Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος που συμμετείχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ τάξης του σχολείου μας δημιουργήθηκε ένα ψηφιακό βιβλίο με τα δέντρα που συναντάμε στα ελληνικά δάση. Τα παίδιά έμαθαν την επιστημονική ονομασία δέντρων που ήδη γνώριζζαν, έμαθαν όμως και καινούρια. Το κυριότερο κέρδος ήταν ότι έμαθαν τη σημασία των δασών αλλά και τους κινδύνους που ελλοχεύουν τόσο από την παράνομη και ανεξέλεγκτη υλοτομία όσο και από πυρκαγιές κατά τους θερινούς μήνες.
