Β’ ΤΑΞΗ
Ένα λαογραφικό μουσείο στην τάξη μας
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης για τον Ενεργό Πολίτη, ” Τα παλιά επαγγέλματα- Παράθυρο στο χρόνο”, αλλά και με αφορμή την ενότητα 13 στη Γλώσσα της Β΄ Δημοτικού, οι μαθητές της Β Δημοτικού μίλησαν για τα λαογραφικά μουσεία και αποφάσισαν να δημιουργήσουμε στην τάξη τους, το δικό τους.
Γραφομηχανή, σίδερο που λειτουργούσε με κάρβουνο, γραμματόσημα, κέρματα δραχμών, λάμπα πετρελαίου, γουδί, τηλέφωνα, μπρίκι, σεμεδάκι, κλειδί, θυμιατό είναι μερικά μόνο από τα εκθέματα που βγήκαν από τα σεντούκια των αναμνήσεων!
Κάθε παιδί παρουσίασε στους συμμαθητές του, το αντικείμενο που έφερε, εξηγώντας τι είναι και πώς χρησιμοποιούνταν. Ετοιμάστηκαν καρτελάκια για κάθε έκθεμα, και… το μουσείο τους ήταν έτοιμο! Το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά εντυπωσιακό!
Έγιναν μικροί ξεναγοί και παρουσίασαν στους μαθητές της Α’ τάξης και τους γονείς τα παλιά αντικείμενα, εξηγώντας τη χρήση τους και την ιστορία τους.
Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς που μας εμπιστεύτηκαν, όλα αυτά τα αντικείμενα. Συγχαρητήρια και θερμές ευχαριστίες στους μαθητές της Β τάξης αλλά και στη δασκάλα τους Μπογιατζή Στέλλα για την υπέροχη δράση. Μπράβο σε όλους.
https://blogs.sch.gr/stbogiatzi/2026/06/08/laografiko-moyseio-stin-taxi/
Αλληλογραφώντας με 6ο Δημοτικό Σχολείου Παλλήνης
Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας και με αφορμή την ενότητα “Αλληλογραφώ” , οι μαθητές της Β τάξης , με την επίβλεψη της εκπαιδευτικού της τάξης κ. Μπογιατζή Στέλλας ετοίμασαν γράμματα και ζωγραφιές για τα παιδιά της Β’ τάξης του 6ου Δημοτικού Σχολείου Παλλήνης.
Ευχαριστούμε τη συνάδελφο, Μαρία Μπισμπιρούλα, εκπαιδευτικό που είχαμε τη χαρά να συνεργαστούμε μαζί της παλαιότερα, στο σχολείο μας, για τη συνεργασία και περιμένουμε σύντομα τις απαντήσεις των μικρών μας φίλων από την Αθήνα. Θερμές ευχαριστίες στις εκπαιδευτικούς Μπογιατζή Στέλλα, Μαρία Μπισμπιρούλα για την πανέμορφη αυτή δράση και σύμπραξη σχολείων. Μπράβο σε εκπαιδευτικούς και παιδιά.
https://blogs.sch.gr/stbogiatzi/2026/05/25/allilografoyme/
Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου-Δράσεις φιλαναγνωσίας
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου και το εργαστήριο δεξιοτήτων που υλοποιούν, με τίτλο “Τα συναισθήματα μου/σου/του… όλων”, οι μαθητές της Β’ τάξης, με την επίβλεψη της εκπαιδευτικού Μπογιατζή Στέλλας συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή δράση φιλαναγνωσίας της Κυψέλης, της σχολικής βιβλιοθήκης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αλικαρνασσού, σε συνεργασία με την ομάδα “Νηπιαγωγοί εν δράσει” του Συλλόγου Εκπαιδευτικών “ Δ. Θεοτοκόπουλος”, με τίτλο “Διαβάζουμε μαζί”.
