ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΑΣ…

Στα εργαστήρια δεξιοτήτων ασχολούμαστε με το περιβάλλον και τις καταστροφικές συνέπειες που έχει η επέμβαση του ανθρώπου. Τα βιβλία που διαβάσαμε μετά το “Η Γκρέτα και οι γίγαντες”  και μας προβληματίσανε είναι τα εξής : “Αν κάθε μέρα..”  και “ Κάτω τα χέρια από το δάσος”. Κάναμε και πολλές και ευχάριστες δραστηριότητες συνδυάζοντας την ανάγνωση, τη γραφή, το παιχνίδι και τη ζωγραφική, με το τραγούδι και το χορό (μουσικοκινητική αγωγή https://www.youtube.com/watch?v=Sxt-J49SZrA&list=RDSxt-J49SZrA&start_radio=1 ) .

Καταλήξαμε ότι εμείς ως παιδιά θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σώσουμε τον πλανήτη μας!

 

Το μεσημέρι για χαλάρωση στο δωμάτιό μας ή το βράδυ πριν τον ύπνο να μην ξεχάσουμε να ακούσουμε το πολύ ωραίο παραμύθι « Η γη έχει πυρετό» https://www.ertecho.gr/radio/trito/show/10-akoma/podcast/1307497/10-lepta-akoma-triti-02-iouniou-2026/

08f2a636 617b 4c93 8f5f 99905e3953a7 1c5713bd9 eba7 40d2 94e0 3c6b26c3650e 1c00bb5df 3b95 420a 8317 725dcc5659c566966b42 5aa5 497d 9e9b cce77b7f663a9acbaea8 1fa9 48fe 822f f9e55c76c78a3035aee6 a53f 4a8d aea9 93ac64f38f2e36283ba6 9c01 4fe5 91c1 5343cea78f80cf73a102 82a4 4e1b 85e5 3d7727126f67