Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων την Δευτέρα 29 Ιανουαρίου έκοψε την καθιερωμένη πρωτοχρονιάτικη πίτα παρουσία των μαθητών του σχολείου, του συλλόγου διδασκόντων και της διευθύντριας.
Την πίτα ευλόγησε ο πάτερ Δημήτριος Τσελέπης και εκπρόσωπος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων ήταν ο πρόεδρος Γρηγόρης Τσουρουφλής.
Ένας από τους τυχερούς που έτυχε το φλουρί ήταν ο μαθητής του Β2, Ευγένιος Νεκτάριος Χαραλαμπόπουλος, ο οποίος παρέλαβε και μερικά συμβολικά δωράκια. Το δεύτερο φλουρί έτυχε στη διευθύντρια κυρία Πηνελόπη Τσουρούτη. Καλή τύχη και στους δύο τυχερούς. Και του χρόνου.






