Το δικό μας «Θέατρο Σκιών»

Η 3η ενότητα της Γλώσσας με τίτλο «Μια παράσταση στην πλατεία» μας γνωρίζει το θέατρο σκιών.

IMG 20260118 175006

Στα παιδιά ήταν ήδη γνωστός ο Καραγκιόζης. Στην τάξη τον γνωρίσαμε λίγο καλύτερα, εξηγώντας γιατί ονομάζεται θέατρο σκιών, μιλώντας για το επάγγελμα του καραγκιοζοπαίχτη και για έναν από τους πιο γνωστούς καραγκιοζοπαίχτες, τον Ευγένιο Σπαθάρη, αναλύοντας τι χρειάζεσαι για να παίξεις θέατρο σκιών και μαθαίνοντας τα ονόματα από τις υπόλοιπες φιγούρες.

Το επόμενο βήμα ήταν να γίνουμε εμείς καραγκιοζοπαίχτες για μια μέρα. Δεν ήταν, όμως, τόσο απλό, καθώς αναλάβαμε να περάσουμε από όλα τα στάδια μέχρι να φτάσουμε να παίξουμε θέατρο.

Έτσι, φτιάξαμε τις δικές μας φιγούρες, γράψαμε τις δικές μας ατάκες και, αφού στήθηκε ο μπερντές και έσβησαν τα φώτα, με τη βοήθεια του φακού είπαμε τα λόγια, παίζοντας με τις φιγούρες μας.

Τα παιδιά διασκέδασαν πολύ και, γνωρίζοντας, πλέον, μερικά πράγματα παραπάνω, ανυπομονούν για την παράσταση Καραγκιόζη που θα λάβει χώρα στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας σε λίγες μέρες από επαγγελματία καραγκιοζοπαίχτη.

 

Ευχές από την Α’ τάξη

Λίγο πριν αρχίσουν οι διακοπές για τα Χριστούγεννα, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ έφτιαξαν τη χριστουγεννιάτικη κάρτα της τάξης και εύχονται σε όλους και όλες:

«Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο νέος χρόνος!»

IMG 20251211 160351

Δημιουργώντας … αναμνήσεις!

«Αυτά είναι τα τελευταία Χριστούγεννα που κάνουμε μαζί, κυρία», μου είπε χθες ο Νίκος.

Την ίδια ακριβώς σκέψη κάνω κι εγώ αυτές τις μέρες. «Σημασία έχει να δημιουργήσουμε τόσες αναμνήσεις που θα με θυμάστε και θα σας θυμάμαι για πάντα!» απάντησα και χαμογέλασα.
Συνταγές, μουσικές, γέλια, σοκολάτα και φυσικά μια αξιολόγηση από πιο σημαντικούς : τα παιδιά!

Γιατί κάποια Χριστούγεννα δεν ξεχνιούνται ποτέ! ❤️

Η δασκάλα της Δ’ταξης

Χαμαλελλη Βασιλική

Πρόσκληση για τη χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας

 

Η Α’ και η Β’ τάξη ανέλαβαν φέτος τη χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας.

Η Α’ τάξη θα παρουσιάσει το θεατρικό «Οι Καλικάντζαροι στο σπίτι του Αϊ- Βασίλη»

IMG 20251218 161449

IMG 20251218 161310

και η Β’ τάξη το θεατρικό «Το δέντρο της αγάπης».

 

 

 

 

 

 

 

Η γιορτή μας θα γίνει τη Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου στις 10 το πρωί στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.

Σας περιμένουμε!

IMG 20251215 160953

Το δικό μας «ανακυκλώσιμο» χριστουγεννιάτικο δέντρο

Φέτος, στα πλαίσια των δράσεων του Ενεργού Πολίτη και όντας επηρεασμένοι/ες από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων για την ανακύκλωση, αποφασίσαμε τα στολίδια του δέντρου μας να είναι από ανακυκλώσιμα υλικά. Με αυτόν τον τρόπο κάναμε πράξη το ότι είναι καλύτερο να επαναχρησιμοποιείς υλικά παρά να τα πετάς.

Φτιάξαμε χριστουγεννιάτικα σπιτάκια από ρολά χαρτιού υγείας, γλειφιτζούρια από κομμάτια χαρτονιών που είχαμε κρατήσει και ταρανδάκια από αυγοθήκες. Επιπλέον, αξιοποιήσαμε και το φυσικό περιβάλλον του σχολείου μας, χρησιμοποιώντας για κέρατα κλαδάκια από τα πεύκα.

IMG 20251215 160748

Στο τέλος, στολίσαμε όλοι/ες μαζί το – φιλικό προς το περιβάλλον – δέντρο μας.

Και του χρόνου!

 

IMG 20251212 185011

«Το ελαφάκι των Χριστουγέννων»

Σήμερα, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου και της Α’ και Β’ τάξης παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Το ελαφάκι των Χριστουγέννων” από την ομάδα του Puppet Party.

Το ελαφάκι των Χριστουγέννων, ο γνωστός μας Ρούντολφ, με την κατακόκκινη και φωτεινή μύτη έρχεται αντιμέτωπο με άσχημα σχόλια για την εμφάνισή του. Μέσα από την ιστορία τα παιδιά μαθαίνουν για τη διαφορετικότητα και το πόσο σημαντικό είναι να μη ντρέπεσαι να είσαι ο εαυτός σου. Μόνο τότε “λάμπεις” πραγματικά…

 

 

IMG 20251209 181921

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη

Έφτασαν οι μέρες που τα παιδιά ζητάνε το δώρο τους από τον Άγιο Βασίλη και αγωνιούν για το αν θα τους φέρει αυτό που ζήτησαν.

Η τάξη μας φέτος συμμετείχε στην εκπαιδευτική δράση των Ελληνικών Ταχυδρομείων.

Αφού, λοιπόν μιλήσαμε για τον Άγιο Βασίλη και εντοπίσαμε στον χάρτη πού ζει, ακολουθήσαμε τις οδηγίες του βίντεο που δημιούργησαν τα ΕΛΤΑ, για να γράψουμε σωστά το γράμμα μας στον Άγιο. Αποφύγαμε να βάλουμε τον εαυτό μας στη λίστα των καλών ή των άτακτων παιδιών και αναζητήσαμε το βαθύτερο νόημα της ευγένειας και της καλοσύνης.

Καταλήξαμε στο ότι ο Άγιος Βασίλης είναι μέσα μας και ο καθένας και η καθεμία από εμάς μπορεί να γίνει ο Άγιος Βασίλης κάποιου που έχει ανάγκη.

Στο τέλος, βάλαμε τα γράμματά μας στα φακελάκια τους και η κυρία ανέλαβε να τα ρίξει στο κόκκινο κουτί του Άγιου Βασίλη.

Τώρα, μας μένει να περιμένουμε την απάντησή του …

Λόγια καλοσύνης…

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα καλοσύνης, η οποία γιορτάζεται κάθε Νοέμβριο, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ Τάξης βρήκαν την ευκαιρία να πουν όμορφα λόγια, να διατυπώσουν και να θαυμάσουν τα προτερήματα των συμμαθητών τους και να αναλογιστούν ότι οι άνθρωποι κρύβουμε το καλό μέσα μας και ίσως πρέπει συχνότερα να το εξωτερικεύουμε, γιατί έτσι γινόμαστε καλύτεροι εμείς, αλλά και οι γύρω μας! Τα γλυκά λόγια, φυλάσσονται ασφαλή πια στην τάξη μας, σε ένα βάζο με… κοπλιμέντα. Έτσι, αν κάποιος έχει μια άσχημη μέρα, μπορεί να το ανοίξει και να καταναλώσει λίγη ποσότητα… καλοσύνης!


Αγάπα επειδή θέλεις να αγαπάς. Δίνε επειδή θέλεις να δίνεις. Τα λουλούδια ανθίζουν επειδή έτσι είναι η φύση τους, όχι επειδή τα θαυμάζουν οι άνθρωποι! Ζήσε και αγάπα επειδή θέλεις. Επειδή αυτή είναι η φύση σου.

∼ Λέο Μπουσκάλια∼

Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία

Σήμερα, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, μιλήσαμε ξανά για το τι σημαίνει αναπηρία και για το πόσο σημαντικό είναι να βλέπουμε τις δυνατότητες και όχι τα εμπόδια.
Σταθήκαμε ιδιαίτερα στον αυτισμό, μια «αόρατη» αναπηρία που συχνά δεν την αντιλαμβανόμαστε, αλλά επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο κάποιοι άνθρωποι σκέφτονται και επικοινωνούν.

Ύστερα δημιουργήσαμε τα δικά μας παραμύθια, όπου οι ήρωες δεν κρύβουν την αναπηρία τους αλλά τη μετατρέπουν σε δύναμη:

• «Ο ήρωας του μυστικού κώδικα», με πρωταγωνιστή ένα αγόρι στο φάσμα του αυτισμού που λύνει γρίφους με τον δικό του μοναδικό τρόπο και σώζει την πόλη του!

• «Οι αχώριστοι φίλοι», με ήρωες παιδιά με δυσκολιες στην όραση και στην ακοή, που ανοίγουν το δικό τους κατάστημα με παιχνίδια σχεδιασμένα για παιδιά με αναπηρίες και τα μοιράζουν με χαρά!

• «Δεν ακούω… όμως σώζω», μια ιστορία για ένα κωφό παιδί που, χάρη στην εξυπνάδα και την ψυχραιμία του, γίνεται ο ήρωας που σώζει τη δασκάλα του, όταν το σχολείο τους παίρνει φωτιά!

 

Facetune 27 11 2025 11 26 23

Χριστούγεννα στην τάξη μας!

Αυτές τις μέρες γεμίσαμε την τάξη με χρώματα και χαμόγελα!
Φορέσαμε τις πιτζαμες μας, στολίσαμε το δέντρο όλοι μαζί, ήπιαμε ζεστή σοκολάτα, απολαύσαμε λιχουδιες και φτιάξαμε εμείς τα στολίδια μας!
Τα Χριστούγεννα δεν είναι μόνο φωτάκια και ακριβά δώρα· είναι στιγμές που δημιουργούμε οι ίδιοι, όταν είμαστε ενωμένοι και έχουμε διάθεση να μοιραστούμε ζεστασιά!
Η μαγεία ξεκινάει από μέσα μας!

Στις παραπάνω φωτογραφίες θα δείτε μερικά από τα στολίδια που δημιουργήσαμε μόνοι μας.

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα παρακολουθήσετε πώς περάσαμε τη μέρα αυτή :

https://web.facebook.com/permalink.php/?story_fbid=1861353131134663&id=100017799818384

Καλές γιορτές!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς