Μια υπέροχη γιορτή, γεμάτη συγκίνηση πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ε1 & Ε2 τάξεων του σχολείου μας για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου. Αρχικά οι μαθητές με ένα σύντομο θεατρικό δρώμενο τίμησαν την γιορτή του «Ευαγγελισμού της Θεοτόκου», την ημέρα που ο θεόσταλτος Αρχάγγελος Γαβριήλ παρουσιάζεται στην Παρθένο Μαρία και της αναγγέλλει ότι θα γεννήσει τον Ιησού.Στη συνέχεια μέσα από το θεατρικό «Τα παγωμένα πορτρέτα των ηρώων του 1821» οι μαθητές ζωντάνευσαν τις μνήμες από τη ζωή των Ηρώων, εξιστορώντας τα σημαντικά κατορθώματά τους και αναδεικνύοντας έτσι τα χαρακτηριστικά των δράσεων τους, όπως είναι η γενναιοψυχία, η τιμιότητα, η αυτοθυσία ,ο αλτρουισμός, η μεγαλοψυχία.Η γιορτή πλαισιώθηκε από ένα πανέμορφο σκηνικό, με επετειακά τραγούδια, όπως «ο Θούριος, Σαράντα Παλληκάρια, Άκρα του Τάφου Σιωπή, ο χορός του Ζαλόγγου, Να ’τανε το ΄21 κ.ά.» από τους μαθητές και τις μαθήτριες και έκλεισε με ένα υπέροχο χορευτικό (Να ’τανε το ΄21).Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την εξαιρετική παρουσίασή τους, που μας γέμισε συγκίνηση και υπερηφάνεια !!!Ιδιαίτερα να ευχαριστήσουμε για την πολύτιμη βοήθειά τους, τους εκπαιδευτικούς κ. Λίνα Δημητρά (εκπαιδευτικός) και τον κ. Βασίλη Καλαντζή (εικαστικός) για την κατασκευή των σκηνικών, την κ. Μαίρη Κωνσταντάρου για τη χορευτική επιμέλεια, την κ. Πολύμνια Προβάδος (μουσικός) , την κ. Ελένη Δαμιανού για τον συντονισμό της χορωδίας , την κ. Χρύσα Κανύχη (εκπαιδευτικός) και την κ. Ειρήνη Γλαμπεδάκη (θεατρολόγος).
Ζήτω η 25η Μαρτίου! Ζήτω η Ελλάδα!!
Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων Ε1 & Ε2
Καθολική Κακούλη, Μιχαλίτσα Λόγγου, Σέβα Παπαχριστοδούλου








