Feed
Άρθρα
Σχόλια

Στα πλαίσια του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, και με τη συνδρομή της Κοινωνικής Λειτουργού του σχολείου, οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης συμμετείχαν σε δράση με στόχο τη συναισθηματική καλλιέργεια και τον σεβασμό προς τον εαυτό μας και προς τους άλλους.

📖 Διαβάσαμε το βιβλίο «Να σε κάνω μια αγκαλιά;» της Φρόσως Φωτεινάκη, και συζητήσαμε για τις αγκαλιές — ποιες μας αρέσουν, ποιες όχι — και γιατί είναι σημαντικό να ρωτάμε πάντα πριν αγκαλιάσουμε κάποιον.

💬 Μιλήσαμε επίσης για άλλα είδη αγγίγματος, όπως το χάδι, το φιλί, αλλά και τη μπουνιά ή το σπρώξιμο, και ξεχωρίσαμε τα καλά από τα κακά αγγίγματα.

🎨 Τέλος, δημιουργήσαμε τον «Touch» και την «Touch», ζωγραφίζοντας με πράσινο χρώμα τα σημεία των καλών αγγιγμάτων και με κόκκινο εκείνα που δεν επιτρέπονται.

Μέσα από τη δράση αυτή, τα παιδιά έμαθαν να εκφράζουν τα συναισθήματά τους, να αναγνωρίζουν τα όριά τους και να θυμούνται πως κάθε άγγιγμα πρέπει να είναι ευγενικό, ασφαλές και με σεβασμό.

1000152399 1000152427 1000152434 1000152445 1000152450 1000152457 1000152458 1000152459

από κ. Παγώνα Φωτακίδου και Τρίτσκα Κορνηλία 

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων