ΔΕΝΔΡΟΦΥΤΕΥΣΗ

1η Μαρτίου σήμερα και για να μπει με το καλό ο μήνας είπαμε να συμμετέχουμε στην πρόσκληση του δασαρχείου Χίου για δεντροφύτευση στον προαύλιο χώρο του Αγίου Δημητρίου Τσαγκαράδων. Μικροί και μεγάλοι φορέσαμε τα γάντια μας και ενώσαμε τις δυνάμεις μας ώστε να φυτεύσουμε όσο περισσότερα δέντρα μπορούσαμε με σκοπό σε λίγους μήνες να δούμε ξανά πράσινη την περιοχή μας. Γιατί όπως μάθαμε και στα εργαστήρια δεξιοτήτων που κάνουμε στο σχολείο μας, ένα δέντρο σήμερα είναι σκιά, οξυγόνο και ελπίδα για το αύριο… Πολλά συγχαρητήρια σε όλους!

28deda4e b9ff 416f 9a58 f000387274f364e12547 1c1b 4b2a b835 2d49264ab65d