ΣΤ΄ΤΑΞΗ
Ο Μικρός Πρίγκιπας- Θεατρική Παράσταση από την Στ τάξη
Ο Μικρός Πρίγκιπας είναι ένα μαγικό ταξίδι γεμάτο φαντασία, φιλία και αγάπη. Ένα μικρό αγόρι από έναν μακρινό πλανήτη ταξιδεύει στο σύμπαν, γνωρίζει παράξενους ανθρώπους και ανακαλύπτει τι είναι πραγματικά σημαντικό στη ζωή. Μέσα από τις περιπέτειές του, τα παιδιά μαθαίνουν για τη δύναμη της φιλίας, της καλοσύνης και της καρδιάς. Μια παράσταση γεμάτη χρώματα, μουσική και όμορφα μηνύματα για μικρούς και μεγάλους. Ας απολαύσουμε τους μαθητές της Στ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Νενήτων, σε μία ξεχωριστή παράσταση με μεράκι, υπό την καθοδήγηση της κ. Μπαλλή Αστερίας. Σας περιμένουμε όλους.
Φίλοι των ζώων: Η φιλοζωική κοντά μας σήμερα
Στις 19-5-2026 οι μαθητές της Ε και Στ τάξης του σχολείου μας, είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν με κ. Πόπη Φλάμου, εκπρόσωπο της Φιλοζωικής Χίου, που επισκέφθηκε το σχολείο μας.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τους μίλησε για τη φροντίδα και την προστασία των ζώων, παρουσίασε πληροφορίες για τα αδέσποτα και απάντησε στις ερωτήσεις των παιδιών. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά, συζητώντας τρόπους με τους οποίους μπορούν να βοηθήσουν τα ζώα στην καθημερινότητά τους. Η επίσκεψη αυτή ήταν πολύ σημαντική καθώς τα παιδιά έμαθαν πόσο σημαντική είναι η αγάπη και η φροντίδα για τα ζώα. Όλοι συμφώνησαν ότι τέτοιες δράσεις ενισχύουν την ευαισθησία τους και τους δίνουν κίνητρα να φροντίζουν τα ζώα γύρω τους.
Η φιλοζωική μας υπενθύμισε ότι κάθε μικρή πράξη αγάπης προς τα ζώα μετράει και ότι όλοι μπορούμε να γίνουμε «φίλοι των ζώων» στην καθημερινότητά μας. Στο τέλος μαθητές των τάξεων αυτών, έδειξαν και εμπράκτως την αγάπη τους προς τα ζώα, προσφέροντας φαγητό (ξηρά τροφή και κονσέρβες) στη Φιλοζωική Χίου. Ευχαριστούμε θερμά την κ. Πόπη Φλάμου, την Φιλοζωική Χίου, την κ. Χούλη Κατερίνα που συντόνισε τη δράση και τις κ. Ρεμπατσιού Τάνια, Μπαλλή Αστερία, Βασιλάκη Αγγελική και κύριο Μενδωνίδη Ζαχαρία που βοήθησαν με την παρουσία τους, στην υλοποίηση αυτής της δράσης.
🐾 Γνωρίζουμε καλύτερα τη Φιλοζωική Χίου 🐾
Η Φιλοζωική Χίου :🐶🐱
Βοηθάει τα αδέσποτα να βρίσκουν φαγάκι, σπίτι και αγκαλίτσες 💛
Τι κάνει:
- Σώζει ζωάκια που έχουν ανάγκη 🐾
- Βρίσκει σπιτάκια για σκυλάκια και γατάκια 🏠
- Κάνει στειρώσεις και φροντίδα για να είναι τα ζωάκια υγιή 🩺
- Μαθαίνει στα παιδιά πώς να αγαπάνε και να φροντίζουν τα ζωάκια 📚💖
Μπορείς κι εσύ να βοηθήσεις! ✨
- Φαγάκι για τα ζωάκια 🍖
- Παιχνίδια και δωράκια 🎁
- Αγκαλίτσες και αγάπη 🥰
Η φιλοζωική δείχνει ότι κάθε μικρή πράξη αγάπης αλλάζει τη ζωή ενός ζώου🌟
Μπορείς να γίνεις κι εσύ φίλος των ζωών! 🐶🐱💛Και με μια υπόσχεση: να αγαπάμε πάντα τα ζωάκια μας! 🐾❤️
Ακολούθησε μια ξεχωριστή πρωτοβουλία σε συνεργασία με τη Φιλοζωική Χίου που έδωσε το μήνυμα πως η εκπαίδευση δεν περιορίζεται μόνο στα βιβλία, αλλά αγγίζει και τις αξίες της ζωής. Οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και η Φιλοζωική Χίου ένωσαν τις δυνάμεις τους για να στειρώσουν μια αδέσποτη γάτα που είχε βρει καταφύγιο στον χώρο του σχολείου.
