Επιστολή στο Δήμαρχο

08042014756

Σε συνέχεια του προγράμματος Κυκλοφοριακής Αγωγής και της επίσκεψης στους δρόμους του χωριού, οι μαθητές έγραψαν και έστειλαν την παρακάτω επιστολή στο Δήμαρχο Ήλιδας κ. Λυμπέρη και στον πρόεδρο του χωριού κ. Παπαζαφειρόπουλο με τις παρατηρήσεις τους.

Αγαπητέ κύριε Δημαρχε,

     Είμαστε οι μαθητές της Γ΄ και Δ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Χαβαρίου. Πήγαμε έναν περίπατο στο χωριό μας και διαπιστώσαμε διάφορα προβλήματα σχετικά με την κυκλοφορία στους δρόμους.

     Στις διασταυρώσεις έξω από το σχολείο  και στην πλατεία έχουν σβήσει οι διαβάσεις  πεζών και πρέπει να ξαναφτιαχτούν.

     Ορισμένες πινακίδες STOP έχουν σβήσει ενώ άλλες έχουν πέσει και δεν φαίνονται από τους οδηγούς.

     Μερικές λάμπες είναι σβησμένες και είναι επικίνδυνη η κυκλοφορία το βράδυ.

     Στις στάσεις να τοποθετηθούν στέγαστρα για να μην βρέχονται όσοι περιμένουν το λεωφορείο, όταν βρέχει.

     Πρέπει να φτιαχτούν όσα πεζοδρόμια δεν έχουν φτιαχτεί ακόμα.

  Διαπιστώσαμε επίσης ότι έχουν φτιαχτεί οι λακούβες που υπήρχαν στους δρόμους και σας ευχαριστούμε γι΄ αυτό.

                                                                                                                                                                                           Με εκτίμηση

                                                      Οι μαθητές των Γ΄ και Δ΄ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Χαβαρίου.

Αφήστε μια απάντηση