Στις 22 Απριλίου κάθε χρόνο γιορτάζεται η «Ημέρα της Γης», με στόχο την κινητοποίηση ανθρώπων, κυβερνήσεων, επιχειρήσεων και οργανισμών για έναν πλανήτη καθαρό. Καθιερώθηκε το 1970 στις ΗΠΑ με πρωτοβουλία του γερουσιαστή Γκέιλορντ Νέλσον, ενός πολιτικού με περιβαλλοντικές ανησυχίες. Ωστόσο, με τα χρόνια, η «Ημέρα της Γης» ξεφεύγει από το αμερικάνικο πλαίσιο, όπου αποδεικνύεται αρκετά δημοφιλής, και εξαπλώνεται σε ολόκληρο τον κόσμο.
Σήμερα κι εμείς λοιπόν επειδή αγαπάμε πολύ το χωριό μας, το νησί μας, τη χώρα μας και ευρύτερα τον πλανήτη μας διαβάσαμε βιβλία και κάναμε δράσεις. Διαβάσαμε τα βιβλία “Το νησί του Ποτέ-Ποτέ” και το “Λαμπίκο” και φτιάξαμε αφίσες και ζωγραφιές. Επίσης, θυμηθήκαμε την δεντροφύτευση που συμμετείχαμε ενεργά σαν σχολείο καθώς έγινε σε περιοχή που κάηκε και είναι κοντά στο χωριό μας.
Εμείς τα παιδιά είμαστε το μέλλον και θα σώσουμε τον πλανήτη μας! Δεν θα τον αφήσουμε να καταστραφεί, να είστε σίγουροι!
















