Σήμερα αναρωτηθήκαμε πόσες μέρες μένουν μέχρι να τελειώσει η σχολική χρονιά…Και οι δασκάλες μας βρήκαν την ευκαιρία να μας κάνουν μια ξεχωριστή δραστηριότητα για να μας ενθουσιάσουν, να μας ξεκουράσουν και να μας δώσουν δύναμη να συνεχίσουμε τις ημέρες που μας έμειναν μέχρι το τέλος. Φτιάξαμε λοιπόν μια ομαδική κατασκευή. Με χαρτί του μέτρου σχεδιάσαμε έναν ήλιο με τόσες ακτίνες γύρω του, όσες οι μέρες που έμειναν με σχολείο μέχρι το κλείσιμο. Και αφού τελειώσαμε με τα πινέλα και τις μπογιές βγήκαμε έξω στην αυλή μας και κάτω απο τη σκιά ενός δέντρο διαβάσαμε το βιβλίο “ ο κλέφτης του Ήλιου”. Υπάρχει κλέφτης του ήλιου αναρωτιέται ο σκίουρος και το πουλί ο φίλος του του δίνει τις απαντήσεις στα πολλά ερωτήματά του. Κι έτσι κλείνει ο κύκλος με τα τέσσερα βιβλία της γλυκιάς αυτής σειράς που τα διαβάσαμε όλα φέτος!





