Ένα από τα θέματα με τα οποία ασχοληθήκαμε φέτος στα εργαστήρια δεξιοτήτων ήταν και η καταστροφή του περιβάλλοντος. Ήταν ένα θέμα που μας ενδιέφερε πολύ ειδικά μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές που συνέβησαν στο χωριό μας πέρσι το καλοκαίρι. Διαβάσαμε λοιπόν το βιβλίο “Η Γκρέτα και οι γίγαντες” της Ζόι Τάκερ.Το βιβλίο της Ζόι Τάκερ δείχνει ακριβώς ότι μια Γκρέτα δεν φέρνει την άνοιξη. Χρειάζεται να έρθουν κι άλλοι κοντά της. Παιδιά και ζώα μαζεύονται γύρω της και διαμαρτύρονται. Οι Γίγαντες για πρώτη φορά σηκώνουν το κεφάλι, βλέπουν το χάος που έχουν δημιουργήσει, αρχίζουν να μετανιώνουν… Μετά την ανάγνωση φτιάξαμε κι εμείς πινακίδες για να τις σηκώσουμε ψηλά, να φωνάξουμε συνθήματα και να συμβάλλουμε στη διάσωση του πλανήτη μας.

