Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τη λειτουργία της Γραμμής 10306 και ειδικότερα της ψυχολογικής υποστήριξης και συμβουλευτικής γονέων, εκπαιδευτικών, παιδιών και εφήβων, μέσω της επιλογής 3.
Με πολλή χαρά, οι μαθητές/τριες του Σχολείου μας και όλοι εκπαιδευτικοί δεχτήκαμε την προσφορά βασιλόπιτας από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για δεύτερη χρονιά.
Η βασιλόπιτα προσφέρθηκε σε ατομική συσκευασία και οι τυχεροί-τυχερές μαθητές/τριες έλαβαν, ως δώρο, ένα όμορφο βιβλίο.
Όλοι εμείς, μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί, σας ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά σας και ευχόμαστε υγεία και καλή χρονιά για σας και τις οικογένειές σας!
Και του χρόνου!
![]() |
![]() |
![]() |
Το σχολείο μας, στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας της Δ’ τάξης “Στα Αρχαία χρόνια” και σε συνεργασία με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, φιλοξένησε από τις 6 έως τις 17 Δεκεμβρίου μουσειοσκευή με θέμα “Η καθημερινή ζωή στην Αρχαία Αθήνα”. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ερθουν σε επαφή και να περιεργαστούν αντίγραφα αντικειμένων που εκτίθενται στο παραπάνω μουσείο, να τα εντάξουν σε παιχνίδια ρόλων, να εξοικειωθούν με την ορολογία των αρχαιολόγων και να” συνομιλήσουν” μέσα από το συνοδευτικό υλικό με συνομήλικά τους παιδιά του 5ου αιώνα π. Χ.
Κατά τη διάρκεια της δράσης αυτής, το Δ’1 με την δασκάλα της τάξης Τζώρη Βαΐα και την υποδιευθύντρια του σχολείου Αλίκη Δαγκλή, πραγματοποίησε επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Κέρκυρας όπου ξεναγήθηκε από την προϊσταμένη της εφορίας αρχαιοτήτων Κέρκυρας κ. Τένια Ρηγάκου.
Οι μαθητές είχαν μια εξαιρετική εμπειρία, ενδιαφέρθηκαν, κατέγραψαν, έπαιξαν και ζωγράφισαν μέσα στον χώρο του μουσείου αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις!



Στο πλαίσιο του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα για την Θεματική Ενότητα «Εθελοντισμός» πραγματοποιήθηκε επίσκεψη της κας Άνθη Αγγελικής, μέλους της Φιλοζωικής Εταιρίας Κέρκυρας στο Σχολείο προκειμένου να ενημερώσει τους μαθητές και τις μαθήτριες για την εθελοντική προσφορά προς τα αδέσποτα ζωάκια. Η κ. Άνθη ενημέρωσε τους μαθητές/ τριες των Ε1 και Ε2 τμημάτων σχετικά με τις δυσχερείς συνθήκες διαβίωσης των αδέσποτων ζώων και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να συμβάλλουν στην προστασία και τη βελτίωση της ζωής τους. Στόχος είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών στην προστασία των αδέσποτων ζώων.
Μετά την ενημέρωση, ακολούθησε μικρός περίπατος στο χώρο του Παραρτήματος της Εθνικής Πινακοθήκης όπου τοποθετήθηκε ταΐστρα και ποτίστρα για τα αδέσποτα ζωάκια της περιοχής από την κα. Άνθη, δύο υπαλλήλους του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, την πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου κα. Φαϊτά Ελεάνα, τους μαθητές/τριες και τις Δασκάλες των τμημάτων Βοσκάκη Αικατερίνη και Τσιλιάκου Σπυριδούλα.
Κατόπιν, τα παιδιά υιοθέτησαν την ταΐστρα και την ποτίστρα και υποσχέθηκαν ότι θα τις διατηρούν καθαρές και γεμάτες για τα αδέσποτα γατάκια της περιοχής.
Με ιδιαίτερη χαρά, το σχολείο μας υποδέχθηκε Εκπαιδευτικούς από την Αυστρία στο Πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus KA1, στις 10 και 11 Νοέμβρη 2021, ύστερα από πρόταση της Οργανωτικής Συντονίστριας της Περιφερειακής Εκπαίδευσης Π.Ε και Δ.Ε Ιονίων Νήσων, κας Παχή Όλγας. Πρόκειται για 10 εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης συμπεριλαμβανομένων των επικεφαλείς του Board of Education, Caroline Jackl και European Office, Annemarie Pervan, οι οποίοι συμμετείχαν στο πρόγραμμα “Enter Europe” μέσω του Erasmus KA1/job shadowing, με θέμα τη Δημοκρατία, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τον ρατσισμό.
Οι εκπαιδευτικοί χωρίστηκαν σε δύο ομάδες -των πέντε (5) ατόμων- προκειμένου να είναι ολιγομελείς και ευέλικτες και να αποφεύγεται –κατά το δυνατόν- ο συνωστισμός. Τις ομάδες ανέλαβαν η Διευθύντρια, Μπογδάνη Ελένη και η εκπαιδευτικός Αγγλικής, Αυγέρη Ευγενία ώστε να παρέχουν μετάφραση στους επισκέπτες κατά την παρακολούθηση των δράσεων.
Το πρόγραμμα κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους διαμορφώθηκε ως εξής: Πρόγραμμα επίσκεψης
Οι μαθητές της Ε΄ τάξης, με την Υποδιευθύντρια και Μουσικό του Σχολείου, Δαγκλή Αλίκη- Μαρία, συμμετείχαν στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα με θέμα «Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα» της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης, το οποίο μεταδόθηκε live streaming, στις 4/11/2021 από την αίθουσα δοκιμών «Σόλων Μιχαϊλίδης», μέσω link. Η συναυλία ήταν δωρεάν, στο πλαίσιο του εορτασμού των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση.
Ακούστηκαν δημοτικές μελωδίες, ρυθμοί και χοροί μέσα από τη συνθετική ιδιοφυία του Νίκου Σκαλκώτα και του Γιάννη Κωνσταντινίδη.
Μέσω του Προγράμματος, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν σε ολόκληρη την Ελλάδα μέσα από τα έργα σπουδαίων Ελλήνων Συνθετών.
Ύστερα από πρόταση της Κερκυραϊκής Πινακοθήκης, το σχολείο μας φιλοξένησε την περιοδική έκθεση με τίτλο «Η Κέρκυρα το 1821 και η Μορφή του Ιωάννη Καποδίστρια», με συστήματα προβολής, με σκοπό τόσο οι μαθητές όσο και οι εκπαιδευτικοί να έρθουν σε επαφή και να γνωρίσουν τις μορφές που παρουσιάζονται στα έργα και κυρίως του Ιωάννη Καποδίστρια.
Η έκθεση παρουσιάστηκε από τον ιδρυτή της πινακοθήκης, Μιχαήλ Άγγελο Βραδή, καθώς και από την υπεύθυνη του καλλιτεχνικού τομέα της πινακοθήκης, Ελβίρα Μεταλληνού, στους μαθητές της Τετάρτης (Δ’1) και της Έκτης (ΣΤ’ ) τάξης.
Παρέμεινε, δε, στο Σχολείο για 13 ημέρες, από την Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου 2021, έως την Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2021 ώστε να δοθεί η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς και μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα και βαθύτερα τα νοήματα που εκπέμπουν τα έργα.










