dimnen's blog

Ο Ιστότοπος του Δημοτικού Σχολείου Νενήτων Χίου

Β’ ΤΑΞΗ


Ένα λαογραφικό μουσείο στην τάξη μας

Ιούν 20269

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης για τον Ενεργό Πολίτη, ” Τα παλιά επαγγέλματα- Παράθυρο στο χρόνο”, αλλά και με αφορμή την ενότητα 13 στη Γλώσσα της Β΄ Δημοτικού, οι μαθητές της Β Δημοτικού μίλησαν για τα λαογραφικά μουσεία και αποφάσισαν να δημιουργήσουμε στην τάξη τους, το δικό τους.

Γραφομηχανή, σίδερο που λειτουργούσε με κάρβουνο, γραμματόσημα, κέρματα δραχμών, λάμπα πετρελαίου, γουδί, τηλέφωνα, μπρίκι, σεμεδάκι, κλειδί, θυμιατό είναι μερικά μόνο από τα εκθέματα που βγήκαν από τα σεντούκια των αναμνήσεων!

Κάθε παιδί παρουσίασε στους συμμαθητές του, το αντικείμενο που έφερε, εξηγώντας τι είναι και πώς χρησιμοποιούνταν. Ετοιμάστηκαν καρτελάκια για κάθε έκθεμα,  και… το μουσείο τους ήταν έτοιμο! Το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά εντυπωσιακό!

Έγιναν  μικροί ξεναγοί  και  παρουσίασαν στους μαθητές της Α’ τάξης και τους γονείς τα παλιά αντικείμενα, εξηγώντας τη χρήση τους και την ιστορία τους.

Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς που μας εμπιστεύτηκαν, όλα αυτά τα αντικείμενα. Συγχαρητήρια και θερμές ευχαριστίες στους μαθητές της Β τάξης αλλά και στη δασκάλα τους Μπογιατζή Στέλλα για την υπέροχη δράση. Μπράβο σε όλους.

https://blogs.sch.gr/stbogiatzi/2026/06/08/laografiko-moyseio-stin-taxi/

κάτω από: Β' ΤΑΞΗ, ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ένα λαογραφικό μουσείο στην τάξη μας

Αλληλογραφώντας με 6ο Δημοτικό Σχολείου Παλλήνης

Μάι 202625

Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας και με αφορμή την ενότητα “Αλληλογραφώ” , οι μαθητές της Β τάξης , με την επίβλεψη της εκπαιδευτικού της τάξης κ. Μπογιατζή Στέλλας ετοίμασαν γράμματα και ζωγραφιές για τα παιδιά της Β’ τάξης του 6ου Δημοτικού Σχολείου Παλλήνης.

Ευχαριστούμε τη συνάδελφο, Μαρία Μπισμπιρούλα, εκπαιδευτικό που είχαμε τη χαρά να συνεργαστούμε μαζί της παλαιότερα, στο σχολείο μας,  για τη συνεργασία  και περιμένουμε σύντομα τις απαντήσεις των μικρών μας φίλων από την Αθήνα. Θερμές ευχαριστίες στις εκπαιδευτικούς Μπογιατζή Στέλλα, Μαρία Μπισμπιρούλα για την πανέμορφη αυτή δράση και σύμπραξη σχολείων. Μπράβο σε εκπαιδευτικούς και παιδιά.

10 10

https://blogs.sch.gr/stbogiatzi/2026/05/25/allilografoyme/

κάτω από: Β' ΤΑΞΗ, ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αλληλογραφώντας με 6ο Δημοτικό Σχολείου Παλλήνης

Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου-Δράσεις φιλαναγνωσίας

Μάι 20266

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου και το εργαστήριο δεξιοτήτων που υλοποιούν, με τίτλο “Τα συναισθήματα μου/σου/του… όλων”, οι μαθητές της Β’ τάξης, με την επίβλεψη της εκπαιδευτικού Μπογιατζή Στέλλας   συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή δράση φιλαναγνωσίας της  Κυψέλης, της σχολικής βιβλιοθήκης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αλικαρνασσού, σε συνεργασία με την ομάδα “Νηπιαγωγοί εν δράσει” του Συλλόγου Εκπαιδευτικών “ Δ. Θεοτοκόπουλος”, με τίτλο “Διαβάζουμε μαζί”.

Το “Διαβάζουμε Μαζί” δεν είναι απλώς ένας τίτλος, αλλά μια φιλοσοφία. Η ανάγνωση γίνεται πιο ζωντανή, πιο ουσιαστική και πιο απολαυστική, όταν τη μοιραζόμαστε. Το “μαζί” ενισχύει τη συνεργασία, τη συζήτηση και τη δημιουργική ανταλλαγής ιδεών. Μέσα από αυτή τη δράση, δίνουμε στα παιδιά την ευκαιρία να δουν το βιβλίο ως ένα μέσο που τα ενώνει, καλλιεργώντας έτσι την έννοια της κοινότητας και της συλλογικότητας στη μάθηση.