Το σχολείο σε συνεργασία με την κ. Πόπη Φλάμου οργάνωσε τη στείρωση της γάτας σε κτηνιατρείο. Η δράση αυτή δεν ήταν απλώς μια πράξη φροντίδας, αλλά και ένα σημαντικό μάθημα υπευθυνότητας για τα παιδιά. Μέσα από τη διαδικασία, οι μαθητές έμαθαν για τη σημασία της στείρωσης, που συμβάλλει στον περιορισμό των αδέσποτων ζώων και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους.
Η πρωτοβουλία αυτή δείχνει την αξία της αγάπης, του σεβασμού και της υπευθυνότητας απέναντι σε κάθε μορφή ζωής.
Ευχαριστούμε θερμά την Φιλοζωική Χίου, την κ. Φλάμου Πόπη , την κ. Κλεισσά Ελένα, κτηνίατρο για τις δωρεάν υπηρεσίες που προσέφερε, την κ. Φαρατζή Κατερίνα για τη βοήθεια της στη μετάβαση της γάτας και τέλος εκπαιδευτικούς και μαθητές για την υπέροχη αυτή πρωτοβουλία. Συγχαρητήρια σε όλους.
Επίσκεψη της Στ’ τάξης στο Γυμνάσιο Καλλιμασιάς – Δράση Ομαλής Μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Με αγάπη για τη μαμά: Μια ημέρα γεμάτη δημιουργία και χαμόγελα
Με αγάπη για τη μαμά: Μια ημέρα γεμάτη δημιουργία και χαμόγελα
Τι συμβαίνει όταν τα παιδιά βάζουν όλη τους την καρδιά σε μια γιορτή; Δημιουργείται… μαγεία!
Στην ενημερωτική συνάντηση για γονείς με θέμα «Όρια από αγάπη: Πώς να πείτε “όχι” χωρίς τύψεις», την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026 στον χώρο του Δημοτικού Σχολείου Νενήτων, οι μαθητές της Ε -Στ τάξης έγιναν μικροί καλλιτέχνες και ζαχαροπλάστες, αποφασίζοντας να ετοιμάσουν γλυκά και χειροποίητα λουλούδια ως ένα “μικρό ευχαριστώ” προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου που ήταν στην συνάντηση, για τη συμβολή του στην εκπαιδευτική εκδρομή του σχολείου με προορισμό την Αθήνα, Καλάβρυτα, που οργανώθηκε από το σχολείο. Με αυτή τη συμβολική κίνηση ήθελαν να εκφράσουν τις ευχαριστίες τους προς τον Σύλλογο, τόσο για την εκδρομή αλλά και για το ότι στέκεται αρωγός του σχολείου, όποτε ζητηθεί. Παράλληλα οι μαθητές της Ε τάξης, έφτιαξαν αφίσες, με τις οποίες καλωσόριζαν τους γονείς και τους ευχαριστούσαν. Οι μαθητές της Στ τάξης είχαν αναλάβει τη διακόσμηση του χώρου γεμίζοντας την αίθουσα με λουλούδια σε βάζα. Επιπρόσθετα, επειδή η δράση αυτή υλοποιήθηκε κοντά στη γιορτή της μητέρας, οι μαθητές της Γ και Στ τάξης, με τους μαθητές του Ολοήμερου, κατασκεύασαν χειροποίητα λουλούδια τα οποία προσέφεραν στους γονείς που ήταν εκεί, ως δείγμα ευγνωμοσύνης που βρίσκονται πάντα δίπλα τους και στηρίζουν με αγάπη κάθε προσπάθεια τους.
