Η Ειρήνη με τα μάτια των παιδιών: Ψηφιακές δημιουργίες της ΣΤ’ Δημοτικού
Με αφορμή την επεξεργασία του ποιήματος του Γ.Ρίτσου, “Ειρήνη”, μαθήτριες και μαθητές της ΣT΄ Δημοτικού, με τη συνδρομή της δασκάλας τους Γαλάνη Μαρίας και του υπεύθυνου της πληροφορικής Κανελλόπουλου Γιάννη, ζωγράφισαν στην τάξη αλλά μετέφεραν και ψηφιακά τις σκέψεις τους για την ειρήνη. Ολοκλήρωσαν δύο παρουσιάσεις PowerPoint, που σας παρουσιάζουμε παρακάτω.
(Κλίκ στα link “ΕΙΡΗΝΗ”
