Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού γι αυτό και κάναμε δράσεις με τους μαθητές και τις μαθήτριές μας διαβάζοντας το πολύ ωραίο βιβλίο « Η Ομορφολεξούλα πάει στο σχολείο» . Μετά την ανάγνωση κάναμε δραστηριότητες, γίναμε οι ήρωες του βιβλίου και παίξαμε μαζί τους και αποφασίσαμε ότι στο σχολείο όλοι θέλουμε να μιλάμε ωραία και να μας μιλάνε ωραία και να συμπεριφερόμαστε όμορφα και να μας συμπεριφέρονται και οι άλλοι καλά.


