Το ευρωπαικό πρόγραμμα Etwinning, Plant trees, Save cities ολοκληρώθηκε με επιτυχία!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ τάξης έμαθαν για τη συνεισφορά των δασών και των φυτών στην ανθρωπότητα μέσα από ποικίλλες δραστηριότητες. Ελπίζουμε όλα αυτά με τα οποία σχολήθηκαν φέτος να συνετέλεσαν στην καλλιέργεια αξιών και πρακτικών που θα τους ακολουθούν στην υπόλοιπη ζωή τους και να μην ξεχάσουν τα οφέλη της φύσης για όλους και όλες. Το σύνολο των δρασυηριοτήτων μας βρίσκεται στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου μας όπου όλοι και όλες μπορούν να ενημερωθούν γι’ αυτές.
Η Δ τάξη σας εύχεται ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι με σεβασμό και φροντίδα προς το περιβάλλον!

