dimnen's blog

Ο Ιστότοπος του Δημοτικού Σχολείου Νενήτων Χίου

Α΄ ΤΑΞΗ


Γράφουμε τα δικά μας συνθήματα για καθαρές θάλασσες!!!

Ιούν 20266

Ολοκληρώνοντας τα εργαστήρια δεξιοτήτων και τις δράσεις του ενεργού πολίτη με τίτλο ” ΘαλαςSOS χωρίς πλαστικά, οι μαθητές της Α τάξης με την καθοδήγηση της Ευαγγελίας Ζερβούδη και την βοήθεια της Αρετής Μηνιώτη, χωρίστηκαν σε ζευγαράκια και έφτιαξαν τις δικές τους αφίσες με  σχετικές ζωγραφιές ευαισθητοποίησης, προτείνοντας τρόπους αντιμετώπισης, αναγράφοντας συνθήματα κατά της ρύπανσης των θαλασσών και υπέρ της ανακύκλωσης. Οι αφίσες αναρτήθηκαν σε εμφανές σημείο της τάξης ώστε να υπάρξει διάχυση και ευαισθητοποίηση και στα υπόλοιπα παιδιά του σχολείου. Ευχαριστούμε τις κ. Ζερβούδη Ευαγγελία και Μηνιώτη Αρετή για τις υπέροχες αυτές δράσεις τους. Μπράβο σας μικρά μας πρωτάκια. Συγχαρητήρια στα παιδιά και στις εκπαιδευτικούς για την υπερπροσπάθεια αυτή και τα χαριτωμένα μηνύματά τους ( συγχωρήστε μας για τα μικρά χαριτωμένα ορθογραφικά λαθάκια τους). 

12357

64

κάτω από: Α΄ ΤΑΞΗ, ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γράφουμε τα δικά μας συνθήματα για καθαρές θάλασσες!!!

Μια ζεστή υποδοχή για τα νέα μας πρωτάκια

Ιούν 20262

Με χαμόγελα, ενθουσιασμό και πολλή χαρά υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Νενήτων, που σύντομα θα είναι οι μικροί μαθητές της  Α΄ Δημοτικού. Οι μικροί μας επισκέπτες γνώρισαν τους χώρους του σχολείου, περιηγήθηκαν στις αίθουσες διδασκαλίας και είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Τα παιδιά της Α΄ τάξης ανέλαβαν με χαρά τον ρόλο τους, καλωσορίζοντάς τους τους και φιλοξενώντας στο χώρο τους. Μέσα σε ένα κλίμα συνεργασίας και ζεστασιάς, οι μικροί επισκέπτες ένιωσαν άνετα, χάρηκαν, εξοικειώθηκαν με το νέο σχολικό περιβάλλον που θα τους υποδεχθεί την επόμενη σχολική χρονιά και γλυκάθηκαν με το κέρασμα μας.. Ευχόμαστε σε όλους τους μικρούς μαθητές καλή πρόοδο και τους περιμένουμε με χαρά στην οικογένεια του σχολείου μας. Ευχαριστούμε θερμά την κ. Πάμπαλου Μαίρη που συνόδευσε τα παιδιά του Νηπιαγωγείου αλλά και τις εκπαιδευτικούς Ζερβούδη Ευαγγελία και Μηνιώτη Αρετή που τα υποδέχτηκαν και τα ξενάγησαν. Τέλος ευχαριστίες στα πρωτάκια μας για τη φιλοξενία αλλά  και στα παιδιά του Νηπιαγωγείου για τα δωράκια τους και  τις ωραίες στιγμές που μας χάρισαν.

https://blogs.sch.gr/eva_zerv/2026/05/25/episkepsi-apo-to-nipiagogeio-sta-plaisia-tis-omalis-metavasis-sto-dimotiko-scholeio/

464748495051

κάτω από: Α΄ ΤΑΞΗ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μια ζεστή υποδοχή για τα νέα μας πρωτάκια

“Σε ποιον ανήκει τούτη η κούκλα”

Ιούν 20262

Το έργο «Σε ποιον ανήκει τούτη η κούκλα» παρουσιάστηκε από το ΚΠΕ Ομηρούπολης Χίου στους μαθητές της Α τάξης του σχολείου μας και στους μαθητές του Νηπιαγωγείου Νενήτων , στο χώρο του Νηπιαγωγείου. Πρόκειται για ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα που απευθύνεται κυρίως σε παιδιά και μεταφέρει έντονα ανθρωπιστικά και κοινωνικά μηνύματα.

