Άρθρα κατηγορίας Δράσεις
ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ 2025
Εορτή Τριών Ιεραρχών 2025
Στις 30 Ιανουαρίου, τιμάμε τους Τρεις Ιεράρχες, τους τρεις Μεγάλους Πατέρες και Οικουμενικούς Διδασκάλους, τον Μέγα Βασίλειο, τον Γρηγόριο τον Θεολόγο και τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο.
Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών είναι γιορτή της παιδείας και των γραμμάτων, γιορτή των δασκάλων και των μαθητών.
Φέτος μαθητές και μαθήτριες της Ε΄τάξης, αφού εκκλησιαστήκαμε, μας ενημέρωσαν σχετικά με τη ζωή και το έργο των Τριών Ιεραρχών.
Σας ευχαριστούμε πολύ!
Κάλαντα Χριστουγέννων 2024
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας σήμερα τραγούδησαν πόρτα-πόρτα σε κατοίκους και καταστηματάρχες του χωριού “Πέπλος” τα παραδοσιακά θρακιώτικα κάλαντα των Χριστουγέννων.
Σαράντα μέρες, σαράντα νύχτες
η Παναγιά μας κοιλοπονούσε.
Κοιλοπονούσε, παρακαλούσε
τους Αργαγγέλους, τους Ιεράρχες.
Σεις Αρχαγγέλοι και Ιεράρχες
να πά’ να φέρτε μύρο και μόσχο.
Και οι Αρχαγγέλοι για μύρο πάνε
και οι Ιεράρχες για μόσχο τρέχουν.
Κι ώσπου να πάνε κι ώσπου να έρθουν
η Παναγιά μας ξηλευθερώθη.
Χριστός γεννιέται, χαρά στον κόσμο,
χαρά στον κόσμο, στα παλικάρια.
Με μεγάλη χαρά οι κάτοικοι του χωριού άνοιξαν και καλώς όρισαν τους μαθητές και τις μαθήτριες, κέρασαν τα παιδιά χριστουγεννιάτικα γλυκίσματα και έδωσαν χρήματα για το ταμείο του σχολείου.
Σας ευχαριστούμε πολύ που στηρίζετε το σχολείο!
Στη συνέχεια όλοι μαζί εκπαιδευτικοί και μαθητές απολαύσαμε ένα ωραίο γεύμα σε ταβερνάκι του χωριού σε χριστουγεννιάτικη διάθεση.
Στολισμός Χριστουγεννιάτικου Δέντρου 2024
Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ…
ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Στα πλαίσια της Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου παρακολούθησαν σχετικά βίντεο ώστε να γνωρίσουν όλα τα Ολυμπιακά Αθλήματα, συζήτησαν για την ευγενή άμιλλα και τα στοιχεία που καλλιεργεί ο αθλητισμός στη ζωή μας. Δημιούργησαν αφίσες σχετικές με το θέμα. Επίσης πραγματοποιήσαμε περιπατητική εκδρομή στο χωριό του Πέπλου και επισκεφτήκαμε το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία.
Ομορφαίνοντας την αυλή του σχολείου…
Την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου οι μαθητές της Ε΄ και Στ’ τάξης, μαζί με τη δασκάλα τους, κ. Δήμητρα, αποφάσισαν να ομορφύνουν την αυλή του σχολείου μας! Ήρθαν με τα φυτά τους
, τα τσαπάκια τους, την κοπριά τους και στρώθηκαν στη δουλειά! Φυτέψανε, ξεχορταριάσανε, ποτίσανε
και έτοιμα τα παρτέρια του σχολείου! Σε λίγα χρόνια θα έχουμε και ρόδια από τη ροδιά του Σωτήρη!!!




