Από νωρίς, ο χώρος γέμισε χρώματα, μουσική και ενθουσιασμό. Με οδηγό τη φαντασία τους, ξεκίνησαν να διακοσμούν την αίθουσα με λουλούδια, ζωγραφιές και όμορφες λεπτομέρειες που έκαναν τον χώρο να μοιάζει γιορτινός και ζεστός.
Στη συνέχεια… άρχισαν τα γλυκά!
Με προσοχή και χαρά, τα παιδιά ετοίμασαν νόστιμες δημιουργίες, έμαθαν απλά μυστικά ζαχαροπλαστικής και συνεργάστηκαν σαν αληθινή ομάδα. Τα χαμόγελα ήταν παντού—και λίγη ζάχαρη στα χέρια… επίσης!
Δεν έλειψαν φυσικά και οι χειροποίητες κατασκευές. Με χαρτί, χρώματα και πολλή φαντασία, έφτιαξαν όμορφα λουλούδια και δωράκια για τις μαμάδες τους. Κάθε δημιουργία ήταν μοναδική—όπως και η αγάπη που ήθελαν να εκφράσουν.
Η ημέρα αυτή ήταν κάτι παραπάνω από μια δράση. Ήταν μια ευκαιρία για τα παιδιά να δείξουν την αγάπη τους, να δημιουργήσουν, να συνεργαστούν και να χαρούν τη διαδικασία.
Γιατί τελικά, το πιο όμορφο δώρο… είναι αυτό που φτιάχνεται με την καρδιά.
Πολλές ευχαριστίες στην κ. Βασιλάκη Αγγελική που πρότεινε, υλοποίησε αλλά και οργάνωσε τη δράση. Πολλές ευχαριστίες στην κ. Μπαλλή Αστερία που βοήθησε στον συντονισμό της δράσης και με τους μαθητές της Στ τάξης έφτιαξαν γλυκά, στην κ. Βασιλάκη και κ. Χούλη που έφτιαξαν γλυκά με την Ε τάξη, στην κ. Μακρή που έδωσε το πατρόν για την κατασκευή των λουλουδιών, στην κ. Χούλη που κατασκεύασε με τους μαθητές τα λουλούδια, στην κ. Βασιλάκη που έφτιαξε με τους μαθητές της Ε τάξης τις αφίσες, στην κ. Ζερβούδη που πρόσφερε τα φυσικά λουλούδια στο χώρο, στους εκπαιδευτικούς του σχολείου που στήριξαν τη δράση αλλά και στα παιδιά για τις δράσεις αυτές και στους γονείς για την παρουσία τους. Συγχαρητήρια για την όμορφη αυτή εκδήλωση.
Διήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στη Βουλή των Ελλήνων- Καλάβρυτα: Μια εμπειρία γνώσης και συγκίνησης
Η εκπαιδευτική μας εκδρομή με προορισμό τη Βουλή των Ελλήνων και τα Καλάβρυτα, στις 27-29/4/2026, με τη συμμετοχή των μαθητών της Ε και Στ τάξης, ήταν μια μοναδική εμπειρία γεμάτη εικόνες, γνώσεις και όμορφες στιγμές που θα θυμόμαστε για καιρό. Γεμάτοι δυνατά συναισθήματα, επιστρέψαμε έχοντας ζήσει μια αξέχαστη εκδρομή που συνδύασε την ιστορία, τη φύση και τη χαρά της ανακάλυψης τόσο στην Αθήνα αλλά και στα Καλάβρυτα, έναν τόπο με βαθιά ιστορική σημασία αλλά και μοναδική φυσική ομορφιά. Η εκδρομή συμπλήρωσε τη μάθηση με την ψυχαγωγία, προσφέροντας στα παιδιά πολύτιμες εμπειρίες και έντονα συναισθήματα. Δεν ήταν απλώς μια απόδραση από την καθημερινότητα του σχολείου. Ήταν ένα ταξίδι γνώσης, ιστορικής συνείδησης και ομαδικότητας.
Η επίσκεψή μας ξεκίνησε από τη Βουλή, στις 27/4 όπου είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά τον χώρο όπου λαμβάνονται σημαντικές αποφάσεις για τη χώρα μας και να μάθουμε για τη λειτουργία της δημοκρατίας, την ιστορία στο οίκημα και τη σημασία του για την πολιτική ζωή της Ελλάδας. Μάλιστα είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε ζωντανά την συνεδρίαση της ημέρας αυτής στις 17.00.
