ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΟΜΗΡΕΙΟ

Σήμερα είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε στο Ομήρειο πνευματικό θέατρο του δήμου Χίου  «Το Κανόνι της Ειρήνης» της Φρόσως Χατόγλου από  το Κουκλοθέατρο Κρήτης .

Η παράσταση χρησιμοποιεί την τεχνική του μαύρου θεάτρου, όπου οι κούκλες
και τα έντονα χρώματα “κινούνται” μαγικά στα μάτια των θεατών. Αυτή η
πρωτοποριακή τεχνική, σε συνδυασμό με τη μουσική, τα σκηνικά και τους
φωτισμούς, δημιουργεί ένα μοναδικό θέαμα που εντυπωσιάζει.

Η ιστορία διαδραματίζεται σε ένα ειδυλλιακό λιβάδι, όπου ένα σκουριασμένο κανόνι προκαλεί φόβο στα ζώα
και τα φυτά. Όμως, η μικρή Μαργαρίτα, με τη βοήθεια της Φύσης και των
φίλων της, θα δείξει ότι η αγάπη και η ειρήνη μπορούν να νικήσουν κάθε
εμπόδιο.

Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία γεμάτη χρώματα, μουσική και
μηνύματα ζωής.

ffa6681e 23b5 4be5 92cf e37051ebd26a9f1524b1 fa0b 4a7d b539 57c01ed60dd0