ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας  και του εκφοβισμού γι αυτό και κάναμε δράσεις με τους μαθητές και τις μαθήτριές μας διαβάζοντας το πολύ ωραίο βιβλίο « Η Ομορφολεξούλα πάει στο σχολείο» . Μετά την ανάγνωση κάναμε δραστηριότητες, γίναμε οι ήρωες του βιβλίου και παίξαμε μαζί τους και αποφασίσαμε ότι στο σχολείο όλοι θέλουμε να μιλάμε ωραία και να μας μιλάνε ωραία και να συμπεριφερόμαστε όμορφα και να μας συμπεριφέρονται και οι άλλοι καλά.

8a7aedda 88e1 47ae ae85 cebc896d16f616f0d1d2 68fb 41e1 8c52 918d54df0addd973fdf9 6fca 45a4 bd31 ec5d2860154c