Στη συνέχεια βρεθήκαμε στο Σύνταγμα, όπου είδαμε την αλλαγή φρουράς των Ευζώνων, ένα εντυπωσιακό θέαμα που μας έφερε πιο κοντά στην παράδοση και την ιστορία μας.
Επόμενος σταθμός ήταν ο Ισθμός της Κορίνθου. Θαυμάσαμε από κοντά αυτό το σπουδαίο έργο και εντυπωσιαστήκαμε από τη θέα και τη σημασία του για τη ναυσιπλοΐα. Θαυμάσαμε από κοντά αυτό το εντυπωσιακό έργο μηχανικής, που ενώνει τον Σαρωνικό με τον Κορινθιακό κόλπο. Η θέα από ψηλά ήταν πραγματικά εντυπωσιακή και μας έκανε να καταλάβουμε τη σπουδαιότητα του έργου αυτού για τη ναυσιπλοΐα και την οικονομία.
Η εκδρομή μας συνεχίστηκε στα όμορφα Καλάβρυτα, στις 28-29/4, έναν τόπο με βαθιά ιστορική σημασία. Εκεί μάθαμε για τα γεγονότα του παρελθόντος και ιδιαίτερα για τη θυσία των κατοίκων κατά τη διάρκεια της Κατοχής. Επισκεφθήκαμε σημαντικά σημεία της περιοχής και νιώσαμε συγκίνηση και σεβασμό για την ιστορία αυτού του τόπου. Περπατήσαμε στο κέντρο της πόλης, απολαμβάνοντας τη ζεστή ατμόσφαιρα και την ιδιαίτερη ομορφιά της περιοχής.
Επισκεφθήκαμε τη Μονή Αγίας Λαύρας, έναν ιστορικό τόπο με σπουδαία σημασία για την Ελληνική Επανάσταση, όπου γνωρίσαμε σημαντικά στοιχεία της ιστορίας μας.Με μεγάλη συγκίνηση είδαμε τον κεντρικά Ναό(Καθολικό), το λάβαρο της Επανάστασης, παλιές εικόνες, το Ευαγγέλιο δωρεά της Αικατερίνης της Ρωσίας, κεντητούς επιτάφιους και σταυρούς, ιστορικά έγγραφα , βιβλία, ιερά λείψανα, τον ιστορικό πλάτανο και το εκκλησάκι της ορκωμοσίας.
Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος, όπου μάθαμε για τα τραγικά γεγονότα της Κατοχής Τα παιδιά όπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα γεγονότα της τραγικής περιόδου του Δεκεμβρίου του 1943. Μέσα από μαρτυρίες, φωτογραφικό υλικό και εκθέματα, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με μια σημαντική σελίδα της ελληνικής ιστορίας, κατανοώντας την αξία της ειρήνης και της μνήμης. Η εμπειρία ήταν ιδιαίτερα συγκινητική και μας βοήθησε να κατανοήσουμε τη σημασία της μνήμης και του σεβασμού στην ιστορία.
Ένας ακόμη ξεχωριστός σταθμός ήταν η Μονή Μεγάλου Σπηλαίου, χτισμένη σε εντυπωσιακό σημείο στο βουνό, που μας άφησε άφωνους με τη θέα και την αρχιτεκτονική της. Τέλος, επισκεφθήκαμε το Σπήλαιο των Λιμνών, ένα μοναδικό φυσικό φαινόμενο με υπόγειες λίμνες και εντυπωσιακούς σχηματισμούς, που μας ενθουσίασε και μας χάρισε μια διαφορετική εμπειρία εξερεύνησης. Οι μαθητές θαύμασαν τους σταλακτίτες και σταλαγμίτες, καθώς και τις μικρές υπόγειες λίμνες που δημιουργούν ένα μαγευτικό τοπίο.
Η επίσκεψη στον Τόπο Θυσίας, ήταν ξεχωριστή όπου οι μαθητές στάθηκαν με σεβασμό και συγκίνηση. Η σιωπή του χώρου και η δύναμη της ιστορίας άφησαν έντονο αποτύπωμα σε όλους. Η θέα από το φαράγγι του Βουραϊκού εντυπωσίασε τους μαθητές, προσφέροντας μοναδικές εικόνες φυσικής ομορφιάς.