Το “Διαβάζουμε Μαζί” δεν είναι απλώς ένας τίτλος, αλλά μια φιλοσοφία. Η ανάγνωση γίνεται πιο ζωντανή, πιο ουσιαστική και πιο απολαυστική, όταν τη μοιραζόμαστε. Το “μαζί” ενισχύει τη συνεργασία, τη συζήτηση και τη δημιουργική ανταλλαγής ιδεών. Μέσα από αυτή τη δράση, δίνουμε στα παιδιά την ευκαιρία να δουν το βιβλίο ως ένα μέσο που τα ενώνει, καλλιεργώντας έτσι την έννοια της κοινότητας και της συλλογικότητας στη μάθηση.
Τα δευτεράκια μας επέλεξαν τα βιβλία που θα διάβαζαν και το καθένα ετοίμασε τη δική του βιβλιοπαρουσίαση, αναφέροντας τον τίτλο, τον συγγραφέα, τι του άρεσε, τι δεν του άρεσε και ζωγράφισαν εικόνες που τους τράβηξαν την προσοχή και το ενδιαφέρον.
Στο τέλος δέχτηκαν με μεγάλη χαρά τα αναμνηστικά δωράκια από την ¨Κυψέλη , δίπλωμα συμμετοχής και σελιδοδείκτες, για να συνεχίσουν τα ταξίδια τους στον μαγικό κόσμο των βιβλίων!Θερμά συγχαρητήρια τους μαθητές της Β τάξης αλλά και στην εκπαιδευτικό της τάξης κ. Μπογιατζή για τις υπέροχες δράσεις που εκπονεί, φέρνοντας τα παιδιά πιο κοντά στον κόσμο του βιβλίου και καλλιεργώντας τους την αγάπη για την ανάγνωση με τρόπο ουσιαστικό και εμπνευσμένο.
https://blogs.sch.gr/stbogiatzi/2026/04/30/pagkosmia-imera-paidikoy-vivlioy/
Μεταμορφώνοντας τον Χώρο του Τμήματος Ένταξης και της βιβλιοθήκης
Η σχολική ζωή δεν περιορίζεται μόνο στα μαθήματα και στις αίθουσες διδασκαλίας. Οι μαθητές έχουν τη δύναμη να κάνουν το σχολείο τους πιο όμορφο, πιο ζωντανό και πιο φιλόξενο μέσα από τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία. Ένας από τους πιο όμορφους τρόπους για να το πετύχουν είναι η διακόσμηση των χώρων με ζωγραφιές, χρώματα και καλλιτεχνικές κατασκευές.
Στο σχολείο μας οι μαθητές της Β τάξης ανέλαβαν πρωτοβουλίες για να διακοσμήσουν το Τμήμα Ένταξης και τη Βιβλιοθήκη μας. Δημιούργησαν με τις ζωγραφιές τους, έναν χώρο γεμάτο ζεστασιά και έμπνευση.
Η διαδικασία αυτή δεν προσφέρει μόνο αισθητική αναβάθμιση. Μέσα από τη συνεργασία, οι μαθητές μαθαίνουν να δουλεύουν ομαδικά, να σέβονται τις ιδέες των άλλων και να εκφράζονται δημιουργικά. Παράλληλα, νιώθουν ότι συμβάλλουν ουσιαστικά στη βελτίωση του χώρου όπου περνούν μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς τους.
Οι ζωγραφιές και οι διακοσμήσεις δημιουργούν μια πιο ευχάριστη ατμόσφαιρα για όλους — μαθητές, εκπαιδευτικούς και επισκέπτες. Ένας όμορφος και περιποιημένος χώρος μπορεί να επηρεάσει θετικά τη διάθεση, να ενισχύσει τη δημιουργικότητα και να κάνει το σχολείο πιο φιλικό και ζεστό.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Βασιλάκη Αγγελική για την ιδέα που είχε και την καθοδήγηση που έδωσε ,τους μαθητές της Β τάξης , που ανέλαβαν δράση, καθώς και την εκπαιδευτικό της Β τάξης, κ. Μπογιατζή Στέλλα για τη στήριξη και βοήθειά της.
Τέτοιες δράσεις αποδεικνύουν πως όταν οι νέοι έχουν όρεξη, φαντασία και συνεργασία, μπορούν να αλλάξουν προς το καλύτερο τον κόσμο γύρω τους, ξεκινώντας από το ίδιο τους το σχολείο.
