Σήμερα είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε στο Ομήρειο πνευματικό θέατρο του δήμου Χίου «Το Κανόνι της Ειρήνης» της Φρόσως Χατόγλου από το Κουκλοθέατρο Κρήτης .
Η παράσταση χρησιμοποιεί την τεχνική του μαύρου θεάτρου, όπου οι κούκλες
και τα έντονα χρώματα “κινούνται” μαγικά στα μάτια των θεατών. Αυτή η
πρωτοποριακή τεχνική, σε συνδυασμό με τη μουσική, τα σκηνικά και τους
φωτισμούς, δημιουργεί ένα μοναδικό θέαμα που εντυπωσιάζει.
Η ιστορία διαδραματίζεται σε ένα ειδυλλιακό λιβάδι, όπου ένα σκουριασμένο κανόνι προκαλεί φόβο στα ζώα
και τα φυτά. Όμως, η μικρή Μαργαρίτα, με τη βοήθεια της Φύσης και των
φίλων της, θα δείξει ότι η αγάπη και η ειρήνη μπορούν να νικήσουν κάθε
εμπόδιο.
Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία γεμάτη χρώματα, μουσική και
μηνύματα ζωής.