Πριν την επιστροφή, υπήρξε χρόνος για ξεκούραση και συζήτηση σχετικά με τις εμπειρίες του διημέρου. Οι μαθητές μοιράστηκαν τις εντυπώσεις τους, αναδεικνύοντας τη σημασία τέτοιων δράσεων για την εκπαιδευτική τους πορεία. Γεμάτοι όμορφες εικόνες, νέες γνώσεις και δυνατά συναισθήματα, επιστρέψαμε έχοντας περάσει μια αξέχαστη εμπειρία που συνδύασε τη μάθηση με τη χαρά της εκδρομής. Θερμές ευχαριστίες στα παιδιά μας για την άψογη συμπεριφορά τους, στους κηδεμόνες που τα συνόδευσαν. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, που κάλυψε τα έξοδα των παιδιών και που στέκεται αρωγός στο σχολείο αλλά και στις εκπαιδευτικούς Ψυχή Μαρία, Βασιλάκη Αγγελική και Μπαλλή Αστερία που συνόδευσαν τα παιδιά. Πολλά ευχαριστώ στις κ. Μπαλλή και Βασιλάκη για την άρτια και πλήρως οργανωμένη εκδρομή. Ήταν μία ξεχωριστή απόδραση για μικρούς και μεγάλους.
“Ολοι είμαστε διαφορετικοί κι όλοι αξίζουμε το ίδιο”
Με ιδιαίτερη ευαισθησία και δημιουργικότητα ολοκληρώθηκε το Εργαστήριο Δεξιοτήτων της Στ΄ τάξης με θέμα «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη: Συμπερίληψη, αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα». Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν έννοιες βαθιά ανθρώπινες, να συζητήσουν, να προβληματιστούν και κυρίως να εκφραστούν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο.
Στο πλαίσιο του εργαστηρίου, τα παιδιά δημιούργησαν με ενθουσιασμό αφίσες στο Canva, χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς τους λογαριασμούς στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Οι αφίσες τους είχαν ως κεντρικό μήνυμα τη διαφορετικότητα και την ευαισθητοποίηση γύρω από τον αυτισμό, αποτυπώνοντας σκέψεις, συναισθήματα και αξίες που καλλιεργήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια των δράσεων.
Την Πέμπτη 2 Απριλίου 2026, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό, οι μαθητές παρουσίασαν τη δουλειά τους σε μια όμορφη εκδήλωση, στην οποία παρευρέθηκαν μαθητές άλλων τάξεων καθώς και οι γονείς τους. Η αίθουσα μετατράπηκε σε έναν ζωντανό χώρο έκθεσης, γεμάτο χρώματα, μηνύματα και παιδικές φωνές που μιλούσαν για αποδοχή και σεβασμό.
Παράλληλα, προβλήθηκε ένα βίντεο που δημιουργήθηκε στο Canva, μέσα από το οποίο παρουσίαζαν τις αφίσες τους και μοιράζονταν τις σκέψεις τους.
Η εκδήλωση εμπλουτίστηκε και με την προβολή του συγκινητικού βίντεο «Ο μικρός μου αδελφός από το φεγγάρι», που βοήθησε όλους να δουν τον κόσμο μέσα από μια διαφορετική, πιο τρυφερή οπτική. Στο συγκριμένο βίντεο προσθέσαμε μεταγλώττιση για να μπορούν να το καταλάβουν κι οι μικροί μας μαθητές. Δείτε εδώ το βίντεο.
Η δράση ολοκληρώθηκε με έναν ιδιαίτερα συμβολικό τρόπο, καθώς μαθητές και γονείς άφησαν τα δικά τους μηνύματα σε έναν πίνακα, εκφράζοντας συναισθήματα, σκέψεις και εντυπώσεις. Τα λόγια τους – γεμάτα αποδοχή, ενσυναίσθηση και θετική διάθεση – αποτέλεσαν την πιο όμορφη επιβεβαίωση της αξίας αυτής της εμπειρίας. Ήταν μια δράση που δεν περιορίστηκε στη γνώση, αλλά άγγιξε καρδιές και άφησε ένα ουσιαστικό αποτύπωμα σε όλους μας.
https://blogs.sch.gr/aballi/2026/04/03/quot-oloi-eimaste-diaforetikoi-ki-oloi-axizoyme-to-idio-quot/
Θα θέλαμε να να εκφράσουμε τις πιο θερμές μας ευχαριστίες στην Μπαλλή Αστερία, εκπαιδευτικό της Στ’ τάξης, Βασιλάκη Αγγελική, εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης και στους μαθητές της Στ’ τάξης για τη συμμετοχή τους στη δημιουργία των ψηφιακών αφισών και βίντεο με θέμα τον αυτισμό.
