ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Παρατείνεται η αναστολή λειτουργίας όλων των σχολικών μονάδων Αχαΐας, Ηλείας και Ζακύνθου, μέχρι συμπληρώσεως δύο εβδομάδων οπότε και θα επανεκτιμηθούν, σύμφωνα με δελτίο τύπου του Υπουργείου Υγείας.

Παρακαλούμε να παρακολουθείτε τις ανακοινώσεις στα ΜΜΕ και να μην προσέρχονται στο χώρο του σχολείου τα παιδιά χωρίς συνοδό.

Απολύμανση στο σχολείο

Σήμερα το μεσημέρι έγινε στο σχολείο μας (όπως και στα άλλα σχολεία του χωριού), απολύμανση από ειδικό συνεργείο, στο πλαίσιο των μέτρων πρόληψης κατά του κορονοϊού.

Επίσης το σχολείο έχει προμηθευτεί τα απαραίτητα υλικά καθαριότητας για χρήση από μαθητές και δασκάλους, όταν ξεκινήσουν και πάλι τα μαθήματα.