Φέτος, στα πλαίσια της φιλαναγνωσίας οι δασκάλες μας, μας μύησαν στον κόσμο της ανάγνωσης και μέσω ραδιοφώνου. Συγκεκριμένα, μας είπαν ότι μπορούμε να μπαίνουμε στη σελίδα της ΕΡΤ και να ακούμε την εκπομπή “10 λεπτά ακόμη” στην οποία μια συγγραφέας διαβάζει με τη συνοδεία μουσικής ένα παιδικό βιβλίο. Είναι ο πιο ωραίος τρόπος για να χαλαρώσουμε και να ξεκουραστούμε το μεσημέρι ή λίγο πριν κοιμηθούμε το βράδυ… Συντονιστείτε λοιπόν και διαλέξτε το βιβλίο που θέλετε να ακούσετε… Καλές αναγνώσεις!