Η συνεργασία, η ευαισθησία και η δημιουργικότητα σας ήταν πραγματικά συγκινητικές. Μέσα από τη δουλειά σας, αποτέλεσμα συνεργασίας , ομαδικότητας και ενσυναίσθησης αναδείχθηκαν μηνύματα αποδοχής, κατανόησης και σεβασμού προς τη διαφορετικότητα, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση της σχολικής και ευρύτερης κοινότητας.
Ιδιαίτερα συγχαρητήρια στα παιδιά μας για την ενεργό συμμετοχή και τον ενθουσιασμό τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς μας για την καθοδήγηση και τη στήριξή τους σε αυτή την αξιόλογη προσπάθεια. Πολλές πολλές ευχαριστίες στους εκπαιδευτικούς για την έμπνευσή τους και τις επιπλέον ώρες που αφιέρωσαν για να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα.
Σας ευχαριστούμε όλους θερμά για τη συμβολή σας σε αυτή τη σημαντική δράση. Τα θερμά μας συγχαρητήρια.
Ανοιξιάτικες εικαστικές δημιουργίες
Τα παιδιά της Ε και Στ τάξης με τον αυθορμητισμό και τη δημιουργικότητά τους, εκφράζοντας τη φαντασία τους με τον δικό τους μοναδικό τρόπο, ομορφαίνουν το χώρο του σχολείου μας. Με τη στήριξη, μεθοδικότητα βοήθεια και έμπνευση από την κ. Μακρή Αγγελική, την οποία και ευχαριστούμε ιδιαίτερα, ομορφαίνουμε τον χώρο μας, φτιάχνουμε τη διάθεσή μας καλλιεργώντας την αγάπη τους για την τέχνη με σεβασμό στο περιβάλλον. Συγχαρητήρια κ. Αγγελική Μακρή και παιδιά μας.
Η Δύναμη της ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό
Η Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού εορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, για την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και αποδοχή των ατόμων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ). Στόχος είναι η καταπολέμηση των διακρίσεων, η κοινωνική ενσωμάτωση και η υποστήριξη της εργασιακής τους ένταξης.
Στο σχολείο μας στις 2 και 3 Απριλίου έγιναν δράσεις ευαισθητοποίησης για τον αυτισμό από τους μαθητές της Στ τάξης. Η ευαισθητοποίηση για τον αυτισμό ξεκίνησε από τα ίδια τα παιδιά. Οι μαθητές της Στ Τάξης με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών Μπαλλή Αστερίας και Βασιλάκη Αγγελικής, στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων αλλά και των δράσεων του ενεργού πολίτη, αφού συζήτησαν, προβληματίστηκαν, έφτιαξαν υπέροχες ψηφιακές αφίσες και σποτ. Mε αυτά εξηγούσαν τα συναισθήματα τους και τις σκέψεις τους, με μηνύματα αποδοχής, σεβασμού και κατανόησης. Έπειτα αφού στόλισαν την τάξη τους, παρουσίασαν τις αφίσες στα παιδιά όλου του σχολείου, σε γονείς και εκπαιδευτικούς. Στόχος ήταν να ευαισθητοποιήσουν, δείχνοντας στους συμμαθητές τους πόσο σημαντικό είναι να κατανοούμε και να στηρίζουμε όσους ζουν με αυτισμό και να στείλουν το μήνυμα πως η δύναμη της ευαισθητοποίησης για τον αυτισμό, μπορεί να φτάσει παντού, μέσα από τα μάτια και τη φωνή των παιδιών.
Μέσα από αυτές τις δράσεις, οι μαθητές μαθαίνουν να βλέπουν τον κόσμο μέσα από τα μάτια των άλλων, κατανοούν τις διαφορετικές ανάγκες και ενισχύουν την ενσυναίσθησή τους. Παράλληλα, εμπνέουν τους συμμαθητές τους να σέβονται και να υποστηρίζουν όσους ζουν με αυτισμό, δημιουργώντας ένα πιο φιλικό και συμπεριληπτικό σχολικό περιβάλλον.
