22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ

Στις 22 Απριλίου κάθε χρόνο  γιορτάζεται η «Ημέρα της Γης», με στόχο την κινητοποίηση ανθρώπων, κυβερνήσεων, επιχειρήσεων και οργανισμών για έναν πλανήτη καθαρό. Καθιερώθηκε το 1970 στις ΗΠΑ με πρωτοβουλία του γερουσιαστή Γκέιλορντ Νέλσον, ενός πολιτικού με περιβαλλοντικές ανησυχίες. Ωστόσο, με τα χρόνια, η «Ημέρα της Γης» ξεφεύγει από το αμερικάνικο πλαίσιο, όπου αποδεικνύεται αρκετά δημοφιλής, και εξαπλώνεται σε ολόκληρο τον κόσμο.

Σήμερα κι εμείς λοιπόν επειδή αγαπάμε πολύ το χωριό μας, το νησί μας, τη χώρα μας και ευρύτερα τον πλανήτη μας διαβάσαμε βιβλία και κάναμε δράσεις. Διαβάσαμε τα βιβλία “Το νησί του Ποτέ-Ποτέ” και το “Λαμπίκο” και φτιάξαμε αφίσες και ζωγραφιές.  Επίσης, θυμηθήκαμε την δεντροφύτευση που συμμετείχαμε ενεργά σαν σχολείο καθώς  έγινε σε περιοχή που κάηκε και είναι κοντά στο χωριό μας.

Εμείς τα παιδιά είμαστε το μέλλον και θα σώσουμε τον πλανήτη μας! Δεν θα τον αφήσουμε να καταστραφεί, να είστε σίγουροι!

c5bfce10 97d2 45cb a169 a93cbb5a82d3406eccad dd95 4c65 be24 879bd988b17698e75298 6b7f 4a73 ac21 d7d8278b125d124a59f4 034f 4d22 8287 cb52f86a15c2

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Επιστροφή στα σχολεία μας σήμερα μετά τις πασχαλινές διακοπές και δεν υπάρχει ωραιότερος τρόπος για να κάνουμε πιο γλυκιά την επιστροφή από το να αρχίσουμε με ένα βιβλίο. Διαβάσαμε λοιπόν το βιβλίο ”Πάσχα αγάπης στη Λαγουδοχώρα” για να δούμε πως περάσανε τα λαγουδάκια στη χώρα τους το Πάσχα και μετά να πούμε κι εμείς τι κάναμε και να συνθέσουμε τις αναμνήσεις μας στο ημερολόγιό μας! Θυμηθήκαμε πολλές ωραίες στιγμές…Μάλλον ήταν ένα ωραίο Πάσχα για όλους μας…Επιστροφή τώρα στη σχολική πραγματικότητα γιατί έχουμε μέρες ακόμη μέχρι τις καλοκαιρινές μας διακοπές!

d0b4393c 92a3 4cb6 bbdf 9cdd87ffb3e7

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΖΩΙΑΣ

Πανελλήνια ημέρα φιλοζωίας στις 4/4 και η Περιβαλλοντική Ομοσπονδία διοργάνωσε ιντερνετικό σεμινάριο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σχετικά με τα αδέσποτα ζώα. Συμμετείχαμε κι εμείς με όρεξη και χαρά και μάθαμε πολλές χρήσιμες πληροφορίες για τα ζωάκια που τόσο αγαπάμε! Στο τέλος κάναμε κολλάζ και φτιάξαμε μια αφίσα.

fb9b239d d702 4cc0 ba68 7672b2ae24a869dc0c12 3882 4836 abbb a8db6fbbf589

ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ

Τελευταίες μέρες σήμερα πριν κλείσουμε για τις πασχαλινές μας διακοπές και αφού κάναμε διάφορες πασχαλινές κατασκευές, διαβάσαμε πασχαλινά βιβλία, βάψαμε αυγά, είδαμε πασχαλινή ταινία και φτιάξαμε Λαζαράκια. Ευχαριστούμε πολύ τη κ. Πόπη Χούλη – Μπαχά (μαμά μαθητή μας) που μας έφτιαξε τη ζύμη για τα Λαζαράκια μας. Στο τέλος αποχαιρετιστήκαμε και ευχηθήκαμε Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση με υγεία!

Τέλος, ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου οι οποίοι με τη δωρεά του κ. Γιώργου Παλαιολόγου πήραν τα πολύ όμορφα δωράκια για τους μαθητές/τριες και τις εκπαιδευτικούς του σχολείου.

91b7628a 2cf1 443b ba15 413d7bfdcf08fb80bed9 4a1b 4f91 9943 141920e2410193fc9269 0e64 47eb a9ab 315779b2de369c579015 cbfa 45c7 a03d 963d0b58b71e

2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

2 Απριλίου σήμερα παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, καθώς σαν σήμερα γεννήθηκε ο κορυφαίος Δανός λογοτέχνης και συγγραφέας παραμυθιών Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Δε θα μπορούσαμε κι εμείς οι μικροί μαθητές που λατρεύουμε τα παιδικά βιβλία να μην γιορτάσουμε την σημερινή ημέρα.  Από τη λίστα με τα 25 βιβλία που διαβάσαμε στις τάξεις μας όλοι μαζί από την αρχή της χρονιάς μέχρι σήμερα ψηφίσαμε ανά τάξη αυτά που μας άρεσαν και μετά βγάλαμε το πιο δημοφιλές που ήταν “Το φάντασμα του Καντερβιλ” του ‘Οσκαρ Ουάιλντ. Μάλλον μας αρέσουν οι λίγο τρομακτικές ιστορίες…χαχα! Έρχεται και συνέχεια…. Και όπως λέει και ένα ρητό : “Οι πιο όμορφες ιστορίες δε βιάζονται. Άνοιξη είναι.”

5944f1320 cf83 4429 b2a4 d091505735a6d9e1631c b549 4b16 b8e4 045748797b3e76820afe 4b4d 4f82 91d5 8d1ad7c96a52cf351a53 ef77 4846 a9fd 94018fca97a287688f0d 871d 4bd8 a0f8 b9199f52725d 1