Η ιστορία περιστρέφεται γύρω από μια κούκλα και το ερώτημα: «Σε ποιον ανήκει πραγματικά κάτι;». Μέσα από τους χαρακτήρες και τις καταστάσεις που παρουσιάζονται, τα παιδιά προβληματίζονται για την αγάπη, τη φροντίδα, τη δικαιοσύνη, την αλληλεγγύη και την αξία των ανθρώπινων σχέσεων πέρα από την κατοχή των πραγμάτων.

Το πρόγραμμα αξιοποιεί στοιχεία θεάτρου και βιωματικής μάθησης, ώστε οι μαθητές να συμμετέχουν ενεργά και να αναπτύσσουν ενσυναίσθηση. Σύμφωνα με την παρουσίαση του έργου, προβάλλονται «δύο κόσμοι, δύο χαρακτήρες και πολλά ανθρωπιστικά μηνύματα», με στόχο τα παιδιά να σκεφτούν τι σημαίνει πραγματική φροντίδα και υπευθυνότητα. Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Σπυράκη, το ΚΠΕ Ομηροπύπολης, τις πρωταγωνίστριες του έργου, το Νηπιαγωγείο Νενήτων για την φιλοξενία , τις δασκάλες της Α τάξης Ζερβούδη Ευαγγελία, Μηνιώτη Αρετή που συνόδευσαν τα παιδιά  και τις Νηπιαγωγούς. Συγχαρητήρια για την όμορφη δράση.

232526353637383934

24

κάτω από: Α΄ ΤΑΞΗ, ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Σε ποιον ανήκει τούτη η κούκλα”

Καθαρίζουμε την αυλή του σχολείου μας

Μάι 20264

Οι μαθητές του σχολείου της Α τάξης του σχολείου μας, με την καθοδήγηση των κ.Ζερβούδη Ευαγγελίας και Μηνιώτη Αρετής στα πλαίσια των δράσεων του Ενεργού Πολίτη και του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θέμα: <<Θαλα-SOS χωρίς πλαστικά>>ανέλαβαν δράση. Έδειξαν έμπρακτα την αγάπη τους για το περιβάλλον και τα ζώα, καθαρίζοντας και ομορφαίνοντας το προαύλιο του σχολείου μας! Συμμετείχαν σε μια όμορφη πρωτοβουλία καθαρισμού της αυλής. Με ενθουσιασμό και ομαδικό πνεύμα, μάζεψαν σκουπίδια, φρόντισαν τον χώρο και έδωσαν ένα λαμπρό παράδειγμα υπευθυνότητας και συνεργασίας.

Μέσα από αυτή τη δράση, τα παιδιά συνειδητοποίησαν πόσο σημαντικό είναι να διατηρούμε το περιβάλλον μας καθαρό και να σεβόμαστε τον χώρο στον οποίο ζούμε και μαθαίνουμε καθημερινά. Παράλληλα, έμαθαν πως μικρές πράξεις μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο.

Η αυλή μας έγινε πιο όμορφη και καθαρή χάρη στην προσπάθεια όλων! Συνεχίζουμε να φροντίζουμε το σχολείο μας και να δείχνουμε έμπρακτα την αγάπη μας για το περιβάλλον. Ένα καθαρό σχολείο είναι υπόθεση όλων μας! Συγχαρητήρια στα πρωτάκια μας αλλα και στις κ. Ζερβούδη, Μηνιώτη για τις υπέροχες δράσεις τους.

12345

https://blogs.sch.gr/eva_zerv/2026/04/30/ochi-skoypidia/

κάτω από: Α΄ ΤΑΞΗ, ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ, ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καθαρίζουμε την αυλή του σχολείου μας

Παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων

Απρ 20262

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων στις 4 Απριλίου, οι μαθητές της Α Δημοτικού, στις 2-4-2026,με την εκπαιδευτικό της τάξης Ζερβούδη Ευαγγελία και την εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης Μηνιώτη Αρετή ενημερώθηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με τα δικαιώματα των ζώων και την προστασία τους, από την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία με ομιλήτρια την καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και εθελόντρια της Φιλοζωικής Ομοσπονδίας κ. Μαρία Κοντού. Τα παιδιά έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ευαισθησία για το θέμα αυτό και με τη εξαιρετική παρουσίαση που παρακολούθησαν, επιλύθηκαν πολλές απορίες σχετικά με τα ζώα και τη φροντίδα τους. Το πιο σημαντικό στοιχείο που αποκόμισαν ήταν πως αν και τα ζώα δεν μπορούν να μιλήσουν όπως εμείς, νιώθουν κι αυτά τα ίδια συναισθήματα με μας και οφείλουμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να ζουν ελεύθερα κι ευτυχισμένα όπως εμείς! Συγχαρητήρια στους διοργανωτές της δράσης και στις εκπαιδευτικούς της Α τάξης που συμμετέχουν ευαισθητοποιώντας τα παιδιά.