Κάθε αφίσα, κάθε σποτ, κάθε μικρή πρωτοβουλία έχει τη δύναμη να αλλάξει στάσεις και να ενθαρρύνει τη συνεργασία, την κατανόηση και την αποδοχή. Οι μαθητές γίνονται οι ίδιοι πρεσβευτές της αλλαγής, αποδεικνύοντας ότι η ευαισθητοποίηση ξεκινά από τη σχολική κοινότητα και μπορεί να φτάσει παντού.
Ας δώσουμε στα παιδιά την ευκαιρία να δείξουν ότι η καλοσύνη, η γνώση και η αλληλεγγύη μπορούν να γίνουν κτήμα όλων μας. Κάθε μήνυμα, κάθε εικόνα, κάθε μικρή πρωτοβουλία βοηθά να χτίσουμε ένα σχολείο πιο φιλικό, συμπεριληπτικό και γεμάτο σεβασμό. Όταν οι μαθητές μοιράζονται γνώση και ενσυναίσθηση, γίνονται πρεσβευτές της αλλαγής και δείχνουν ότι όλοι μπορούμε να κάνουμε τη ζωή γύρω μας καλύτερη!
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές της Στ τάξης , στην εκπαιδευτικό της τάξης Μπαλλή Αστερία, στην εκπαιδευτικό του τμήματος Ένταξης Βασιλάκη για την υπέροχη αυτή δράση. Είμαστε περήφανοι για τα μηνύματα σας και τις δράσεις σας. Πολλά πολλά μπράβο, τόσο στα παιδιά μας αλλά και στις δύο εκπαιδευτικούς που εμπνέουν και ευαισθητοποιούν τα παιδιά, δείχνοντας πως το σχολείο δεν είναι μόνο χώρος γνώσης αλλά αποδοχής και ενσυναίσθησης.
Διαγωνισμός “Κλείταρχος και Βερενίκη”
Ευχαριστούμε θερμά τους εκπαιδευτικούς των Ε και Στ τάξεων, Μπαλλή Αστερία, Ρεμπατσιού Τάνια και τους μικρούς μαθητές που συμμετείχαν και τη φετινή χρονιά στον Πανελλήνιο Γλωσσικό Μαθητικό Διαγωνισμός “Κλείταρχος και Βερενίκη”, που πραγματοποιήθηκε στις 30 Μαρτίου 2026, με συμμετοχή των μαθητών της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου μας. Ο διαγωνισμός αποσκοπεί στην καλλιέργεια της αγάπης και του ενδιαφέροντος των μαθητών για την ελληνική γλώσσα. Οι μαθητές διαγωνίζονται στην κατανόηση κειμένου και σε δραστηριότητες που αφορούν το λεξιλόγιο, τις μορφοσυντακτικές δομές και την παραγωγή γραπτού λόγου στο πλαίσιο της κειμενοκεντρικής προσέγγισης και της λειτουργικής γραμματικής. Ο γλωσσικός διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες των Ε ́ και ΣΤ ́ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου και υλοποιείται σε δύο άξονες: αφενός ο Κλείταρχος απευθύνεται κυρίως σε μαθητές που έχουν την ελληνική ως μητρική (ή πρώτη γλώσσα), αφετέρου η Βερενίκη σε μαθητές που μαθαίνουν την ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα ή δικαιούνται διαφοροποιημένη εξέταση. Ευχόμαστε σε όλους καλή επιτυχία.
http://kleitarhos-vereniki.primedu.uoa.gr/perigrafi-toy-diagwnismoy.html
20ος Διαγωνισμός Παιχνίδι και Μαθηματικά
Ευχαριστούμε θερμά τους εκπαιδευτικούς των Ε και Στ τάξεων, Μπαλλή Αστερία, Ρεμπατσιού Τάνια και Βασιλάκη Αγγελική και τους μικρούς μαθητές που συμμετείχαν και τη φετινή χρονιά στον 20ο Μαθητικό Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά», που πραγματοποιήθηκε στις 27 Μαρτίου 2026, με συμμετοχή των μαθητών της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου μας, στο πλαίσιο του περιοδικού «Ο μικρός Ευκλείδης» της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Ευχόμαστε σε όλους καλή επιτυχία.
