Εικόνα κεφαλίδας Δημοτικό Σχολείο Κάτω Κορακιάνας

Υλοποίηση Εκπαιδευτικού Προγράμματος με τίτλο «¨Επιχειρείν¨ Όλοι Μαζί… για μια Όμορφη Αυλή» από τους μαθητές της ΣΤ΄ Τάξης του Σχολείου

Την Πέμπτη, 26/ 05/ 2022, στο πλαίσιο των δράσεων των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στον Θεματικό Κύκλο: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ-Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία και συγκεκριμένα στην Υποθεματική : Επιχειρηματικότητα-Αγωγή σταδιοδρομίας-Γνωριμία με επαγγέλματα, οι μαθητές της ΣΤ΄ Τάξης του Σχολείου μας, με τους Εκπαιδευτικούς Γραμμένου Αθηνά- Αγγελική, Ζιώγα Παναγιώτα και Κουριπά Ιωάννη, φύτεψαν αρωματικά φυτά και λουλούδια στα δύο μπροστινά παρτέρια της εισόδου του Σχολείου.

Είχε ήδη προηγηθεί προετοιμασία του χώρου από εξωτερικό συνεργάτη με καλό σκάψιμο των παρτεριών και κλάδεμα των ήδη υπαρχόντων φυτών.

Σκοπός του προγράμματος είναι οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ Τάξης, αφενός να έρθουν σε επαφή με την οργάνωση, την προετοιμασία του χώρου, την προμήθεια και την φύτευση λουλουδιών και αφετέρου, μέσω της διαδικασίας, να ενεργοποιηθεί το αίσθημα Περιβαλλοντικής ευαισθησίας τους, καθώς και της οικολογικής συνείδησης, διαμορφώνοντας υπεύθυνους πολίτες, που σέβονται το περιβάλλον και συμβάλλουν στην δημιουργία Οικολογικών οάσεων και πράσινων περιοχών στην περιοχή που ζουν.

Καλλιεργώντας, επιπροσθέτως, το αίσθημα υπευθυνότητας, οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες, θα ποτίζουν τα φυτά και τα λουλούδια και θα φροντίζουν για τη συντήρηση και ανάπτυξή τους.

Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Φυτώριο του Δήμου Κέρκυρας, το οποίο και προμήθευσε στο Σχολείο τα λουλούδια.

5 4 3 2 1

Εκπαιδευτική Επίσκεψη Μαθητών της ΣΤ΄ Τάξης στο Μουσείο Χαρτονομισμάτων

Οι μαθητές/τριες του των ΣΤ1 και ΣΤ2 τμημάτων με τις εκπαιδευτικούς τους, Γραμμένου Αθηνά- Αγγελική και Ζιώγα Παναγιώτα, καθώς και την Εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης, Συμψηρή Χριστίνα και την Εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης, Πετρομελίδου Στυλιανή, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Χαρτονομισμάτων της Κέρκυρας, στο πλαίσιο των δράσεων του Προγράμματος ‘‘Νόμος-Νομίζω-Νόμισμα’’, του θεματικού κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων: Φροντίζω το Περιβάλλον και συγκεκριμένα στην υποθεματική «Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά».

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με το αρχαίο νόμισμα, να μάθουν την ιστορία, την εφεύρεση και την εξέλιξή του και παράλληλα να επισημάνουν τη σχέση του με την ελληνική μυθολογία καθώς και με σημαντικές στιγμές της ελληνικής ιστορίας.284156352 1247020702772345 7439718390525148095 n 283932322 1242203186320037 2811711372092228431 n 283642620 5113746125408916 771664437618970060 n 283595135 1043905629666268 6619831227469964967 n

 

Επίσκεψη στο Μουσικό Γυμνάσιο Κέρκυρας

Οι μαθητές/τριες του των ΣΤ1 και ΣΤ2 τμημάτων με τις εκπαιδευτικούς τους, Ζιώγα Παναγιώτα και Γραμμένου Αθηνά- Αγγελική, καθώς και την Διευθύντρια, Μπογδάνη Ελένη και την Εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης, Πετρομελίδου Στυλιανή, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσικό Γυμνάσιο Κέρκυρας, ύστερα από πρόσκληση της Διευθύντριας του Γυμνασίου κας Τζούμα Αλεξάνδρας.

1 2 3

Η επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο της σύσφιξης των σχέσεων των δύο σχολείων και της ενημέρωσης των μαθητών/τριών για την εγγραφή τους στην Α΄ τάξη Γυμνασίου.

Οι μαθητές είχαν ακόμη την ευκαιρία να παρακολουθήσουν συναυλία, η οποία είχε οργανωθεί από το Γυμνάσιο.