Τα δευτεράκια μας επέλεξαν τα βιβλία που θα διάβαζαν και το καθένα ετοίμασε τη δική του βιβλιοπαρουσίαση, αναφέροντας τον τίτλο, τον συγγραφέα, τι του άρεσε, τι δεν του άρεσε και ζωγράφισαν εικόνες που τους τράβηξαν την προσοχή και το ενδιαφέρον.

Στο τέλος δέχτηκαν με μεγάλη χαρά τα αναμνηστικά δωράκια από την ¨Κυψέλη , δίπλωμα συμμετοχής και σελιδοδείκτες, για να συνεχίσουν τα ταξίδια τους στον μαγικό κόσμο των βιβλίων!Θερμά συγχαρητήρια τους μαθητές της Β τάξης αλλά και στην εκπαιδευτικό της τάξης κ. Μπογιατζή για τις υπέροχες δράσεις που εκπονεί, φέρνοντας τα παιδιά πιο κοντά στον κόσμο του βιβλίου και καλλιεργώντας τους την αγάπη για την ανάγνωση με τρόπο ουσιαστικό και εμπνευσμένο.

https://blogs.sch.gr/stbogiatzi/2026/04/30/pagkosmia-imera-paidikoy-vivlioy/

 

κάτω από: Β' ΤΑΞΗ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου-Δράσεις φιλαναγνωσίας

Μεταμορφώνοντας τον Χώρο του Τμήματος Ένταξης και της βιβλιοθήκης

Απρ 202630

Η σχολική ζωή δεν περιορίζεται μόνο στα μαθήματα και στις αίθουσες διδασκαλίας. Οι μαθητές έχουν τη δύναμη να κάνουν το σχολείο τους πιο όμορφο, πιο ζωντανό και πιο φιλόξενο μέσα από τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία. Ένας από τους πιο όμορφους τρόπους για να το πετύχουν είναι η διακόσμηση των χώρων με ζωγραφιές, χρώματα και καλλιτεχνικές κατασκευές.

Στο σχολείο μας  οι μαθητές της Β τάξης  ανέλαβαν πρωτοβουλίες για να διακοσμήσουν το Τμήμα Ένταξης και τη Βιβλιοθήκη μας. Δημιούργησαν με τις ζωγραφιές τους, έναν χώρο γεμάτο ζεστασιά και  έμπνευση.

Η διαδικασία αυτή δεν προσφέρει μόνο αισθητική αναβάθμιση. Μέσα από τη συνεργασία, οι μαθητές μαθαίνουν να δουλεύουν ομαδικά, να σέβονται τις ιδέες των άλλων και να εκφράζονται δημιουργικά. Παράλληλα, νιώθουν ότι συμβάλλουν ουσιαστικά στη βελτίωση του χώρου όπου περνούν μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς τους.

Οι ζωγραφιές και οι διακοσμήσεις δημιουργούν μια πιο ευχάριστη ατμόσφαιρα για όλους — μαθητές, εκπαιδευτικούς και επισκέπτες. Ένας όμορφος και περιποιημένος χώρος μπορεί να επηρεάσει θετικά τη διάθεση, να ενισχύσει τη δημιουργικότητα και να κάνει το σχολείο πιο φιλικό και ζεστό.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Βασιλάκη Αγγελική για την ιδέα που είχε και την καθοδήγηση που έδωσε ,τους μαθητές της Β τάξης , που ανέλαβαν δράση, καθώς και την εκπαιδευτικό της Β τάξης, κ. Μπογιατζή Στέλλα για τη στήριξη και βοήθειά της.

Τέτοιες δράσεις αποδεικνύουν πως όταν οι νέοι έχουν όρεξη, φαντασία και συνεργασία, μπορούν να αλλάξουν προς το καλύτερο τον κόσμο γύρω τους, ξεκινώντας από το ίδιο τους το σχολείο.

34 1361 5

373511 32 10

 

κάτω από: Β' ΤΑΞΗ, ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ, ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μεταμορφώνοντας τον Χώρο του Τμήματος Ένταξης και της βιβλιοθήκης

Σέβομαι τον εαυτό μου, σέβομαι τους άλλους!

Μαρ 202631

Με μεγάλη μας χαρά, αντικρύσαμε μια υπέροχη διακόσμηση στο τμήμα Ένταξης, με πρωτοβουλία των μαθητών της Β Δημοτικού, με την καθοδήγηση της Βασιλάκης Αγγελικής, εκπαιδευτικού του Τμήματος Ένταξης και Μπογιατζή Στέλλας, εκπαιδευτικού της Β τάξης. Με τη συνεργασία των δύο εκπαιδευτικών τέθηκαν κάποιοι στόχοι για την καλύτερη λειτουργία της ομάδας και η επιβράβευση, όταν επιτεύχθηκε ο στόχος εκτός από λεκτική ήταν και η διακόσμηση του τμήματος Ένταξης με παιδικές ζωγραφιές των μαθητών. Συγχαρητήρια στις εκπαιδευτικούς Μπογιατζή Στέλλα, Βασιλάκη Αγγελική αλλά και στα μικρά μας δευτεράκια για τις υπέροχες δράσεις τους.

1 1 2

Σέβομαι τον εαυτό μου, σέβομαι τους άλλους!

κάτω από: Β' ΤΑΞΗ, ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σέβομαι τον εαυτό μου, σέβομαι τους άλλους!

Make-A-Wish Cookies και το Πάσχα!

Μαρ 202630

Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές της Β τάξης και τη δασκάλα τους Μπογιατζή Στέλλα που στήριξαν το έργο του make a wish cookies και το Πάσχα, με απώτερο σκοπό την πραγματοποίηση  ευχών των παιδιών του Make-A-Wish.Μπράβο στα παιδιά και στην κ. Μπογιατζή Στέλλα για τις υπέροχες δράσεις τους.

Make-A-Wish Cookies και το Πάσχα!

 

κάτω από: Β' ΤΑΞΗ, ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Make-A-Wish Cookies και το Πάσχα!

Χελιδονίσματα από την Α και Β τάξη του σχολείου μας

Μαρ 202626

Τα χελιδονίσματα αποτελούν ένα από τα πιο όμορφα και ζωντανά έθιμα της ελληνικής παράδοσης, που σηματοδοτούν τον ερχομό της άνοιξης. Οι μαθητές της Α και Β τάξης, με την καθοδήγηση της κ. Μακρή Αγγελικής, συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε αυτή την ξεχωριστή δράση, αναβιώνοντας ένα έθιμο που έχει τις ρίζες του στην αρχαιότητα.

Κρατώντας ομοιώματα χελιδονιών και τραγουδώντας τα παραδοσιακά κάλαντα της άνοιξης, τα παιδιά μετέφεραν ένα μήνυμα χαράς, αναγέννησης και ελπίδας. Με τις φωνές τους γέμισαν τον χώρο με μελωδίες, θυμίζοντάς μας τη σημασία της διατήρησης των εθίμων και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Επισκέφθηκαν ένα παλιό δικό τους γνώριμο χώρο, το Νηπιαγωγείο Νενήτων, λέγοντας τα χελιδονίσματα και κατόπιν όλες τις τάξεις του σχολείου μας, γεμίζοντας τους χώρους με ανοιξιάτικες παιδικές μελωδίες.

Η δράση αυτή δεν ήταν μόνο μια ευχάριστη εμπειρία, αλλά και μια ευκαιρία για βιωματική μάθηση. Οι μαθητές γνώρισαν την ιστορία και το νόημα των χελιδονισμάτων, συνεργάστηκαν δημιουργικά και ένιωσαν τη χαρά της σύμπραξης, με την επίσκεψη τους στο Νηπιαγωγείο των Νενήτων.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για την όμορφη προσπάθειά τους και στους εκπαιδευτικούς που στήριξαν αυτή την πρωτοβουλία. Με τέτοιες δράσεις, το σχολείο μας συνεχίζει να καλλιεργεί την αγάπη για την παράδοση και τη δημιουργικότητα των παιδιών. Θερμές ευχαριστίες στην κ. Μακρή Αγγελική για τις όμορφες αυτές δράσεις που εκπονεί. Συγχαρητήρια τόσο στην κ. Αγγελική Μακρή αλλά και στους μικρούς μαθητές μας.

4243

44464748

κάτω από: Α΄ ΤΑΞΗ, Β' ΤΑΞΗ, ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ, ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χελιδονίσματα από την Α και Β τάξη του σχολείου μας

Μαθαίνω να συμμετέχω: Στην τάξη, στο σχολείο, στην οικογένεια (Ενεργός Πολίτης)

Μαρ 20263

Το παρόν σχέδιο δράσης, στα πλαίσια του Ενεργού Πολίτη, έχει ως στόχο, οι μαθητές  μέσα από την αφήγηση παραμυθιών, της ζωγραφικής, του παιχνιδιού και της συζήτησης να κατανοήσουν την έννοια της ενεργούς συμμετοχής και της υπευθυνότητας στην τάξη, στο σχολείο και στην οικογένεια, καθώς και την έννοιας της συνεργασίας, του σεβασμού και της αλληλεγγύης. Ευχαριστούμε πολύ τη Στέλλα Μπογιατζή για τις δράσεις που εκπόνησε στα πλαίσια του σχεδίου δράσης  και τους μικρούς της μαθητές.

