Green day! 🌲🌲🌎 4η ποδηλατάδα!!!

0

Συγγραφέας: ΜΑΡΑΓΚΟΥ ΕΙΡΗΝΗ | Κατηγορία eTwinning ΕΡΓΑ, ΔΡΑΣΕΙΣ 2025-2026, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | , στις 25-06-2026

IMG 4157

Screenshot

Φέτος για 4η συνεχόμενη χρονιά το σχολείο μας διοργάνωσε ποδηλατάδα στον Πενταλοφο με τη συμμετοχή μαθητών/τριων, εκπαιδευτικών και γονέων.
Τιμώντας τις παγκόσμιες ημέρες ποδηλάτου (3/6) και περιβάλλοντος (5/6), οι εκπαιδευτικοί της Δ τάξης και η γυμνάστρια του σχολείου ετοίμασαν σταθμούς με δραστηριότητες στην αυλή του σχολείου για όλες τις τάξεις.
Με βιωματικό και παιγνιώδη τρόπο οι μικροί ποδηλάτες μας έμαθαν τα βασικά μέρη του ποδηλάτου, τον σωστό εξοπλισμό που πάντα πρέπει να έχουν αλλά και πώς η χρήση του συνδέεται με το περιβάλλον και την προστασία του. Έτσι σε κάποιους σταθμούς ασχοληθήκαμε με  παιχνίδια περιβαλλοντικού περιεχομένου με σκοπό να ευαισθητοποιηθούν για τα δέντρα και τη φύση!
Ηταν μια υπέροχη μέρα που κατάφερε να μεταδώσει το μήνυμα της οδικής ασφάλειας αλλά και της προστασίας του περιβάλλοντος!
IMG 4060
IMG 4065
IMG 4087 IMG 4081 IMG 4079 IMG 4078 IMG 4072 IMG 4066 IMG 4068 IMG 4093 IMG 4091

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση