Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο.
Τις πρώτες ώρες της Παρασκευής 6 Μαρτίου τις αφιερώσαμε σε δράσεις μέσα στους δρόμους της κοινότητας, με τελικό προορισμό το σιντριβάνι στον πεζόδρομο.
Διοργανώθηκε πεζοπορία και κατά τη διάρκειά της όλες οι τάξεις κρατούσαν τις δικές τους αφίσες με συνθήματα ενάντια στη βία, που είχαν δημιουργήσει από την προηγούμενη ημέρα. Οι μαθητές/τριες βαστώντας ψηλά τα μπαλόνια τους φώναζαν συνθήματα για τη φιλία και τη συνεργασία.

Στο σιντριβάνι του πεζόδρομου η κάθε τάξη παρουσίασε τα δικά της ξεχωριστά συνθήματα κάνοντας ταυτόχρονα τις δικές της ρυθμικές κινήσεις και η ΣΤ΄ τάξη τραγούδησε το ειδικά διασκευασμένο τραγούδι “Στη φιλία λέμε ΝΑΙ!” Στο τέλος το κάθε παιδί έσκασε το μπαλόνι του, θέλοντας συμβολικά να δείξει την εξαφάνιση του φαινόμενου της βίας.
ΣΥΝΘΗΜΑ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ: “Ένας για όλους και όλοι για έναν”
ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ: “Στη φιλία λέμε ΝΑΙ”













