Στις 18 Μαρτίου 2025 ημέρα Τρίτη επισκέφτηκε το σχολείο μας η Δημόσια Κινητή Βιβλιοθήκη Ρόδου . Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να μελετήσουν και να δανειστούν βιβλία του ενδιαφέροντός τους. Καλό διάβασμα!!!
Αρχείο μηνός Μάρτιος 2025
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Στις 12 Μαρτίου 2025 οι μαθητές της Στ΄τάξης παρακολούθησαν μια παρουσίαση από την δασκάλα Πληροφορικής του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Λίνδου κ. Γιαννά Γεωργία με τη συμμετοχή των μαθητών του Ειδικού Σχολείου στο πλαίσιο της συμπερίληψης και της συνεκπαίδευσης. Οι μαθητές αποκόμισαν χρήσιμες γνώσεις και συμβουλές για την ορθή χρήση του διαδικτύου και την πρόληψη του διαδικτυακού εκφοβισμού.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΝΟΤΙΑΣ ΡΟΔΟΥ
Την Τετάρτη 5 Μαρτίου 2025 στο Γεννάδι πραγματοποιήθηκε το Διασχολικό πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Νότιας Ρόδου με συμμετοχή των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής μας. Το σχολείο μας κατέκτησε την 1η θέση, μια εξαιρετική διάκριση που αποδεικνύει την ομαδικότητα και το αθλητικό πνεύμα των μαθητών μας ! Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά της Πέμπτης και της Έκτης τάξης του σχολείου μας που αγωνίστηκαν με πάθος και τους γονείς τους που τα συνόδευσαν και τα στήριξαν σε αυτήν την προσπάθεια ! Ιδιαίτερες ευχαριστίες στους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας στον κ. Κρητικό Τσαμπίκο και κ. Λαζαρίδη Σάββα οι οποίοι ανέλαβαν την προετοιμασία της ομάδας μας συμβάλλοντας καθοριστικά σε αυτήν την επιτυχία ! Ευχαριστούμε επίσης τους διοργανωτές για την άρτια διεξαγωγή του πρωταθλήματος ! Συνεχίζουμε δυνατά ! Το μέλλον ανήκει σε όσους προσπαθούν !
ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2025
Στο φετινό μασκέ πάρτι του σχολείου μας ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων προσκάλεσε την κ. Ζωή έτσι ώστε να παρασύρει μικρούς και μεγάλους σε αποκριάτικους ρυθμούς. Στα παιδιά μοιράστηκαν σοκολάτες και άλλες λιχουδιές . Το πάρτι έκλεισε με διαγωνισμό τραγουδιού , χορού και πρωτότυπης αποκριάτικης μεταμφίεσης. Και του χρόνου με υγεία ! Καλές Απόκριες !
ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ
Την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2025 τσικνίσαμε με την ευγενική χορηγία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας . Από το πρωί ο Σύλλογος έψηνε σουβλάκια και μετά το πέρας των μαθημάτων βγήκαμε όλοι στο γήπεδο , μαθητές , εκπαιδευτικοί και γονείς , φάγαμε και χορέψαμε. Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά ! Και να μην ξεχνάμε το μήνυμα του Συλλόγου μας : ” Όσο υπάρχουν παιδιά , υπάρχει και ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο “…
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2025 οι μαθητές της Στ΄τάξης καθώς και ο Διευθυντής Κασιώτης Αναστάσιος και οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων Γιάννια Ανθούλα και Στραγάλης Βασίλειος ταξίδεψαν στην Αθήνα με σκοπό την επίσκεψή τους στη Βουλή των Ελλήνων . Μαζί τους ταξίδευαν και το Δημοτικό Σχολείο Λίνδου καθώς και το Δημοτικό Σχολείο Γενναδίου. Με την άφιξή τους στην Αθήνα είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την εξαιρετική παράσταση με τίτλο ” Ένα βήμα τη φορά” στο θέατρο Αθηνά. Την επόμενη μέρα ανέβηκαν στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης καθώς και στο Μουσείο της Ακρόπολης. Την Τρίτη επισκέφθηκαν το πλωτό μουσείο στο κρουαζιερόπλοιο ” Νεράιδα” στο Φλοίσβο και στη συνέχεια την Προεδρική Φρουρά όπου παρακολούθησαν μια εξαιρετική παρουσίαση από στέλεχος της Φρουράς. Κατόπιν αναχώρησαν για το Αττικό Ζωολογικό πάρκο όπου ξεναγήθηκαν και θαύμασαν τα ζώα του πάρκου. Τέλος , την Τετάρτη στις 19 Φεβρουαρίου πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Πολεμικό Μουσείο και στη συνέχεια στη Βουλή των Ελλήνων όπου τους υποδέχτηκε ο βουλευτής κ. Κόνσολας . Το ταξίδι ολοκληρώθηκε την ίδια το μέρα το βράδυ .
ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ….
Στις 14 Φεβρουαρίου 2025 , ημέρα Παρασκευή οι μαθητές , οι δάσκαλοι και οι γονείς του σχολείου μας πήραν μέρος στην ειρηνική διαμαρτυρία που έγινε για τον μικρό Παύλο. Ο Παύλος πάσχει από το σύνδρομο Angelman και βοηθήσαμε στην προσπάθεια της οικογένειάς του , ώστε να σταλεί κάποιος εκπαιδευτικός για τη φοίτηση του μικρού Παύλου στο σχολείο.
ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ 2025
Στις 30 Ιανουαρίου 2025 , ημέρα εορτασμού των Τριών Ιεραρχών , μετά τη θεία λειτουργία οι μαθητές και οι δάσκαλοι του σχολείου μας επέστρεψαν στα καθήκοντά τους , όπου τους περίμενε μια έκπληξη. Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων προσέφερε τις βασιλόπιτες των τμημάτων καθώς και το δωράκι που θα έπαιρνε το κάθε παιδί. Επιπλέον χορήγησε και τη βασιλόπιτα του Συλλόγου Διδασκόντων. Ευχαριστούμε πολύ . Και του χρόνου!!!
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
Στις 23 Ιανουαρίου 2025 οι μαθητές των Ε΄και Στ΄τάξεων με τη συνοδεία των δασκάλων τους κ. Κακούλη Καθολικής ( Ε1) , κ. Λόγγου Μιχαλίτσας (Ε2) , κ. Στραγάλη Βασίλη (Στ2) και κ. Γιάννια Ανθούλας (Στ1) πραγματοποίησαν επίσκεψη στη Μελισσοκομική Δωδεκανήσου. Εκεί μαθητές και εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο Μουσείο Μέλισσας και να παρακολουθήσουν σχετικές παρουσιάσεις για τη μέλισσα και το μέλι. Στη συνέχεια με τη βοήθεια των υπευθύνων τα παιδιά έφτιαξαν το δικό τους χειροποίητο κερί μέλισσας και παρακολούθησαν τη διαδικασία παρασκευής του μελεκουνιού. Τέλος αφού κεράστηκαν μελεκούνι έκαναν τις αγορές τους από το κατάστημα της Μελισσοκομικής .














































































































