σχολείο μας μπήκε επίσημα στο πνεύμα των γιορτών. Μια περίοδο που πλημμυρίζει τις καρδιές όλων με αισιοδοξία, αλληλεγγύη και προσμονή για όσα όμορφα έρχονται.
Καλές γιορτές σε όλους!
Ας είναι η φετινή χριστουγεννιάτικη περίοδος γεμάτη υγεία, θαλπωρή και χαρές για κάθε παιδί και κάθε οικογένεια της σχολικής μας κοινότητας. 🎄✨