Τους μαθητές και τις μαθήτριες των Δημοτικών Σχολείων της Χίου που διακρίθηκαν στον 20ό Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά» για το 2026, γνωστοποίησε το Παράρτημα ΕΜΕ Ν. Χίου. Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στις 27 Μαρτίου 2026, με τη συμμετοχή 27 Δημοτικών Σχολείων και συνολικά 460 παιδιών, εκ των οποίων 219 φοιτούν στην Ε΄ τάξη και 241 στη ΣΤ΄ τάξη.
Το Παράρτημα ΕΜΕ Ν. Χίου συγχαίρει τους διακριθέντες μαθητές και τις διακριθείσες μαθήτριες, τους εύχεται καλή συνέχεια στο υπόλοιπο της σχολικής χρονιάς και ευχαριστεί θερμά τους εκπαιδευτικούς για τη συμβολή τους στην ομαλή διεξαγωγή του διαγωνισμού.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΝΗΤΩΝ
Τάξη Ε΄: ΜΟΝΙΟΥ ΜΙΧΑΕΛΑ- ΓΕΩΡΓΙΑ, ΚΟΥΚΟΥΡΗ ΜΑΡΙΑ, ΚΑΡΑΟΛΑΝΗ ΙΩΑΝΝΑ.
Τάξη ΣΤ΄: ΜΑΚΡΗ ΣΟΦΙΑ, ΣΤΑΚΙΑ ΜΑΡΚΕΛΛΑ, ΒΑΡΒΑΚΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ.
Συγχαρητήρια παιδιά μας και εις ανώτερα. Πάντα επιτυχίες με υγεία στη ζωή σας.
- Αρχική
- Καλώς ήρθατε στα Νένητα!
- Αξιολογήσεις Σχολικής Μονάδας
- Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας – Έτος Αναφοράς 2020-2021
- Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας – Έτος Αναφοράς 2021-2022
- Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023)
- Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024)
- Ωρολόγια Προγράμματα
- Εσωτερικοί Κανονισμοί
- Προσωπικό Σχολείου
- Το προσωπικό του σχολείου μας για τη σχολική χρονιά 2020-2021
- Το προσωπικό του σχολείου μας για τη σχολική χρονιά 2021-2022
- Το προσωπικό του σχολείου μας για τη σχολική χρονιά 2022-2023
- Το προσωπικό του σχολείου μας για τη σχολική χρονιά 2023 – 2024
- Το προσωπικό του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2024 – 2025
- Το προσωπικό του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2025-2026
- "ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ"
- E- TWINNING
- Α΄ ΤΑΞΗ
- Β' ΤΑΞΗ
- Γ΄ΤΑΞΗ
- Δ΄ΤΑΞΗ
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
- Ε΄ΤΑΞΗ
- ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
- ΕΘΝΙΚΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΟΡΤΕΣ
- ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
- ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ
- ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ
- ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
- ΕΠΑΙΝΟΙ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
- ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ
- Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ
- ΗΜΕΡΙΔΕΣ
- ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
- ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
- ΝΕΑ- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
- ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
- ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
- ΣΤ΄ΤΑΞΗ
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
- ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ
- ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
- ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
- "Το πλοίο πάει σχολείο"
- 11η Νοεμβρίου 1912…σε παραμύθι
- Ανακύκλωση
- Ασφάλεια στο διαδίκτυο
- Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία
- Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου
- Εγγραφές στην Α Δημοτικού
- Εκπαιδευτικά παιχνίδια
- Ευγένεια και σεβασμός στο διαδίκτυο
- Μαθαίνω για τις πλημμύρες
- Μαθαίνω για τον σεισμό
- Μαθητικοί διαγωνισμοί 2023-24
- Μαθητικοί Διαγωνισμοί 2024-25
- Μικροί- μεγάλοι κυνηγοί μπαταριών
- Προστασία από σεισμό
- Το μικρό φωτόδεντρο




































































































































Πρόσφατα σχόλια