Σέβομαι τον εαυτό μου, σέβομαι τους άλλους!
Με μεγάλη μας χαρά, αντικρύσαμε μια υπέροχη διακόσμηση στο τμήμα Ένταξης, με πρωτοβουλία των μαθητών της Β Δημοτικού, με την καθοδήγηση της Βασιλάκης Αγγελικής, εκπαιδευτικού του Τμήματος Ένταξης και Μπογιατζή Στέλλας, εκπαιδευτικού της Β τάξης. Με τη συνεργασία των δύο εκπαιδευτικών τέθηκαν κάποιοι στόχοι για την καλύτερη λειτουργία της ομάδας και η επιβράβευση, όταν επιτεύχθηκε ο στόχος εκτός από λεκτική ήταν και η διακόσμηση του τμήματος Ένταξης με παιδικές ζωγραφιές των μαθητών. Συγχαρητήρια στις εκπαιδευτικούς Μπογιατζή Στέλλα, Βασιλάκη Αγγελική αλλά και στα μικρά μας δευτεράκια για τις υπέροχες δράσεις τους.
Make-A-Wish Cookies και το Πάσχα!
Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές της Β τάξης και τη δασκάλα τους Μπογιατζή Στέλλα που στήριξαν το έργο του make a wish cookies και το Πάσχα, με απώτερο σκοπό την πραγματοποίηση ευχών των παιδιών του Make-A-Wish.Μπράβο στα παιδιά και στην κ. Μπογιατζή Στέλλα για τις υπέροχες δράσεις τους.
Χελιδονίσματα από την Α και Β τάξη του σχολείου μας
Τα χελιδονίσματα αποτελούν ένα από τα πιο όμορφα και ζωντανά έθιμα της ελληνικής παράδοσης, που σηματοδοτούν τον ερχομό της άνοιξης. Οι μαθητές της Α και Β τάξης, με την καθοδήγηση της κ. Μακρή Αγγελικής, συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε αυτή την ξεχωριστή δράση, αναβιώνοντας ένα έθιμο που έχει τις ρίζες του στην αρχαιότητα.
Κρατώντας ομοιώματα χελιδονιών και τραγουδώντας τα παραδοσιακά κάλαντα της άνοιξης, τα παιδιά μετέφεραν ένα μήνυμα χαράς, αναγέννησης και ελπίδας. Με τις φωνές τους γέμισαν τον χώρο με μελωδίες, θυμίζοντάς μας τη σημασία της διατήρησης των εθίμων και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Επισκέφθηκαν ένα παλιό δικό τους γνώριμο χώρο, το Νηπιαγωγείο Νενήτων, λέγοντας τα χελιδονίσματα και κατόπιν όλες τις τάξεις του σχολείου μας, γεμίζοντας τους χώρους με ανοιξιάτικες παιδικές μελωδίες.
Η δράση αυτή δεν ήταν μόνο μια ευχάριστη εμπειρία, αλλά και μια ευκαιρία για βιωματική μάθηση. Οι μαθητές γνώρισαν την ιστορία και το νόημα των χελιδονισμάτων, συνεργάστηκαν δημιουργικά και ένιωσαν τη χαρά της σύμπραξης, με την επίσκεψη τους στο Νηπιαγωγείο των Νενήτων.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για την όμορφη προσπάθειά τους και στους εκπαιδευτικούς που στήριξαν αυτή την πρωτοβουλία. Με τέτοιες δράσεις, το σχολείο μας συνεχίζει να καλλιεργεί την αγάπη για την παράδοση και τη δημιουργικότητα των παιδιών. Θερμές ευχαριστίες στην κ. Μακρή Αγγελική για τις όμορφες αυτές δράσεις που εκπονεί. Συγχαρητήρια τόσο στην κ. Αγγελική Μακρή αλλά και στους μικρούς μαθητές μας.
