ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΓΕΦΥΡΕΣ ΤΕΧΝΗΣ: ΣΤΑΣΗ VINCENNES

ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΓΕΦΥΡΕΣ ΤΕΧΝΗΣ: ΣΤΑΣΗ VINCENNES
Το πειραματικό σχολείο Simon Veil της Vincenne της Γαλλίας επισκέφτηκαν οι
δάσκαλοι του Δημοτικού σχολείου Πέτρας μαζί με τους συναδέλφους τους από
την Πορτογαλία και την Ιταλία στην συνέχεια του προγράμματος Εrasmus+, EU:
Building Art Bridges σε μια τετραήμεη επιμορφωτική συνάντηση 5-9
Φεβρουαρίου. Εκεί ήρθαν σε επαφή με το Γαλλικό σύστημα εκπαίδευσης
πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, το ωρολόγιο πρόγραμμα και τον τρόπο λειτουργίας
του σχολείου τους και μπήκαν στις τάξεις και παρακολούθησαν διάφορα
μαθήματα που περιστρέφονταν γύρω από την τέχνη. Στο συγκεκριμένο σχολείο
οι δάσκαλοι της γενικής τάξης , αν κρίνουν ότι είναι εφικτό , κάνουν ολόκληρες
διδασκαλίες μαθημάτων στα αγγλικά, έτσι ώστε οι μαθητές με πολύ φυσικό
τρόπο να μυούνται στην αγγλική γλώσσα, μαθαίνοντας να ακούν , να κατανοούν
και να επικοινωνούν, γι αυτό άλλωστε και το σχολείο συγκαταλέγεται στα
πρότυπα και πειραματικά σχολεία της χώρας του ως προς τις μεθόδους που
χρησιμοποιεί για την διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας .
Καθ΄ όλη την διάρκεια της επιμορφωτικής συνάντησης οι δάσκαλοι όλων των
χωρών ανταλλάξαμε μεταξύ μας απόψεις, μοιραστήκαμε ιδέες και καλές
πρακτικές για την διδασκαλία διαφόρων μαθημάτων , συζητήσαμε για τα υπερ
και τα κατά του κάθε εκπαιδευτικού συστήματος και τις δυσκολίες που συναντά
ο δάσκαλος στην καθημερινότητα του, πολλές από τις οποίες διαπιστώσαμε ότι
είναι κοινές. Στη συνέχεια οι μαθητές του σχολείου παρουσίασαν τις εργασίες
τους και τον «Οδηγό τέχνης της Πόλης μου», μυώντας έτσι τους
φιλοξενούμενους στην αρχιτεκτονική, τις γεύσεις , στη ιστορία της πόλης τους.
416459255 1048340379729468 2398441997019630581 n 416648115 927866358994236 6379224457732739631 n 1  424958349 10224130614636479 2533548278621188022 n 416409565 408892821515519 3729349198336765356 n 416435540 1553431578846192 1036065282326968376 n 422967783 3204341576376582 551710139986540802 n