
Η παχυσαρκία και κυρίως η παιδική θεωρείται μία από τις μάστιγες της εποχής μας με υψηλά ποσοστά εμφάνισης και στην Ελλάδα. Επηρεάζει τόσο τη σωματική όσο και την ψυχική ανάπτυξη του παιδιού, γι’ αυτό κρίνεται σκόπιμη μία στοχευμένη προσπάθεια αντιμετώπισής της. Η προσπάθεια αυτή για να είναι επιτυχημένη, πρέπει να βοηθηθεί κατάλληλα κυρίως από την οικογένειά του, τον περίγυρο, αλλά και από το σχολείο.
Με την παρότρυνση των εκπαιδευτικών της Ε τάξης , μας επισκέφτηκε η κυρία Φλώρα Δαγαλάκη, διαιτολόγος-διατροφολόγος, η οποία παρουσίασε στους μαθητές τη διατροφική αξία των φρούτων, των λαχανικών, του γάλακτος και των γαλακτοκομικών προϊόντων και τους ενημέρωσε για τις αρχές της υγιεινής διατροφής και την αξία της σωματικής δραστηριότητας για την υγεία.
Την ευχαριστούμε θερμά .