1 15 1

2 13 14 1

κάτω από: Α΄ ΤΑΞΗ, ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ - ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων

ΘαλαSOS χωρίς πλαστικά

Μαρ 202631

Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων  με τίτλο “ΘαλαSOS χωρίς πλαστικά” αλλά και του Σχεδίου Δράσης Ενεργού Πολίτη “Δεν πετάω σκουπίδια, βλέπω τα πράγματα αλλιώς”, οι μαθητές της Α τάξης, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Ζερβούδη Ευαγγελίας και τη βοήθεια της Αρετής Μηνιώτη  αφού πληροφορήθηκαν για τη θαλάσσια ζωή μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο, κατασκεύασαν ένα κολλάζ με ζώα και φυτά της θάλασσας. Συζήτησαν σχετικά με την ποικιλία ζωικών και φυτικών οργανισμών στις θάλασσες του πλανήτη μας και προβληματίστηκαν σχετικά με το φαινόμενο της ρύπανσης των θαλασσών και των αρνητικών συνεπειών της για τη ζωή στον πλανήτη. Μπράβο στα πρωτάκια μας και στις εκπαιδευτικούς για τις υπέροχες δράσεις τους.

image4

ΘαλαSOS χωρίς πλαστικά

κάτω από: Α΄ ΤΑΞΗ, ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΘαλαSOS χωρίς πλαστικά

Μπλε όνειρα

Μαρ 202630

Με αφορμή το μάθημα της Γλώσσας «Μπλε Όνειρα»  τα παιδιά της Α Δημοτικού με τη δασκάλα τους Ζερβούδη Ευαγγελία και τη βοήθεια της Αρετής Μηνιώτη πήραν τα πινέλα και τις παλέτες και μεταμορφώθηκαν σε μικρούς ζωγράφους. Στη συνέχεια, ανακατέψαν τα βασικά χρώματα και έφτιαξαν τα συμπληρωματικά τους  παίρνοντας έμπνευση από τον ζωγράφο Wassily Kandinsky και τους πίνακές του. Μπράβο στους μικρούς μας καλλιτέχνες αλλά και στις εκπαιδευτικούς Ζερβούδη Ευαγγελία και Μηνιώτη Αρετή για τις υπέροχες δράσεις τους.

1 1

1 2

Μικροί καλλιτέχνες

κάτω από: Α΄ ΤΑΞΗ, ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μπλε όνειρα

Χελιδονίσματα από την Α και Β τάξη του σχολείου μας

Μαρ 202626

Τα χελιδονίσματα αποτελούν ένα από τα πιο όμορφα και ζωντανά έθιμα της ελληνικής παράδοσης, που σηματοδοτούν τον ερχομό της άνοιξης. Οι μαθητές της Α και Β τάξης, με την καθοδήγηση της κ. Μακρή Αγγελικής, συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε αυτή την ξεχωριστή δράση, αναβιώνοντας ένα έθιμο που έχει τις ρίζες του στην αρχαιότητα.

Κρατώντας ομοιώματα χελιδονιών και τραγουδώντας τα παραδοσιακά κάλαντα της άνοιξης, τα παιδιά μετέφεραν ένα μήνυμα χαράς, αναγέννησης και ελπίδας. Με τις φωνές τους γέμισαν τον χώρο με μελωδίες, θυμίζοντάς μας τη σημασία της διατήρησης των εθίμων και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Επισκέφθηκαν ένα παλιό δικό τους γνώριμο χώρο, το Νηπιαγωγείο Νενήτων, λέγοντας τα χελιδονίσματα και κατόπιν όλες τις τάξεις του σχολείου μας, γεμίζοντας τους χώρους με ανοιξιάτικες παιδικές μελωδίες.

Η δράση αυτή δεν ήταν μόνο μια ευχάριστη εμπειρία, αλλά και μια ευκαιρία για βιωματική μάθηση. Οι μαθητές γνώρισαν την ιστορία και το νόημα των χελιδονισμάτων, συνεργάστηκαν δημιουργικά και ένιωσαν τη χαρά της σύμπραξης, με την επίσκεψη τους στο Νηπιαγωγείο των Νενήτων.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για την όμορφη προσπάθειά τους και στους εκπαιδευτικούς που στήριξαν αυτή την πρωτοβουλία. Με τέτοιες δράσεις, το σχολείο μας συνεχίζει να καλλιεργεί την αγάπη για την παράδοση και τη δημιουργικότητα των παιδιών. Θερμές ευχαριστίες στην κ. Μακρή Αγγελική για τις όμορφες αυτές δράσεις που εκπονεί. Συγχαρητήρια τόσο στην κ. Αγγελική Μακρή αλλά και στους μικρούς μαθητές μας.

