Συνάντηση γονέων και κηδεμόνων με τη διευθύντρια και το διδακτικό προσωπικό

Συνάντηση

Την Τετάρτη, 24 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων με τη διευθύντρια και το διδακτικό προσωπικό του σχολείου. Η προσέλευση των γονέων και κηδεμόνων ήταν πολύ ικανοποιητική και πραγματοποιήθηκε σε πολύ καλό κλίμα.

Συζητήθηκε η νέα δράση του σχολείου “η τσάντα στο σχολείο“, όπου σύμφωνα με τη νέα εγκύκλιο οι μαθητές την τελευταία Παρασκευή κάθε μήνα θα αφήνουν την τσάντα τους στο σχολείο. Σκοπός αυτής της δράσης είναι οι μαθητές απαλλαγμένοι από το διάβασμα για το σχολείο θα περνούν περισσότερη ποιοτική ώρα με την οικογένειά τους και με τις δραστηριότητες που τους ευχαριστούν. Επίσης, συζητήθηκαν και άλλα ζητήματα που αφορούν την ομαλή και καλύτερη λειτουργία του σχολείου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *