ΕΚΔΡΟΜΗ!

Ο καιρός έφτιαξε και εμείς ζητήσαμε από τις εκπαιδευτικούς μας εκδρομή!Και το αίτημά μας ικανοποιήθηκε αμέσως! Πήγαμε στο “Πάρκο” στο Χαλκιός για παιχνίδι, χαλάρωση και ξεκούραση!Και ο καιρός σύμμαχός μας…Το ευχαριστηθήκαμε!

b87bd004 2c00 49e5 be42 fc6e2cbd737a