Στις 12/5/26 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε και τις Στ δημοτικού κατέβηκαν στη χώρα στο κλειστό γυμναστήριο για να συμμετέχουν στο τουρνουά μίνι βόλεϊ που διοργάνωσε η Τοπική Επιτροπή Πετοσφαίρισης μέσω της Διεύθυνσης Α/θμίας Εκπαίδευσης Χίου. Ήταν μια πολύ ωραία δράση και οι μαθητές μας τη χάρηκαν ιδιαίτερα.
Η συμμετοχή μας στο τουρνουά έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές μας να καλλιεργήσουν τις αξίες της ευγενούς άμιλλας και της ομαδικότητας, αντιλαμβανόμενοι στην πράξη ότι η χαρά του παιχνιδιού και η προσπάθεια είναι σημαντικότερες από το τελικό σκορ. Έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό στον αγώνα και τίμησαν το σχολείο μας!

