ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΕΛΛΑΣ

Το σχολείο μας στο Διαδίκτυο

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΛΑΣ

    ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΕΛΛΑΣ

               ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ

          Στα πλαίσια της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και την  ανάγκη της  συμμετοχής τους σε επιμορφωτικές δράσεις , που διευρύνουν και εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2023 ενδοσχολική επιμόρφωση από την διευθύντρια του σχολείου μας, αναφορικά με το καθηκοντολόγιο και τις αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων.

Έγινε ενημέρωση του εκπαιδευτικού προσωπικού για τα ιδιαίτερα καθήκοντά του όπως αυτά ορίζονται από την σχετική υπουργική απόφαση αλλά και τους στόχους και τις αρχές που πρέπει να διέπουν  το έργο τους.

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΕΛΛΑΣ

ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023 επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και των μαθητών του σχολείου μας με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία ως προς τη σημασία του και τις κατηγορίες που εμπεριέχει. Επίσης παρουσιάστηκαν τα δικαιώματα και οι δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία μέσω οπτικοακουστικού υλικού αλλά και βιωματικών παιχνιδιών για την ευαισθητοποίηση των μαθητών.

Το ενδιαφέρον και η συμμετοχή τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών ήταν μεγάλο και εντυπωσιακό. Τέλος, έγινε προσέγγιση των εννοιών ενταξιακής εκπαίδευσης και συμπερίληψης.

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΕΛΛΑΣ

ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ

Την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2024 στις 5μ.μ. υλοποιήθηκε το σεμινάριο επιμόρφωσης    με θέμα «Πρώτες βοήθειες».

Εισηγήτριες  ήταν υπεύθυνες του τμήματος δράσεων του Κ.Υ.Γιαννιτσών κ.Σαμαρά Α. και Γεωργίου Μ. Μας παρουσίασαν πώς να κάνουμε καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) και πώς να χρησιμοποιούμε απινιδωτή.

Ακολούθησε πρακτική εξάσκηση εκπαιδευτικών και γονέων.

Στη συνέχεια  παρουσίασαν  τις πρώτες βοήθειες που μπορούμε να προσφέρουμε στον  συνάνθρωπό μας  σε διάφορες περιπτώσεις(πνιγμό, πνιγμονή, τσίμπημα κτλ.) που μπορεί να παρουσιασθούν στην καθημερινότητα μας, μέχρι να μεταφερθεί   στο νοσοκομείο αν είναι απαραίτητο.

Εκπαιδευτικοί και γονείς παρακολούθησαν το σεμινάριο με πολύ ενδιαφέρον.

 

   1η  ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Την Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024, μετά την λήξη του διδακτικού ωραρίου, πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Πέλλας τρίωρη επιμόρφωση από την ψυχολόγο του σχολείου μας κ. Τζιούφα  Κωνσταντίνα με θέμα «Θέτοντας όρια και κανόνες στα παιδιά». Αρχικά, έγινε αποσαφήνιση του όρου «οριοθέτηση» και αναλύθηκε η σχέση μεταξύ ορίων, κανόνων και «τιμωρίας».

Επισημάνθηκε η ιδιαίτερη σημασία που έχουν τα όρια για τα παιδιά και τα οφέλη της οριοθέτησης στην ανάπτυξη τους. Τέλος, προτάθηκαν τρόποι θέσπισης υγιών ορίων ανάλογα με το στάδιο ανάπτυξης του παιδιού και τα χαρακτηριστικά της ηλικίας του και τρόποι αποφυγής λαθών κατά την εφαρμογή τους.

2η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024, μετά την λήξη του διδακτικού ωραρίου, πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Πέλλας τρίωρη επιμόρφωση από την ψυχολόγο του σχολείου, κ.Τζιούφα Κωνσταντίνα, με θέμα «Ορισμός, αντιμετώπιση και πρόληψη των συγκρούσεων στο σχολικό πλαίσιο». Αρχικά, αναλύθηκε ο όρος σύγκρουση και τονίστηκε η σημασία της σωστής διαχείρισης τους ώστε καταστούν λειτουργικές.

Έπειτα παρουσιάστηκαν οι πέντε τακτικές διαχείρισης συγκρούσεων που επικρατούν στη σχετική βιβλιογραφία αλλά και το πρωτόκολλο διαχείρισης αυτών. Υπογραμμίστηκε ο σημαντικός ρόλος της ενεργητικής ακρόασης για την αντιμετώπιση των συγκρούσεων σε πλαίσιο τάξης, εκπαιδευτικών, σχολικής μονάδας αλλά και κοινότητας. Τέλος, ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων αλλά και δημιουργίας θετικού σχολικού κλίματος ως μέσα πρόληψης των συγκρούσεων.

  3η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Την Πέμπτη 4 Απριλίου 2024, μετά την λήξη του διδακτικού ωραρίου, πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Πέλλας τρίωρη επιμόρφωση από την ψυχολόγο του σχολείου μας κ. Τζιούφα Κωνσταντίνα, με θέμα ‘’Συνεργασία σχολείου- οικογένειας’’. Παρουσιάστηκαν θεωρίες και μοντέλα για την σχέση σχολείου–οικογένειας και τονίστηκε η ιδιαίτερη σημασία της μεταξύ τους επικοινωνίας.

Επιπλέον συζητήθηκαν παράγοντες που διαμορφώνουν αυτή τη σχέση και τέλος παρουσιάστηκαν τρόποι αποτελεσματικής επικοινωνίας και πρακτικές οδηγίες για την υλοποίηση δράσεων με στόχο την επιτυχή συνεργασία σχολείου –οικογένειας.

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΛΑΣ

1728931809653 1
Ό,τι είναι ο ήλιος για τα λουλούδια είναι τα χαμόγελα για τον άνθρωπο.

Ιστορικό

Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
European Radio Logo
ΑΦΙΣΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων