Ζωγραφίζουμε στην τάξη

Την περασμένη Τετάρτη, η Γ΄Τάξη του σχολείου μας μετατράπηκε σε εργαστήρι ζωγραφικής. Οι μαθητές ζωγράφισαν δικές τους δημιουργίες, αλλά και καλούπια με διάφορα σχέδια. Σε όλα αυτά βοήθησε η κ. Μίνα Μπερούκα, μέλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας. Οι μαθητές έμαθαν διάφορες τεχνικές ζωγραφικής από την κ. Μπερούκα, ανακάτεψαν χρώματα και χάρηκαν πολύ με αυτή τη δημιουργική απασχόληση.

Αγώνες μπάσκετ

20170220_111413

Τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου στο στάδιο της Αμαλιάδας έγιναν αγώνες μπάσκετ μεταξύ των Δημοτικών Σχολείων της περιφέρειάς μας. Στους αγώνες συμμετείχε και η ομάδα του σχολείου μας αποτελούμενη από τους μαθητές της ΣΤ΄Τάξης. Η ομάδα μας πραγματοποίησε 2 νίκες.

Οι αγώνες είχαν φιλικό χαρακτήρα και σκοπός τους ήταν να προαχθεί η ευγενής άμιλλα και το “ευ αγωνίζεσθαι” μεταξύ των παιδιών.

Γιορτάσαμε την Τσικνοπέμπτη!

Γιορτάσαμε και φέτος την Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας με τη βοήθεια του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Το πρωί αρχίσαμε κανονικά τα μαθήματά μας. Αργότερα ήρθαν οι γονείς, άναψαν τη φωτιά και άρχισαν να ψήνουν σουβλάκια. Και όταν η τσίκνα διασκορπίστηκε στον αέρα, βγήκαμε έξω και άρχισε το φαγοπότι και το γλέντι.

Οι μαθητές μεταμφιεσμένοι με αποκριάτικες στολές, έφαγαν και μετά χόρεψαν και διασκέδασαν. Σε αυτό βοήθησε ο πολύ καλός καιρός. Το γλέντι κράτησε μέχρι το μεσημέρι με την παρουσία αρκετών γονέων, αλλά και των παιδιών του Νηπιαγωγείου, με τη Νηπιαγωγό τους.

Για να πετύχει όμως αυτή η γιορτή βοήθησαν πολλοί, με προσφορές σε σουβλάκια, αναψυκτικά και άλλα. Συγκεκριμένα προσφορές είχαμε από τους:

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας, ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας κ. Παπαζαφειρόπουλος, ο Σύλλογος Γυναικών Χαβαρίου, το κρεοπωλείο Σταυρούλια, το κρεοπωλείο Κώστα Βυθούλκα και τα μέλη του συλλόγου γονέων: Δημακοπούλου-Φουντά Γεωργία,  Μπράνη Γεωργία,  Σταύρος Γκρίλλας,  Παπασπυρόπουλος Κώστας,  Φωτεινή Νταλαμάρα-Γιαννοπούλου. Στο ψήσιμο βοήθησε ο Νίκος Ιορδανίδης και η σύζυγός του Γεωργία.

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους χορηγούς μας!

Εορτή Τριών Ιεραρχών – Κοπή πίτας

“Τους τρεις μεγίστους φωστήρας, της τρισηλίου Θεότητας”, τον Μέγα Βασίλειο, τον Ιωάννη το Χρυσόστομο και τον Γρηγόριο το Ναζιανζηνό ή Θεολόγο, γιορτάσαμε τη Δευτέρα 30 Ιανουαρίου.

Στον Ιερό ναό της Αγίας Τριάδας, παρακολουθήσαμε τη Θεία Λειτουργία και  ο ιερέας ευλόγησε τους 5 άρτους. Ο Θεολόγος του Γυμνασίου κ. Ράλλης μας μίλησε για τη ζωή και το έργο των Τριών Ιεραρχών. Για τους τρεις ιεράρχες μπορείτε να δείτε στο https://el.wikipedia.org.

Στη συνέχεια επιστρέψαμε στο σχολείο, όπου ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα. Συγκεκριμένα έκοψε 7 πίτες, μία για κάθε τάξη και μία για τους δασκάλους.

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας

Με τραγούδια, με σκετς και με κάλαντα αποχαιρετήσαμε τον παλιό χρόνο και ετοιμαζόμαστε να υποδεχτούμε τον καινούριο.

Οι μαθητές της Α΄και της Β΄τάξης και φέτος μας ψυχαγώγησαν, μαθητές, δασκάλους και γονείς στη γιορτή που έγινε σήμερα στο σχολείο μας. Μαζί τους και οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης που τραγούδησαν αγγλικό χριστουγεννιάτικο τραγούδι.

Και στο τέλος της γιορτής όλοι οι μαθητές πήραν τα δωράκια τους από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας. Μαζί με αυτούς απολαύσαμε όλοι μας τα υπέροχα γλυκά που είχαν φτιάξει οι μαμάδες του Συλλόγου.

Αφού τις ευχαριστήσουμε, ευχόμαστε σε όλους

Καλές γιορτές

και

ευτυχισμένος ο νέος χρόνος

Πρόσκληση

11565_iStock_000004494163XSmall

Χριστούγεννα πλησιάζουν

οι άνθρωποι γιορτάζουν

Κι εμείς τα μικρά παιδάκια

ετοιμάσαμε για εσάς

μια ξεχωριστή, χριστουγεννιάτικη γιορτή.

Γι΄αυτό σας περιμένουμε με χαρά στις

23-12-2016 και ώρα 09:00 π.μ.

στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.

Οι μαθητές της Α΄και Β΄τάξης

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Σας γνωρίζουμε ότι την Τετάρτη 14-12-2016 θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση γονέων για ενημέρωσή τους σχετικά με την πρόοδο των παιδιών τους και για παράδοση βαθμολογίας από 11:30 έως 13:15. Το ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.

                                                                                                                                Ο Διευθυντής του Σχολείου      

                                                                                                                             Πανουτσόπουλος Παναγιώτης

Προσφορά βιβλίων από την Alpha Bank

Η Alpha Bank, στο πλαίσιο της πολιτικής της για την ενίσχυση των βιβλιοθηκών, διέθεσε στο σχολείο μας δωρεάν 30 τίτλους των εκδόσεών της. Πρόκειται για πολυτελείς εκδόσεις με θέματα από τον ελληνικό πολιτισμό.

Οι μαθητές και οι δάσκαλοι του σχολείου μας ευχαριστούν την Alpha Bank για αυτή την προσφορά της.

 

Καπάκια για τον Άγγελο

Το Σχολείο μας συμμετέχει στην προσπάθεια πολλών φορέων και συνανθρώπων μας για να βοηθήσουν τον Άγγελο Λαδά από το Βαρθολομιό. Συγκεντρώσαμε πλαστικά καπάκια από μπουκάλια και τα δώσαμε για να διατεθούν για τα έξοδα νοσηλείας του Άγγελου.

Ο 24χρονος σήμερα Άγγελος, τον Μάιο του 2015 υπέστη ηλεκτροπληξία, έξω από το σπίτι του στην Αθήνα. Μέχρι να φτάσει στο Νοσοκομείο, υπέστη δυο ανακοπές και τον επανέφεραν οι διασώστες του ΕΚΑΒ. Διασωληνώθηκε στο «Αγία Όλγα» και από εκεί διακομίσθηκε στον «Ερυθρό Σταυρό». Αν και όλοι πίστευαν ότι δε θα τα καταφέρει, ο Άγγελος τους διέψευσε όλους και μέχρι σήμερα κάνει ένα τεράστιο αγώνα να επανέλθει, νοσηλευόμενος στο Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Animus» της Λάρισας και η εξέλιξή του είναι εντυπωσιακή.

Από τότε μέχρι και σήμερα, σύλλογοι και απλοί πολίτες, προσπαθούν με κάθε τρόπο να στηρίζουν την οικογένεια του Άγγελου και τον δικό του αγώνα. Η ευαισθητοποίηση του κόσμου ήταν πάντα μεγάλη, αλλά αυτό που έχει συμβεί τις τελευταίες ημέρες, έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί δεκάδες χιλιάδες καπάκια. Το ΚΤΕΛ Ηλείας τα μεταφέρει δωρεάν στον τόπο συγκέντρωσης.

Τις ποσότητες που συγκεντρώθηκαν και θα συγκεντρωθούν και τις επόμενες ημέρες,  θα παραλάβει η Εταιρία Ανακύκλωσης – Απόσυρσης – Αποξήλωσης «Master Scrap» (σ.σ δραστηριοποιείται σε όλη την Ελλάδα, με έδρα τη Θεσσαλονίκη) του Ηλείου, με καταγωγή από το Χελιδόνι, Γιώργου Μπαντούνα. Η εταιρία και ο ίδιος προσωπικά, με τους συνεργάτες του στην Ηλεία, αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή αυτή την προσπάθεια και έτσι, πολύ σύντομα η προσφορά του κόσμου θα μετατραπεί σε οικονομική βοήθεια για την κάλυψη των αναγκών της οικογένειας του Άγγελου, για την προμήθεια ίσως του ειδικού αμαξιδίου και για τα νοσήλιά του.