“Σταγονομετρώ…νερό εξοικονομώ” : Η υδροδότηση το χωριού μου

0

Συγγραφέας: ΔΕΡΕΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ | Κατηγορία ΔΡΑΣΕΙΣ 2024-2025, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤ1 ΤΜΗΜΑ, ΣΤ2 ΤΜΗΜΑ | , στις 24-02-2025

Η Στ΄ τάξη του σχολείου μας ετοιμάζεται πυρετωδώς για το2ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο του Εθνικού Εκπαιδευτικού Δικτύου Δράσης Κωνσταντινούπολη- Θεσσαλονίκη, Μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη – Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης» ,υλοποιώντας το περιβαλλοντικό πρόγραμμα “Σταγονομετρώ…νερό εξοικονομώ”.

Μια από τις δράσεις  αυτού του προγράμματος είναι να γνωρίσουν οι μαθητές/τριες τις πηγές του νερού που χρησιμοποιούν αλλά και πώς αυτό φτάνει στις βρύσες των σπιτιών τους  και του σχολείου. Επίσης σημαντικό είναι να συλλέξουν πληροφορίες και για την ύδρευση του χωριού κατά τα παλιότερα χρόνια.

Ποιος λοιπόν θα μπορούσε να  μας δώσει επίσημες πληροφορίες και να μας ξεναγήσει στις εγκαταστάσεις ύδρευσης του χωριού; Σκεφτήκαμε κι αποφασίσαμε να επισκεφθούμε τον Αντιδήμαρχο Καλλιθέας και κάτοικο του Πενταλόφου κ. Κυριάκο Δούμπαλα για να του πάρουμε μια συνέντευξη.  Με χαρά μας δέχθηκε  την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου στο γραφείο του στην Κοινότητα Πενταλόφου όπου άκουσε και απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις που είχαν προετοιμάσει οι μαθητές/τριες. Επίσης τα παιδιά ως ενεργοί πολίτες κατέθεσαν και κάποια  προβλήματα που έχουν εντοπίσει και αφορούν στις διακοπές νερού τους καλοκαιρινούς μήνες , στην ποιότητα του νερού αλλά και σε κάποιες βλάβες σε αγωγούς υδροδότησης σε γειτονιές του Πενταλόφου.

20250224 000810IMG 0a3121d66b618be54bf40ab87cd83444 V20250224 000508

Στη συνέχεια ο κ. Δούμπαλας μας ξενάγησε τόσο σε μια υπαίθρια στέρνα από την οποία έπαιρναν νερό οι κάτοικοι του χωριού τα παλιότερα χρόνια όσο  και στις εγκαταστάσεις μιας από τις δεξαμενές που υδροδοτούν τα σπίτια αλλά και τα βουστάσια του χωριού. Έτσι η γνώση συνδυάστηκε με επιτόπια έρευνα στο πεδίο γεγονός που ενθουσίασε τα παιδιά και πρόσφερε σ΄αυτά  πολύτιμες εμπειρίες.

20250220 11402320250220 11424120250224 00083420250221 09291320250221 093103

Τα στοιχεία της συνέντευξης και της έρευνας θα αποτελέσουν υλικό για τις ομαδικές δραστηριότητες με τις οποίες θα ασχοληθούν οι μαθητές/τριες στη σχολική τάξη και θα δημοσιοποιηθούν με την ολοκλήρωση του προγράμματος.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση