Εκδρομή στο Ενυδρείο

Μια ακόμη ωραία εκπαιδευτική επίσκεψη ετοίμασαν οι εκπαιδευτικοί των τάξεων Γ‘ και Δ‘ του σχολείου μας στο ενυδρείο Ρόδου στις 13 Μαρτίου! Έμαθαν για τον θαλάσσιο υπόκοσμο και έκλεισαν την εκδρομή τους με μια προβολή 9D στον “Θρόνο του Ήλιου”.

7 Μαρτίου 1948

Τιμήσαμε και φέτος στο σχολείο μας την ενσωμάτωση των Δωδεκανήσων με την Ελλάδα. Συγχαρητήρια στις τάξεις Δ1 και Δ2 και τους εκπαιδευτικούς που ετοίμασαν αυτήν την υπέροχη γιορτή.

Εκδρομή στο Μουσείο Παιχνιδιών!

Μια όμορφη και με «χρώμα παράδοσης» εκδρομή έκανε το σχολείο μας στις 13 Δεκεμβρίου 2023. Οι Γ’ και Δ΄τάξεις επισκέφτηκαν το Μουσείο Παιχνιδιών!

Ευχές από τη Δ’ Δημοτικού

Η περίοδος του Πάσχα έφτασε και μαζί έφερε διάθεση για καινούργιες κατασκευές και πειραματισμούς με νέα υλικά.

338427001 1287374961847836 6411890040746925575 n 768x576 1 338804572 779746163581792 6318377646103321985 n 710x1024 1

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης μαζί με τις δασκάλες τους έφτιαξαν μοσχομυριστές λαμπάδες με αποξηραμένα φρούτα καθώς και πολύχρωμες κάρτες για να στείλουν ευχές στα αγαπημένα τους πρόσωπα.

338660263 190588227089045 1575489934504327255 n 768x1024 1 339789345 949021899606389 8940474503217897951 n 768x1024 1

Τις καλύτερες ευχές μας για χαρούμενο Πάσχα!!

 

Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας για τις λαμπάδες που μας έδωσαν για να κάνουμε τις μικρές μας δημιουργίες

 

Δημοσιεύθηκε στο Δ,Δ1,Δ2

Καλό καλοκαίρι

IMG 8773
IMG 8773
Μια δύσκολη χρονιά τελείωσε,
Ευχαριστούμε για ΟΛΑ
τους μαθητές μας, τους γονείς
και όλους όσους βοήθησαν να ξεπεραστούν οι δυσκολίες
Η νέα χρονιά που έρχεται θα είναι σίγουρα καλύτερη !
Υπέροχοι συνεργάτες,
Απίθανες συνεργασίες,
Μοναδικά αποτελέσματα !!!
Οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Λάρδου
σας ευχόμαστε
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ και
ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ το ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ
IMG 8771 Σαιζόν

Σχολείο σημαίνει ζωή

IMG 6902
IMG 6902
Αν ξεχάσατε τί σημαίνει σχολείο, αν πέρασαν πολλά χρόνια από τότε που το διαβήκατε τελευταία φορά, αν χρειάζεστε κάποιον να σας το θυμίσει, η χορωδία του Δ’1 και ο περήφανος δάσκαλός τους σας παρουσιάζουν τη δική τους εκδοχή μέσα από το τραγούδι που έγραψαν λίγο πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς!!
Μη νομίζετε… Υπάρχουν δύσκολες μέρες που κι εμείς οι ίδιοι μπορεί να το ξεχάσουμε. Για λίγο όμως! Γιατί τελικά «σχολείο σημαίνει ζωή»!!!
Καλό καλοκαίρι σε όλα τα παιδιά της γης!
ΥΓ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συναδέλφους και τον διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου Λάρδου για την τόσο όμορφη χρονιά και την αμέριστη στήριξη σε ό,τι προσπαθήσαμε να “σκαρφιστούμε”!

Δημοσιεύθηκε στο Δ1

Μελισσοκομική Δωδεκανήσου

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και ειδικότερα της θεματικής ενότητας «Ζω καλύτερα – Ευ-Ζην», οι Α´ και Δ´ τάξεις του σχολείου μας επισκέφτηκαν τη Μελισσοκομική Δωδεκανήσου, προκειμένου να διαπιστώσουν, με βιωματικό τρόπο, τα οφέλη που προκύπτουν από την ένταξη του μελιού στη διατροφή μας. Ειδικότερα τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους αναφορικά με τη φυσική διαδικασία δημιουργίας του μελιού, τη σύσταση του και φυσικά τη συγκομιδή του. Επιπρόσθετα, παρακολούθησαν με μεγάλο ενθουσιασμό την κοινότητα των μελισσών και τη δράση τους στην κυψέλη, μέσα από δύο γυάλινες προθήκες που υπήρχαν στον χώρο.

1 2 3 4

Οικολογία και Περιβάλλον

Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας για την οικολογία και το περιβάλλον του προγράμματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων, οι τάξεις Α και Δ συνεργάστηκαν προκειμένου να μάθουν και να εξερευνήσουν τον πλούτο της τοπικής φυσικής κληρονομιάς της Ρόδου. Για τον λόγο αυτό επισκέφθηκαν το Φράγμα της Απολλακιάς, ένα σημείο μοναδικής ομορφιάς, το οποίο φιλοξενεί πολλά είδη της τοπικής χλωρίδας και πανίδας. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν το φράγμα και την τεχνητή λίμνη, να μάθουν για τα είδη τοπικής  χλωρίδας (η ζητιά, το φρύγανο και ο σχίνος) και πανίδας (το πλατόνι, το χρυσογερακο και η σαύρα της Ρόδου) του νησιού και να ενημερωθούν για την καταστροφική πυρκαγιά που κατέκαψε μια μεγάλη έκταση στην περιοχή, αναπτύσσοντας το αίσθημα ευθύνης για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος. Επιπλέον, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν υπό συνοδεία στα μονοπάτια γύρω από το φράγμα, αλλά και να επιδοθούν σε αθλητικές δραστηριότητες, όπως σκοποβολή που διοργανώνονται από έμπειρους εκπαιδευτές.

 

21 22 23 25 26 29 27 28

Η Ε.Υ.Θ.Υ.Τ.Α. Ρόδου στο σχολείο μας

Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας για την οδική ασφάλεια του προγράμματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων, οι τάξεις Α και Δ του σχολείου μας είχαν την τιμή να φιλοξενήσουν τις εκπαιδευτικές ομάδες της Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α ΡΟΔΟΥ – Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας οι οποίες μας μίλησαν για το πώς οι μαθητές και οι μαθήτριές μας μπορούν  να κάνουν το δρόμο φίλο τους μέσα από το πρόγραμμα «Ασφαλώς οδηγώ – ασφαλώς ποδηλατώ»! Τα παιδιά απόλαυσαν το κάθε δευτερόλεπτο, έμαθαν, ρώτησαν, συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις και εκπαιδευτικά παιχνίδια και αποφάσισαν πως ήρθε η ώρα να κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους ώστε όλοι οι άνθρωποι δεν πρέπει να ξεχνάνε να οδηγούν υπεύθυνα και να σέβονται τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας!

Επίσης, λόγω των αυξημένων ατυχημάτων στο νησί μας φιλοξενήσαμε αστυνομικούς του τμήματος Τροχαίας Ρόδου. Μέσα από ένα εκπληκτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα και από διαδραστική συζήτηση οι άνθρωποι της Τροχαίας  επιδίωξαν να ευαισθητοποιήσουν τα παιδιά σε θέματα οδικής ασφάλειας!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ από όλους μας!

41 42 43 44 45 46 47