Μαθαίνω να συμμετέχω: Στην τάξη, στο σχολείο, στην οικογένεια (Ενεργός Πολίτης)
Το παρόν σχέδιο δράσης, στα πλαίσια του Ενεργού Πολίτη, έχει ως στόχο, οι μαθητές μέσα από την αφήγηση παραμυθιών, της ζωγραφικής, του παιχνιδιού και της συζήτησης να κατανοήσουν την έννοια της ενεργούς συμμετοχής και της υπευθυνότητας στην τάξη, στο σχολείο και στην οικογένεια, καθώς και την έννοιας της συνεργασίας, του σεβασμού και της αλληλεγγύης. Ευχαριστούμε πολύ τη Στέλλα Μπογιατζή για τις δράσεις που εκπόνησε στα πλαίσια του σχεδίου δράσης και τους μικρούς της μαθητές.
Μαθαίνω να συμμετέχω: Στην τάξη, στο σχολείο, στην οικογένεια (Ενεργός Πολίτης)
Καλώς μας ήρθες Μάρτη μας….
Απάντηση από τον Άγιο Βασίλη
Τα πρόσωπα των παιδιών μας γέμισαν από χαρά όταν έλαβαν την απάντηση από τον Άγιο Βασίλη! Μετά τα γράμματα που έστειλαν με τόση αγάπη και ενθουσιασμό, έφτασε η στιγμή του δικού του μηνύματος. Ευχαρίστησε τα παιδιά για τα όμορφα λόγια τους και τις ευχές τους, και τους έστειλε τις δικές του θερμές ευχές , χωρίς να παραλέιψει να τα συγχαρεί για την καλή τους συμπεριφορά.
Τέτοιες στιγμές μας θυμίζουν ότι το αληθινό πνεύμα των Χριστουγέννων βρίσκεται στη χαρά, στη γενναιοδωρία και στην αγάπη που μοιραζόμαστε.
Ευχαριστούμε τον Άγιο Βασίλη για την υπέροχη απάντηση και για το χαμόγελο που χάρισε σε κάθε παιδική καρδιά αλλά και την κ. Χούλη Κατερίνα για τις υπέροχες δράσεις της.
- Αρχική
- Καλώς ήρθατε στα Νένητα!
- Αξιολογήσεις Σχολικής Μονάδας
- Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας – Έτος Αναφοράς 2020-2021
- Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας – Έτος Αναφοράς 2021-2022
- Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023)
- Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024)
- Ωρολόγια Προγράμματα
- Εσωτερικοί Κανονισμοί
- Προσωπικό Σχολείου
- Το προσωπικό του σχολείου μας για τη σχολική χρονιά 2020-2021
- Το προσωπικό του σχολείου μας για τη σχολική χρονιά 2021-2022
- Το προσωπικό του σχολείου μας για τη σχολική χρονιά 2022-2023
- Το προσωπικό του σχολείου μας για τη σχολική χρονιά 2023 – 2024
- Το προσωπικό του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2024 – 2025
- Το προσωπικό του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2025-2026
- "ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ"
- E- TWINNING
- Α΄ ΤΑΞΗ
- Β' ΤΑΞΗ
- Γ΄ΤΑΞΗ
- Δ΄ΤΑΞΗ
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
- Ε΄ΤΑΞΗ
- ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
- ΕΘΝΙΚΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΟΡΤΕΣ
- ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
- ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ
- ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ
- ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
- ΕΠΑΙΝΟΙ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
- ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ
- Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ
- ΗΜΕΡΙΔΕΣ
- ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
- ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
- ΝΕΑ- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
- ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
- ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
- ΣΤ΄ΤΑΞΗ
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
- ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ
- ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
- ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
- "Το πλοίο πάει σχολείο"
- 11η Νοεμβρίου 1912…σε παραμύθι
- Ανακύκλωση
- Ασφάλεια στο διαδίκτυο
- Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία
- Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου
- Εγγραφές στην Α Δημοτικού
- Εκπαιδευτικά παιχνίδια
- Ευγένεια και σεβασμός στο διαδίκτυο
- Μαθαίνω για τις πλημμύρες
- Μαθαίνω για τον σεισμό
- Μαθητικοί διαγωνισμοί 2023-24
- Μαθητικοί Διαγωνισμοί 2024-25
- Μικροί- μεγάλοι κυνηγοί μπαταριών
- Προστασία από σεισμό
- Το μικρό φωτόδεντρο



























Πρόσφατα σχόλια