Στις 3 Δεκεμβρίου, στα πλαίσια της Ημέρας των ατόμων με Αναπηρία, διοργανώθηκαν στο χώρο του σχολείου, ανά τάξη, οι εξής δράσεις:
Α΄ ΤΑΞΗ : Προβολή σχετικού video και εικόνων αναφοράς , συζήτηση
Β΄ ΤΑΞΗ : Ανάγνωση βιβλίου “Η Αργυρώ γελάει”, προβολή εικόνων αναφοράς, συζήτηση
Γ΄ ΤΑΞΗ : Ασκήσεις προσομοίωσης για να αισθανθούν οι μαθητές τη ζωή των ατόμων με κινητικές δυσκολίες, σύνδεση με το μάθημα της Γλώσσας “Η φίλη μας η Αργυρώ”, δημιουργία αφίσας
Δ΄ ΤΑΞΗ : Ανάγνωση βιβλίου “Σαν ζάχαρη άχνη” , σχετικό με τον παιδικό διαβήτη, προβολή sort film “Lorin- diabetes” , που παρουσιάζει τη ζωή ενός παιδιού με διαβήτη τύπου 1, συζήτηση και παράδειγμα πρωινού γεύματος παιδιού με διαβήτη
Ε΄ ΤΑΞΗ : Ιστορία λευκού μπαστουνιού, παιχνίδια τυφλών, γραφή braille, οδική κυκλοφορία και Α.Μ.Ε.Α.
ΣΤ΄ ΤΑΞΗ : Καλλιέργεια σεβασμού στα άτομα με αναπηρία μέσω της ανταλλαγής σκέψεων και προβληματισμών, παιχνίδια ρόλων, προβολή ταινιών μικρού μήκους “Pip, guide dog” και “Ιστορίες ζωής από την ΕΛΕΠΑΠ”
ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ : Δραστηριότητες ευαισθητοποίησης για την αναπηρία, προβολή video, συζήτηση
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ : Βιωματικά παιχνίδια που βοηθούν στην αντίληψη και αποδοχή της διαφορετικότητας και στην ενσυναίσθηση, παιχνίδι εσυναίσθησης για την έλλειψη της όρασης, παιχνίδι αμφιπλευρικότητας