Μαθαίνω να συμμετέχω: Στην τάξη, στο σχολείο, στην οικογένεια (Ενεργός Πολίτης)

κάτω από: Β' ΤΑΞΗ, ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μαθαίνω να συμμετέχω: Στην τάξη, στο σχολείο, στην οικογένεια (Ενεργός Πολίτης)

Καλώς μας ήρθες Μάρτη μας….

Μαρ 20263
Μια συνήθεια, από αρκετά παλιά, ένα αγαπημένο έθιμο για μικρούς και μεγάλους, είναι να φοράμε “μαρτάκι” την 1η του Μάρτη! Οι δύο κλωστές που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του, συμβολίζουν την αγνότητα και τη χαρά, την αγάπη. Σύμφωνα με την παράδοση, το “μαρτάκι” προστατεύει τα προσωπάκια των παιδιών από τον ήλιο της Άνοιξης. Πιστοί στα έθιμα και στις συνήθειες, κατασκευάσαμε “μαρτάκια” και τα φόρεσαν  τα παιδιά στο σχολείο μας. Δώσαμε τα χέρια, και σας ευχόμαστε καλό μήνα. Ευχαριστούμε θερμά την κ. Χούλη Κατερίνα που πρόσφερε τις κλωστές αλλά και φρόντισε για την κατασκευή τους, με αγάπη στα έθιμα και στις παραδόσεις. Ευχαριστούμε θερμά την κ. Βασιλάκη Αγγελική που πρόσφερε τα δικά της μαρτάκια στους μαθητές μας με πολλή αγάπη και φροντίδα.
Το έθιµο της κυρά Σαρακοστής στις διάφορες περιοχές της Ελλάδας είναι ένα από τα παλαιότερα ελληνικά έθιµα που σχετίζονται µε τη γιορτή του Πάσχα. Πρόκειται για ένα αυτοσχέδιο ημερολόγιο, µια χάρτινη ζωγραφιά ή μία κατασκευή με αλεύρι, που απεικονίζει µια γυναίκα, µε επτά πόδια, ένα για κάθε εβδομάδα της Σαρακοστής, µε σταυρωμένα χέρια γιατί προσεύχεται και µε κλειστό στόµα, γιατί νηστεύει, δεν κουτσομπολεύει και δεν κατακρίνει. Κόβοντας κάθε εβδομάδα ένα πόδι γνωρίζουμε πόσες εβδοµάδες νηστείας μένουν µέχρι το Πάσχα. Ζωγραφίσαμε την κυρά Σαρακοστή οι μικρές τάξεις και σας ευχόμαστε Καλή Σαρακοστή με υγεία. Ευχαριστούμε την κ. Μακρή Αγγελική , καθώς και τους μαθητές και εκπαιδευτικούς της Α και Β τάξης κ. Μπογιατζή Στέλλα και Ζερβούδη Ευαγγελία  για τις υπέροχες εικαστικές δημιουργίες τους.
1
2
341 5
1920 1
κάτω από: Α΄ ΤΑΞΗ, Β' ΤΑΞΗ, ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ, ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλώς μας ήρθες Μάρτη μας….

Απάντηση από τον Άγιο Βασίλη

Φεβ 202611

Τα πρόσωπα των παιδιών μας γέμισαν από χαρά  όταν έλαβαν την απάντηση από τον Άγιο Βασίλη! Μετά τα γράμματα που έστειλαν με τόση αγάπη και ενθουσιασμό, έφτασε η στιγμή του  δικού του μηνύματος. Ευχαρίστησε τα παιδιά για τα όμορφα λόγια τους  και τις ευχές τους, και τους έστειλε τις δικές του θερμές ευχές , χωρίς να  παραλέιψει να  τα συγχαρεί για την καλή τους συμπεριφορά.

Τέτοιες στιγμές μας θυμίζουν ότι το αληθινό πνεύμα των Χριστουγέννων βρίσκεται στη χαρά, στη γενναιοδωρία και στην αγάπη που μοιραζόμαστε.

Ευχαριστούμε τον Άγιο Βασίλη για την υπέροχη απάντηση και για το χαμόγελο που χάρισε σε κάθε παιδική καρδιά αλλά και την κ. Χούλη Κατερίνα για τις υπέροχες δράσεις της.

1 7

κάτω από: Β' ΤΑΞΗ, Γ΄ΤΑΞΗ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Απάντηση από τον Άγιο Βασίλη
« Παλιότερα άρθρα

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΝΗΤΩΝ ΧΙΟΥ

Ο Χρόνος Δίνει Όλες τις Απαντήσεις Ευρυπίδης
European SchoolRadio Logo

Ιστοσελίδα Στ΄ τάξης

"Η κυρία Αστερία"

Ιστοσελίδα Β΄ τάξης

"Πάμε για μάθημα;;"


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων