Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις, Γ τάξη, Εργαστήρια Δεξιοτήτων

“Το άχρηστο γίνεται χρήσιμο”

     Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων η Γ’ τάξη και ο εκπαιδευτικός κ. Καγλάτης Κωνσταντίνος ασχολήθηκαν με την κομποστοποίηση και να πως “Το άχρηστο γίνεται χρήσιμο”.

IMG 6182bffcc9057960776c4a8832fab6d3 V