Γίνε πρωταθλητής του εαυτού σου !
Την Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου 2025, οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Μαρίας, συμμετείχαν σε εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Γίνε πρωταθλητής του εαυτού σου».
Κατά τη διάρκεια της δράσης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και να προβληματιστούν γύρω από το αθλητικό ιδεώδες, τη χαρά της άσκησης και την αξία της προσωπικής προσπάθειας. Στη συνέχεια, αποτύπωσαν δημιουργικά τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, φιλοτεχνώντας πόστερ και πανό με μηνύματα που προάγουν τον αθλητισμό και τη θετική στάση ζωής.

