Την παραμονή της 25ης Μαρτίου γιορτάσαμε και φέτος στο σχολείο μας την επέτειο της ελληνικής επανάστασης του 1821.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ Τάξης του σχολείου μας, παρουσίασαν τα γεγονότα της εποχής εκείνης. Επίσης τραγούδησαν τραγούδια με τα ηρωικά κατορθώματα των προγόνων μας.
Ανήμερα την 25η Μαρτίου πήγαμε στην εκκλησία όπου έγινε η Δοξολογία και στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς την πλατεία του χωριού. Εκεί έγινε η κατάθεση στεφάνων και η ομιλία από το δάσκαλο του σχολείου μας, Σιαπέρα Ιωάννη.
Στη συνέχεια έγινε η παρέλαση από τα νήπια και τους μαθητές του Δημοτικού και του Γυμνασίου. Οι εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν με παραδοσιακούς χορούς από τους μαθητές του Δημοτικού.

















