Το τελευταίο τρίμηνο της φετινής χρονιάς αποτέλεσε το ιδανικό διάστημα για την ομαλή μετάβαση των μαθητών/ τριών του σχολείου μας και του νηπιαγωγείου στο Γυμνάσιο και το Δημοτικό! Επισκέψεις και κοινές δράσεις με το Νηπιαγωγείο Πολυκάρπης και το Γυμνάσιο Πολυκάρπης έδωσαν άλλο χρώμα και διάθεση στην καθημερινότητά μας ενισχύοντας την ομαδικότητα και τη συνεργασία!
Ετικέτα: ομαλή μετάβαση
Σούπερ μαθητές
31/05/2022 .
Τα μικρά μας νήπια κάνουν το μεγάλο άλμα.
Υποδεχτήκαμε τους νέους μαθητές του σχολείου μας στον αύλειο χώρο του σχολείου μας σύμφωνα με το πρόγραμμα ‘’μετάβαση’’. Τα νήπια ξεναγήθηκαν στους χώρους και σε όλες τις τάξεις και φυσικά γνωρίστηκαν με τους δασκάλους του σχολείου μας.Ο Δ/ντης του σχολείου καλωσόρισε τους μαθητές πλέον της Α΄ τάξης και τους ευχαρίστησε με κεράσματα. Ξετρελάθηκαν από χαρά! Οι μικροί μαθητές είχαν ετοιμάσει και μας δώρισαν μια υπέροχη χειροτεχνία ,μια ανθοδέσμη χάρτινη. Τους ευχαριστούμε και καλώς να μας ορίσουν από το Σεπτέμβρη.
Περισσότερα για τους μικρούς μας μαθητές ,εδώ:
Ο δρόμος για το Γυμνάσιο…
27/05/2022
Μετάβαση.
Υλοποιήθηκε η σχολική δράση’’ μετάβαση ‘’ της Στ΄ τάξης, υπό την ευθύνη του εκπ/κου της τάξης. Η Στ΄ τάξη επισκέφτηκε το Γυμνάσιο Πολυκάρπης. Στο χώρο του Γυμνασίου έγινε ξενάγηση και ενημέρωση-καλωσόρισμα από τον κ. Γυμνασιάρχη . Οι μαθητές ευχαρίστησαν τα γυμνασιόπαιδα που τους υποδέχτηκαν με χαρά και καλή διάθεση. Οι μαθητές του Δ.Σ.Πολυκάρπης δήλωσαν πως σε πολύ λίγες ημέρες θα είναι συμμαθητές τους στο Γυμνάσιο Πολυκάρπης. ”Με το καλό !’’Είναι η ευχή των δασκάλων .
