ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ 25Η ΜΑΡΤΙΟΥ

Η 25η Μαρτίου πλησιάζει κι εμείς πέρα από τις πρόβες για την παρέλαση  και τη  γιορτή που πλησιάζει κάνουμε και διάφορες κατασκευές στη τάξη μας! Διαβάσαμε και παραμύθι με τίτλο : «Τα Ελληνάκια» της Ευγενίας  Φακίνου. Μετά το εκτυπώσαμε, το διαβάσαμε και το ζωγραφίσαμε! Περάσαμε πολύ ωραία και δημιουργικά!Και του χρόνου!

8be58758 b72e 471b b601 de4c95df23dc652de90d 19f6 43e7 aa62 6e0b4385e3497528816f ce6c 44d4 bc89 b583c02762f0073fc32e 9964 4746 992e aaa61731b35319371afa ab9f 440e 865f 1331068df3b87c51f8c4 aa4e 4dd2 b23b 16ba89afc7b17e18307b 4413 44b1 9503 28bf35fef70aabe15aa0 335f 4192 aaef cd9d16188b99e41feff1 92bd 4983 a962 18b39d11f311e6970354 c799 45c4 8487 1f74bbb92926