Βράβευση μαθητριών του Δημοτικού Σχολείου Σούρπης στον 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αποταμίευσης

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια η σχολική κοινότητα του Δημοτικού Σχολείου Σούρπης ανακοινώνει τη σημαντική διάκριση των μαθητριών μας Παναγιώτας Κωστούλα και Ζωής Πανταζώνα στον 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αποταμίευσης.

Οι μαθήτριες ξεχώρισαν για την προσπάθεια, τη δημιουργικότητα και την ευαισθησία με την οποία προσέγγισαν το θέμα του διαγωνισμού, καταφέρνοντας να διακριθούν ανάμεσα σε μαθητές από όλη την Ελλάδα.

Η επιτυχία τους αποτελεί μια σημαντική αναγνώριση της αξίας της συμμετοχής των μαθητών σε εκπαιδευτικές δράσεις που ενισχύουν τη γνώση, τη φαντασία και την ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσιμων για τη ζωή. Ο διαγωνισμός αποσκοπεί στην καλλιέργεια της έννοιας της αποταμίευσης, της υπευθυνότητας και της σωστής διαχείρισης των πόρων μέσα από δημιουργικές μαθητικές εργασίες.

Οι δύο μαθήτριες είχαν την τιμή να παραλάβουν τη βράβευσή τους σε ειδική τελετή, όπου  παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της ακαδημαϊκής και τραπεζικής κοινότητας. Την εκδήλωση  χαιρέτησαν, μεταξύ άλλων, ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Καθηγητής Μιχαήλ Ε. Σφακιανάκης, καθώς και η Acting Γενική Διευθύντρια της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, κα Χαρά Απαλαγάκη.

Η διάκριση αυτή αποτελεί πηγή χαράς και υπερηφάνειας για όλο το σχολείο μας. Θερμά συγχαρητήρια στην Παναγιώτα και στη Ζωή για την εξαιρετική τους προσπάθεια και την επιτυχία τους!

Συγχαρητήρια αξίζουν επίσης στους εκπαιδευτικούς που ενθάρρυναν και υποστήριξαν τη συμμετοχή των μαθητριών, καθώς και στις οικογένειές τους για τη διαρκή στήριξη και ενθάρρυνση.

Οι επιτυχίες των μαθητών μας μάς θυμίζουν πως η δημιουργικότητα, η προσπάθεια και η αγάπη για τη μάθηση μπορούν να οδηγήσουν σε σπουδαία αποτελέσματα.

Ευχόμαστε στις μαθήτριές μας να συνεχίσουν με τον ίδιο ενθουσιασμό να συμμετέχουν, να δημιουργούν και να κατακτούν νέους στόχους!

Αφήστε μια απάντηση