Δημοσιεύθηκε στην Α τάξη, Ανακοινώσεις, Β τάξη, Γ τάξη, Γενικά, Δ τάξη, Ε τάξη, Εθελοντισμός, Στ τάξη

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Όταν Δήμος, γονείς, εκπαιδευτικοί συνεργαζόμαστε προς όφελος των παιδιών!

Ενθουσιασμός υπάρχει στο σχολείο μας το τελευταίο διάστημα! Γεμίζει σιγά σιγά το εργαστήριο πληροφορικής που στήθηκε σε συνεργασία με τον Δ. Αλμωπίας και εξοπλίστηκε με πλήρες σετ υπολογιστή, δωρεά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Πολυκάρπης!

Αντικαθίστανται τα κουφώματα των τουαλετών των μαθητών/τριών και γίνεται πιο εύκολη και ασφαλής η χρήση τους! 

Συνεχίζουμε με διάθεση και όρεξη, για ένα σχολείο σύγχρονο, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών/τριών μας!

The sky is the limit! 

IMG 2fd74003b442ba6fa6d222f7c40f0f3a V