Η Διευθύντρια

Ελένη Θ. Μπογδάνη

Εκπαιδευτικός Π.Ε. 06

Υποδοχή Εκπαιδευτικών από την Αυστρία στο Πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus KA1

Υποδοχή Εκπαιδευτικών από την Αυστρία στο Πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus KA1

Μεταφορά Μαθητών για το Σχ. Έτος 2022-2023

bus

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΔΗΛΩΣΗ ΓΟΝΕΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (pdf)

ΔΗΛΩΣΗ ΓΟΝΕΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (excel)

Λειτουργία Σχολείου και Εγγραφή Μαθητών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα για το Σχ. Έτος 2022-2023

1438766270

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

ΑΙΤΗΣΗ_ΔΗΛΩΣΗ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ (pdf )

ΑΙΤΗΣΗ_ΔΗΛΩΣΗ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ (excel)

ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΔΣ Κ ΚΟΡΑΚΙΑΝΑΣ

ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΒΙΑΣ

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο. Η ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και γονείς των σχολείων όλης της χώρας να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες και να ενεργοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.

Με αφορμή την ημέρα αυτή, η σχολική μας μονάδα αναγνωρίζοντας τη σημασία της πρόληψης μέσω της εκπαίδευσης, αφιέρωσε χρόνο, από την Τρίτη 8 Μαρτίου έως και την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2022 ώστε να πραγματοποιηθούν, δράσεις στο πλαίσιο της εβδομάδας κατά της ενδοσχολικής βίας.

Καθόλη τη διάρκεια της εβδομάδας, πραγματοποιήθηκαν πλήθος δράσεων όπως οι ακόλουθες:

  • προβολή ιστοριών ή βίντεο στα οποία εκδηλώνεται βία
  • μελέτη της περίπτωσης και συζήτηση με τους μαθητές με θέμα τις βασικές έννοιες θύμα, θύτης, μορφές ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού
  • δραματοποίηση και εικονογράφηση της ιστορίας
  • παιχνίδια αυτοσχεδιασμού και παγωμένης εικόνας
  • κατασκευή κολάζ και αφίσας

Ακόμη, οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν κατάλληλα ώστε να αναγνωρίζουν τις διάφορες μορφές βίας και τις εκφοβιστικές συμπεριφορές και έμαθαν τρόπους αντιμετώπισης και αποφυγής της ενώ ζωγράφισαν τα συναισθήματα των πρωταγωνιστών αλλά και τα δικά τους.

Επίσης, έγιναν διαλογικές συζητήσεις, κατά τις οποίες επισημάνθηκε η σπουδαιότητα του αλληλοσεβασμού, της ενσυναίσθησης και της φιλίας, τόσο μέσα από προσωπικές τους εμπειρίες, όσο και γενικότερα στην κοινωνία ενώ οι ίδιοι οι μαθητές πρότειναν εναλλακτικούς τρόπους επίλυσης των διαφορών καθώς και τρόπους διαχείρισης συναισθημάτων.

Οι συζητήσεις επεκτάθηκαν, τονίζοντας ότι η ύπαρξη βίας συναντάται και στην ενήλικη ζωή, με ακραία έκφρασή της τον πόλεμο, που στερεί την υπέρτατη αξία της ζωής και της ελευθερίας.

Παράλληλα οι μαθητές της Δ΄ Τάξης έφτιαξαν με τα σώματά τους και τις τσάντες το σύνθημα «ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ – ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ», τονίζοντας την αξία της φιλίας και της ειρηνικής επίλυσης των οποιοδήποτε διαφορών.

Τέλος, οι μαθητές της Ε΄ και της ΣΤ΄ τάξης έφτιαξαν με τα σώματά τους στην αυλή του Σχολείου τη λέξη ΕΙΡΗΝΗ, καθώς και το σύμβολο της ειρήνης, ενώ κόλλησαν σε χαρταετούς εικαστικές δημιουργίες αντιπολεμικών και κατά του bullying μηνυμάτων (περιστέρια, ζωγραφιές κ.α.), προκειμένου αυτά να διαδοθούν ψηλά στον ουρανό ενώ παράλληλα να τηρηθεί το έθιμο της Καθαράς Δευτέρας.

275717563 385365890069743 8110472090886563836 n 275989695 699877441134883 600734053240513494 n 275993086 509188493926685 5227181700700608993 n 276156741 5076345772452944 77040841216802958 n

275842076 2103209969849861 1168213499031465861 n

275814652 658992628658855 9210008334916604351 n

275721418 287383576843419 3573942489191842397 n 275901237 496152385283508 701092164993611500 n

 

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!

thumbnail

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ 2022-2023

index

 

 

 

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ 2022-2023

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ 2022-2023

Σελίδα 16 από 18

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση