Έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης 2020-2021
Επέτειος 28ης Οκτωβρίου
Το σχολείο μας συμμετείχε και φέτος στους εορτασμούς για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940. Ανήμερα της εορτής οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε’ και Στ΄ τάξεων έλαβαν μέρος στην παρέλαση στην Ιουλίδα, παρακολουθώντας την επιμνημόσυνη δέηση στο Μνημείο Ηρώων και καταθέτοντας δάφνινο στεφάνι στη μνήμη των αγωνιστών.
Την παραμονή της επετείου υλοποιήθηκαν επετειακές δράσεις ανά τάξη, στο χώρο του σχολείου,
κάποιες από τις οποίες ακολουθούν ενδεικτικά.
Η Δ’ τάξη είπε με το δικό της τρόπο “ΟΧΙ” στον πόλεμο:


Η Στ’ τάξη, μέσα από την ποίηση, ύμνησε την ειρήνη:

Καθαρισμός ακτών
Για ακόμα μία χρονιά το Δημοτικό Σχολείο Ιουλίδας, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, έλαβε μέρος στον εθελοντικό καθαρισμό ακτών που διοργάνωσε η HELMEPA και συντόνισε ο Δήμος Κέας, με σύνθημα “Όχι σκουπίδια, όχι πλαστικά στις θάλασσες και στις ακτές”.
Την Πέμπτη 21 Οκτωβρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α’, Β’, Γ’ και Ε’ τάξεων ανέλαβαν να καθαρίσουν την παραλία του Οτζιά, ενώ οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δ’ και Στ’ τάξεων καθάρισαν την παραλία της Κόκκας, συνδυάζοντας τη δράση αυτή με ξενάγηση στο στενό του Λάμπρου Κατσώνη και στις παλιές εγκαταστάσεις της ανθρακεμπορικής εταιρείας “Μιχαλινός”.
Εορτασμός 8ης Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού
Στα πλαίσιο του εορτασμού της 8ης Ημέρας του Σχολικού Αθλητισμού και της Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2021 , η υπεύθυνη
εκπαιδευτικός του μαθήματος της Γυμναστικής, κ. Μανώλη Νικολέτα, οργάνωσε και υλοποίησε μια σειρά από αθλητικές δράσεις ανά τμήμα ,
τηρώντας τα προτεινόμενα μέτρα αποφυγής συνωστισμού λόγω του κορωνοϊού ,covid-19 και ακολουθώντας το Ωρολόγιο Πρόγραμμα. Οι δράσεις είχαν το σύνθημα : << Το σχολείο σε κίνηση : Αθλούμαστε δημιουργικά. >> και ήταν οι εξής:
Α τάξη : χορός και παραλλαγή παραδοσιακού παιχνιδιού
Β τάξη : παιχνίδια με μπάλες ισορροπίας, βήματα στο ρυθμό της μουσικής, σκυταλοδρομία εμποδίων και ισορροπίας και παιχνίδι (ακολουθώντας τα μουσικά όργανα)
Γ τάξη : το τρένο με την μπάλα, μουσικά στεφάνια, λιμνούλες και βατραχάκια
Δ τάξη : ασκήσεις κινητικότητας με παιγνιώδη μορφή , παιχνίδια : Ποιος θα περάσει στην απέναντι όχθη και Φύλαξε τη φωλιά σου
Ε ΄ τάξη : κυκλική προπόνηση, τραγούδι συνδυασμένο με παιχνίδι πηδώντας το σχοινάκι μπερδεύτηκα λιγάκι, δρόμος μετ΄ εμποδίων, παραδοσιακό παιχνίδι
ΣΤ΄ τάξη : παιχνίδι προάσκησης: Φύλαξε την εστία σου με μορφή σκυταλοδρομίας, Ομαδικό άθλημα επιλογής τους (ποδόσφαιρο λίγο διαφορετικό) , όποιος δέχεται γκολ περνάει μια δοκιμασία
Προμήθεια και διενέργεια αυτοδιαγνωστικού τεστ (self-test)
Διαχείριση μεμονωμένων περιστατικών covid-19
Αγιασμός για το σχολικό έτος 2021-2022
Πρόγραμμα κοινωνικής και συναισθηματικής νοημοσύνης ERASMUS+REFLECT
Η Στ’ τάξη συμμετείχε και ολοκλήρωσε με επιτυχία το πρόγραμμα της κοινωνικής και συναισθηματικής αγωγής στα σχολεία, στα πλαίσια της πιλοτικής εφαρμογής του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ΕRASMUS+ REFLECT.
Πρόκειται για μια έρευνα δράσης σχεδιασμένη από φορείς όπως το Πανεπιστήμιο της EVORA από την Πορτογαλία, το Πανεπιστήμιο της Γρανάδα από την Ισπανία, μαζί με επιστημονικούς φορείς από το Βέλγιο, τη Σουηδία, τη Μ. Βρετανία και την Ελλάδα. Τα πιλοτικά σχολεία που συμμετείχαν από τις 6 χώρες, έδωσαν στο πρόγραμμα ανατροφοδότηση και επανασχεδιασμό δράσεων, με σκοπό να προαχθούν οι στόχοι του REFLECT.
Στις 10 Ιουνίου κατατέθηκε από τον φορέα στο ΙΕΠ το εκπαιδευτικό υλικό για να χρησιμοποιηθεί, εφόσον εγκριθεί, στα σχολεία της Ελλάδας, καθώς και το αντίστοιχο υλικό στα αγγλικά, ισπανικά, φλαμανδικά, σουηδικά, πορτογαλικά για τα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού.
Ψηφιακό βιβλίο “Τα ταξίδια της Ελπίδας στις Κυκλάδες”
https://read.bookcreator.com/pKXhrhvffXTQre0ng3mHE5XkGmx1/rLHSJSM4RiyvnWwj-pe4dg
Τη φετινή σχολική χρονιά οι μαθητές της Ε’ τάξης του Δ.Σ. Ιουλίδας Κέας συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2021», που οργανώνει το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης, με στόχο την ανάπτυξη της συνεργατικής μάθησης, αξιοποιώντας τις τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.). Η Ε’ τάξη του σχολείου μας, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Αναγνωστοπούλου Αθανασία, είχε τη χαρά να συνεργαστεί και να “συμπλεύσει” με αρμονία σε αυτό το όμορφο ταξίδι με την ΣΤ’2 τάξη του Δ.Σ. Άνω Μεράς Μυκόνου, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Χατζηγκόντζιου Χριστίνα.
Στα πλαίσια του προγράμματος και με οδηγό το φετινό του θέμα που είναι «Ζητείται ελπίς στην μετά covid-19 εποχή», οι δύο τάξεις συνεργάστηκαν στο πλαίσιο τεσσάρων τηλεδιασκέψεων. Οι μαθητές παρουσίασαν τον τόπο τους, γνωρίστηκαν μεταξύ τους, αντάλλαξαν προβληματισμούς και αγωνίες μέσα από κοινές δράσεις, και, τελικά, τα δύο τμήματα δημιούργησαν και παρουσίασαν το δικό τους κοινό, συνεργατικό ψηφιακό βιβλίο με τίτλο “ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΣΤΙΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ”, το οποίο μπορείτε να διαβάσετε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://read.bookcreator.com/pKXhrhvffXTQre0ng3mHE5XkGmx1/rLHSJSM4RiyvnWwj-pe4dg
Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία που θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη των συμμετεχόντων και δημιουργεί την πεποίθηση ότι ΜΑΖΙ όλα μπορούμε να τα καταφέρουμε, ακόμα και υπό αντίξοες συνθήκες, γιατί η ΕΛΠΙΔΑ είναι μέσα μας … Απλά πρέπει να την αναζητήσουμε!


































