Η 25η Μαρτίου πλησιάζει κι εμείς πέρα από τις πρόβες για την παρέλαση και τη γιορτή που πλησιάζει κάνουμε και διάφορες κατασκευές στη τάξη μας! Διαβάσαμε και παραμύθι με τίτλο : «Τα Ελληνάκια» της Ευγενίας Φακίνου. Μετά το εκτυπώσαμε, το διαβάσαμε και το ζωγραφίσαμε! Περάσαμε πολύ ωραία και δημιουργικά!Και του χρόνου!