4243

44464748

κάτω από: Α΄ ΤΑΞΗ, Β' ΤΑΞΗ, ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ, ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χελιδονίσματα από την Α και Β τάξη του σχολείου μας

Καλώς μας ήρθες Μάρτη μας….

Μαρ 20263
Μια συνήθεια, από αρκετά παλιά, ένα αγαπημένο έθιμο για μικρούς και μεγάλους, είναι να φοράμε “μαρτάκι” την 1η του Μάρτη! Οι δύο κλωστές που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του, συμβολίζουν την αγνότητα και τη χαρά, την αγάπη. Σύμφωνα με την παράδοση, το “μαρτάκι” προστατεύει τα προσωπάκια των παιδιών από τον ήλιο της Άνοιξης. Πιστοί στα έθιμα και στις συνήθειες, κατασκευάσαμε “μαρτάκια” και τα φόρεσαν  τα παιδιά στο σχολείο μας. Δώσαμε τα χέρια, και σας ευχόμαστε καλό μήνα. Ευχαριστούμε θερμά την κ. Χούλη Κατερίνα που πρόσφερε τις κλωστές αλλά και φρόντισε για την κατασκευή τους, με αγάπη στα έθιμα και στις παραδόσεις. Ευχαριστούμε θερμά την κ. Βασιλάκη Αγγελική που πρόσφερε τα δικά της μαρτάκια στους μαθητές μας με πολλή αγάπη και φροντίδα.
Το έθιµο της κυρά Σαρακοστής στις διάφορες περιοχές της Ελλάδας είναι ένα από τα παλαιότερα ελληνικά έθιµα που σχετίζονται µε τη γιορτή του Πάσχα. Πρόκειται για ένα αυτοσχέδιο ημερολόγιο, µια χάρτινη ζωγραφιά ή μία κατασκευή με αλεύρι, που απεικονίζει µια γυναίκα, µε επτά πόδια, ένα για κάθε εβδομάδα της Σαρακοστής, µε σταυρωμένα χέρια γιατί προσεύχεται και µε κλειστό στόµα, γιατί νηστεύει, δεν κουτσομπολεύει και δεν κατακρίνει. Κόβοντας κάθε εβδομάδα ένα πόδι γνωρίζουμε πόσες εβδοµάδες νηστείας μένουν µέχρι το Πάσχα. Ζωγραφίσαμε την κυρά Σαρακοστή οι μικρές τάξεις και σας ευχόμαστε Καλή Σαρακοστή με υγεία. Ευχαριστούμε την κ. Μακρή Αγγελική , καθώς και τους μαθητές και εκπαιδευτικούς της Α και Β τάξης κ. Μπογιατζή Στέλλα και Ζερβούδη Ευαγγελία  για τις υπέροχες εικαστικές δημιουργίες τους.
1
2
341 5
1920 1
κάτω από: Α΄ ΤΑΞΗ, Β' ΤΑΞΗ, ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ, ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλώς μας ήρθες Μάρτη μας….

Απόκριες με χαρά στα πρόσωπα

Φεβ 202615

Με τους μαθητές τους  οι εκπαιδευτικοί Ζερβούδη Ευαγγελία και Μηνιώτη Αρετή κατασκεύασαν τις δικές τους αποκριάτικες μάσκες , δίνοντας χαρά στα παιδιά, μπαίνοντας ολοένα και πιο δυναμικά στο αποκριάτικο κλίμα. Παράλληλα η  Εκπαιδευτικός των Εικαστικών κ. Μακρή Αγγελική έδωσε γιορταστικό χρώμα για μια ακόμη φορά στο σχολείο μας , διακοσμώντας τους τοίχους, με τους μαθητές του σχολείου. Θερμές ευχαριστίες σε όλους.Και του χρόνου.

13

 

8 64 8

2 9

κάτω από: Α΄ ΤΑΞΗ, ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Απόκριες με χαρά στα πρόσωπα
« Παλιότερα άρθρα

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΝΗΤΩΝ ΧΙΟΥ

Σαν σήμερα

27/6/1913: Απελευθέρωση της Καβάλας.
Ναυτική μοίρα με επικεφαλής τον ναύαρχο Παύλο Κουντουριώτη ελιμενίζεται στην Καβάλα, απελευθερώνοντας την πόλη από τη βουλγαρική κατοχή.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Ο Χρόνος Δίνει Όλες τις Απαντήσεις Ευρυπίδης
European SchoolRadio Logo

Ιστοσελίδα Στ΄ τάξης

"Η κυρία Αστερία"

Ιστοσελίδα Β΄ τάξης

"Πάμε για μάθημα;;"


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων