Την Τετάρτη 18-3-2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης με τη δασκάλα τους υποδέχθηκαν στην αυλή του Δημοτικού Σχολείου Γέφυρας τους/τις μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου. Τα πρωτάκια μας έπιασαν από το χέρι τους μικρούς τους φίλους και τους οδήγησαν στην αίθουσα της Α΄τάξης για να τους την γνωρίσουν. Κάθισαν όλα τα παιδιά μαζί στις καρεκλίτσες και το χαλάκι μας και τους είπαμε λίγα λόγια για την καθημερινότητά μας στο δημοτικό. Οι μικροί μας φίλοι φάνηκε να ενθουσιάστηκαν! Οι συναντήσεις μας και οι κοινές δράσεις μας θα συνεχιστούν το επόμενο διάστημα, για να εξοικειωθούν τα νήπιά μας με το «μεγάλο» σχολείο και να είναι πιο ομαλή η μετάβασή τους σ΄ αυτό.
από κ. Βασιλάκογλου Γεωργία



Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.