ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΜΑΘΗΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

Στις 12/5/26 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε και τις Στ δημοτικού κατέβηκαν στη χώρα στο κλειστό γυμναστήριο για να συμμετέχουν στο τουρνουά μίνι βόλεϊ που διοργάνωσε η Τοπική Επιτροπή Πετοσφαίρισης μέσω της Διεύθυνσης Α/θμίας Εκπαίδευσης Χίου. Ήταν μια πολύ ωραία δράση και οι μαθητές μας τη χάρηκαν ιδιαίτερα.

Η συμμετοχή μας στο τουρνουά έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές μας να καλλιεργήσουν τις αξίες της ευγενούς άμιλλας και της ομαδικότητας, αντιλαμβανόμενοι στην πράξη ότι η χαρά του παιχνιδιού και η προσπάθεια είναι σημαντικότερες από το τελικό σκορ. Έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό στον αγώνα και τίμησαν το σχολείο μας!

8b74db5d 4897 4052 9a12 37df766ea486b31bfd34 9083 4707 b1d8 c1182499703e