Μπήκε η Άνοιξη και είμαστε πολλοί χαρούμενοι! Νέοι τίτλοι βιβλίων που θα ψάξουμε να βρούμε και να διαβάσουμε! Και ξεκινήσαμε ήδη με το βιβλίο “Τι δικό μου λουλούδι” Καλή μας συνέχεια…
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ
Παραμονή 25ης Μαρτίου σήμερα διπλή εορτή καθώς γιορτάζουμε την έναρξη της ελληνικής επανάστασης και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας ετοίμασαν με τις εκπαιδευτικούς τους γιορτή για να τιμήσουν τους ήρωες του 1821 που θυσίασαν τη ζωή τους για την ελευθερία της πατρίδας. Ποιήματα, αφήγηση, τραγούδια έφτιαξαν ένα σκηνικό που μας μετέφερε πίσω στο 1821. Η γιορτή έκλεισε με τον εθνικό μας ύμνο. Ζήτω η ελευθερία!
Την επόμενη μέρα ανήμερα της επετείου εκκλησιαστήκαμε, καταθέσαμε στεφάνια και παρελάσαμε στο χωριό μας!
Και του χρόνου!
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ 25Η ΜΑΡΤΙΟΥ
Η 25η Μαρτίου πλησιάζει κι εμείς πέρα από τις πρόβες για την παρέλαση και τη γιορτή που πλησιάζει κάνουμε και διάφορες κατασκευές στη τάξη μας! Διαβάσαμε και παραμύθι με τίτλο : «Τα Ελληνάκια» της Ευγενίας Φακίνου. Μετά το εκτυπώσαμε, το διαβάσαμε και το ζωγραφίσαμε! Περάσαμε πολύ ωραία και δημιουργικά!Και του χρόνου!
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΝΟΙΞΗ!
Η Άνοιξη ήρθε κι εμείς στο τμήμα ένταξης την υποδεχτήκαμε διαβάζοντας ένα πολύ ωραίο βιβλίο με τίτλο : «Το δικό μου λουλούδι» της Hemming Alice, μετάφραση Φίλιππος Μανδηλαράς, από τις εκδόσεις Ίκαρος. Στην ιστορία ο Σκίουρος είναι ενθουσιασμένος. Ήρθε η Άνοιξη κι ένα πανέμορφο λουλούδι άνθισε κοντά στο δέντρο του. Έτσι αποφάσισε ότι είναι δικό του. Μετά απ’ όσα έπαθε με τα φύλλα το φθινόπωρο (σε προηγούμενο βιβλίο που διαβάσαμε επίσης) ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΟΛΑ, ο Σκίουρος είναι πιο προσεκτικός. ΠΡΕΠΕΙ να κρατήσει το λουλούδι του ασφαλές, και γι’ αυτό χρειάζεται τη βοήθεια του καλύτερού του φίλου. Για να δούμε τι θα γίνει και σ αυτή την ιστορία… Μετά το τέλος της ιστορίας κάναμε δημιουργικές δραστηριότητες και τις απολαύσαμε με την ψυχή μας…
ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού γι αυτό και κάναμε δράσεις με τους μαθητές και τις μαθήτριές μας διαβάζοντας το πολύ ωραίο βιβλίο « Η Ομορφολεξούλα πάει στο σχολείο» . Μετά την ανάγνωση κάναμε δραστηριότητες, γίναμε οι ήρωες του βιβλίου και παίξαμε μαζί τους και αποφασίσαμε ότι στο σχολείο όλοι θέλουμε να μιλάμε ωραία και να μας μιλάνε ωραία και να συμπεριφερόμαστε όμορφα και να μας συμπεριφέρονται και οι άλλοι καλά.
ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΟΜΗΡΕΙΟ
Σήμερα είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε στο Ομήρειο πνευματικό θέατρο του δήμου Χίου «Το Κανόνι της Ειρήνης» της Φρόσως Χατόγλου από το Κουκλοθέατρο Κρήτης .
Η παράσταση χρησιμοποιεί την τεχνική του μαύρου θεάτρου, όπου οι κούκλες
και τα έντονα χρώματα “κινούνται” μαγικά στα μάτια των θεατών. Αυτή η
πρωτοποριακή τεχνική, σε συνδυασμό με τη μουσική, τα σκηνικά και τους
φωτισμούς, δημιουργεί ένα μοναδικό θέαμα που εντυπωσιάζει.
Η ιστορία διαδραματίζεται σε ένα ειδυλλιακό λιβάδι, όπου ένα σκουριασμένο κανόνι προκαλεί φόβο στα ζώα
και τα φυτά. Όμως, η μικρή Μαργαρίτα, με τη βοήθεια της Φύσης και των
φίλων της, θα δείξει ότι η αγάπη και η ειρήνη μπορούν να νικήσουν κάθε
εμπόδιο.
Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία γεμάτη χρώματα, μουσική και
μηνύματα ζωής.
ΔΕΝΔΡΟΦΥΤΕΥΣΗ
1η Μαρτίου σήμερα και για να μπει με το καλό ο μήνας είπαμε να συμμετέχουμε στην πρόσκληση του δασαρχείου Χίου για δεντροφύτευση στον προαύλιο χώρο του Αγίου Δημητρίου Τσαγκαράδων. Μικροί και μεγάλοι φορέσαμε τα γάντια μας και ενώσαμε τις δυνάμεις μας ώστε να φυτεύσουμε όσο περισσότερα δέντρα μπορούσαμε με σκοπό σε λίγους μήνες να δούμε ξανά πράσινη την περιοχή μας. Γιατί όπως μάθαμε και στα εργαστήρια δεξιοτήτων που κάνουμε στο σχολείο μας, ένα δέντρο σήμερα είναι σκιά, οξυγόνο και ελπίδα για το αύριο… Πολλά συγχαρητήρια σε όλους!
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2026-2027
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,



























